Райффайзен Банк збереже лідерство в корпоративному сегменті та побореться за нього в роздробі - голова правління
Український Райффайзен Банк (Київ) має намір залишатися універсальним банком, зберігаючи перші позиції на ринку в обслуговуванні сегмента юридичних осіб і нарощуючи свою частку на ринку обслуговування фізичних осіб, заявив голова правління українського Райффайзен Банку (Київ) Олександр Писарук.
"Наше завдання - зберегти провідні позиції в сегменті корпоративних клієнтів, де конкуренція суттєво посилилася, і стати конкурентними в сегменті приватних осіб, де під час війни наше відставання від лідерів ринку об'єктивно збільшилося. Я впевнений, що нам це вдасться зробити", - сказав він в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".
На думку Писарука, Райффайзен є одним із найкращих банків в Україні з обслуговування сегмента великих українських і міжнародних компаній, а також малого та середнього бізнесу. Однак він ніколи не був лідером в обслуговуванні приватних осіб, констатував голова правління.
"Ми залишимося четвертим найбільшим банком у країні за загальними активами та коштами клієнтів, третім найбільшим кредитором українського бізнесу. Ми плануємо збільшити частку ринку кредитування фізичних осіб, значно поліпшити цифрові сервіси та клієнтський досвід у роздрібному сегменті", - зазначив Писарук.
Він констатував, що трансформація традиційного універсального банку ніколи не буває дешевою, тому Райффайзен готовий і вже здійснює необхідні інвестиції в це.
"Ми інвестуємо в мобільний застосунок MyRaif і повністю перебудовуємо процеси на бекенді для поліпшення клієнтського досвіду і підвищення операційної ефективності", - повідомив голова правління. Зокрема, уточнив банкір, крім зручних переказів з картки на картку в MyRaif нещодавно запущено послугу платежу на IBAN.
За його словами, банк поки що зберігає два застосунки для фізичних осіб - Raiffeisen Online і MyRaif, однак завдяки інвестиціям і доопрацюванню нового застосунку планує відключити Raiffeisen Online у середині наступного року.
Ще одним великим проєктом він назвав перехід зі старої системи клієнт-банк БІФІТ для юридичних осіб у Raiffeisen Business Online.
"Крім того, є ще інвестиції в кібербезпеку і "хмару", в яких ми є лідерами банківського ринку. За останні чотири роки ми інвестували в сучасні банківські технології, нам потрібно перетворити ці інвестиції на клієнтський досвід", - підсумував Писарук.
За даними Нацбанку України, на 1 жовтня цього року за розміром загальних активів Райффайзен Банк посідав 4-е місце (229,12 млрд грн) серед 62 банків, що діяли в країні. Фінустанова увійшла до трійки лідерів за чистим прибутком за дев'ять місяців цього року, який склав 6 млрд 151 млн грн, тоді як за аналогічний період минулого року він був на рівні 6 млрд 135 млн грн.