"Епіцентр" збільшить пропозицію товарів від підприємців-ветеранів
ТОВ "Епіцентр К" і Міністерство у справах ветеранів уклали меморандум про співпрацю, спрямований на підтримку ветеранського бізнесу та збільшення пропозиції товарів у мережі "Епіцентр" під брендом "Створено Захисниками", повідомила пресслужба компанії.
"Я рада, що такий потужний лідер вітчизняного ритейлу долучився до нашого проєкту. "Епіцентр" стане потужним майданчиком для представлення продукції, виробленої українськими ветеранами-підприємцями та їхніми сім'ями", - процитовано у пресрелізі міністерку у справах ветеранів Наталію Калмикову.
Продукція ветеранського бізнесу зможе бути представлена як на торгових площах "Епіцентру", так і на онлайн-платформі мережі, додав генеральний директор ТОВ "Епіцентр" Петро Михайлишин.
"У співпраці з «Епіцентром» багато компаній виросли у великий бізнес. Тож сподіваємося, що і підприємці-ветерани зможуть масштабувати свою власну справу з надійним партнером - компанією «Епіцентр»", - сказав він.
За словами Михайлішина, на сьогодні понад 3,5 тис. співробітників "Епіцентру" служать у лавах ЗСУ.
У компанії нагадали, що з 2017 року в мережі діє програма підтримки учасників бойових дій та їхніх сімей "Українці разом", її учасники отримують знижки на різні групи товарів. Крім того, "Епіцентр" долучився до програми "Національний кешбек". За даними пресслужби, частка реалізації українських товарів у мережі в поточному році становить 53%.
Група компаній "Епіцентр" - омніканальна екосистема, що об'єднує торговельні мережі "Епіцентр" і "Нова лінія", інтернет-магазин epicentrk.ua, агрохолдинг "Епіцентр-Агро", заводи з виробництва керамічної плитки Epicenter Ceramic Corporation, деревообробне підприємство ЦБМ "Осмолода", логістичні потужності.
До повномасштабного вторгнення РФ в Україну мережа "Епіцентр" об'єднувала понад 80 ТЦ у всіх регіонах країни. Війна зруйнувала сім ТЦ у Маріуполі, Нікополі, Бучі, Чернігові, Харкові та Херсоні (два). Ще три об'єкти (у Мелітополі, Краматорську та Харкові) не працюють унаслідок окупації українських територій, обстрілів або близькості до зон бойових дій.
Роздрібна мережа групи компаній налічує 71 торговий об'єкт під брендами "Епіцентр" і "Нова лінія".
Незважаючи на суттєві втрати, ритейлер продовжує інвестувати в економіку: у 2022-2023 рр. він вклав у різні проєкти понад 14,2 млрд грн. Загалом же інвестиційний план ГК "Епіцентр" до 2030 року передбачає розвиток проєктів у галузях ритейлу, виробництва, агропромисловості, логістики, e-commerce та енергетики на загальну суму близько 100 млрд грн.
За даними Єдиного держреєстру юросіб та фізосіб-підприємців, учасниками ТОВ "Епіцентр К" є Олександр Герега (51,3%), Галина Герега (47,97%) і Тетяна Суржик (0,73%).