Інтерфакс-Україна
10:53 16.09.2024

Реконцепція ТРЦ Sofia Mall компанією UTG збільшила відвідуваність ушестеро

2 хв читати
Реконцепція ТРЦ Sofia Mall компанією UTG збільшила відвідуваність ушестеро

Після реконцепції ТРЦ Sofia Mall вакантність торгового центру скоротилася з 75% до нульової, відвідуваність зросла вшестеро, повідомили в Українській Торговій гільдії.

ТРЦ Sofia Mall (Софійська Борщагівка, пр. Героїв Небесної Сотні, 24/83) спочатку відкривався як спеціалізований меблевий торговий центр. Загальна площа двоповерхової будівлі 13 тис. кв. м, торгова 11 тис. кв. м. Поруч паркінг на 500 машин.

Після початку війни попит на меблі в цій частині столичної області різко скоротився. Тому на момент залучення експертів UTG, у лютому 2023 року, вакантність досягла 75%. Торговий центр відвідували до 2 тис. осіб на день, до того ж більшість із них були покупці "Сільпо", а не меблевої частини. Решта орендарів були готові покинути ТЦ.

"Після аналізу ситуації нашою командою було ухвалено рішення про реконцепцію ТРЦ Sofia Mall, зі спеціалізованого на класичний ТЦ районного формату, з ухилом на одежні аутлети", - розповідає Євгенія Локтіонова.

Була повністю змінена конфігурація торгового центру. Експерти зробили нові плани приміщень першого і другого поверхів, встановлювали вітрини і ролети, завдяки чому з оупен-спейса у вигляді виставки торгівельний простір було трансформовано в традиційну галерею. Одночасно проводився брокеридж.

"Усі роботи виконувалися паралельно, торговий центр не закривався ні на день. Плюс усі ремонтні роботи за своїми дизайн-кодами виконували самі орендарі, яких ми залучили. Іншими словами, девелопер, унаслідок реконцепції, не закриваючись, без власних інвестицій, замість меблевого ТЦ, куди ніхто не ходив, отримав класичний торгівельний центр з ухилом на аутлети з високою відвідуваністю", - резюмує Локтіонова.

Зокрема, тут відкрилися аутлети New Balance, Arena Stores, Orange Club Sinsay. Також підписані такі орендарі як: JYSK, Blisk, Eva, Famo, Сюф, Duna, Anabe Arto, Rozetka, Нова пошта, Аврора, Чиста Хата, KFC Drive. За її словами, багатьох операторів було складно вмовити заходити в порожній торгівельний центр. Аргументами були сама локація, з відсутністю конкуренції серед аутлетів, і велика кількість потенційних покупців - молодих родин у найближчих нових ЖК.

"УТГ, взявши об'єкт у лютому 2023 року, незважаючи на надскладну ситуацію в країні, виконали всі роботи: від розробки реконцепції до повного заповнення ТЦ новими орендарями. Це вийшло завдяки великому досвіду роботи і високому професіоналізму співробітників компанії. У результаті вже влітку 2024 року, після завершення робіт із реконцепції, ТРЦ Sofia Mall досягла цільових показників: нульової вакантності та стабільних 15 тис. відвідувачів на день", - резюмувала Локтіонова.

ОСТАННЄ

Переселенці з УБД зможуть подати заяву на житловий ваучер на 2 млн грн з 1 грудня - Свириденко

Українські експортери отримають ще рік на підготовку до виконання вимог регламенту EUDR

Енергокомітет Ради пропонує підвищити з 5% до 7% вимоги до вмісту біоетанолу в бензинах з 1 липня 2026р.

Подано понад 13 млн заявок на 1 тис. грн "Зимової підтримки", 4 млн українців уже отримали виплати

Елеватори не встигають сушити кукурудзу врожаю-2025 через надмірну вологість - аналітики

Бізнес закликає Кабмін зробити безперервною процедуру перебронювання працівників із чинною відстрочкою

"Ковальська" розпочала видобуток річкового піску на Жавинському родовищі в Чернігівській області

Ексвласники ПриватБанку не сплатили понад $3 млрд за рішенням Високого суду Англії, банк переходить до примусового виконання

Україна та МВФ досягли домовленості про нову 4-річну програму EFF на $8,1 млрд на рівні персоналу

Україна та власники ВВП-варантів відновили переговори щодо реструктуризації

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА