Інтерфакс-Україна
15:02 28.11.2024

Мінвідновлення продовжить працювати з фокусом на регіональну політику

2 хв читати

Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури (Мінвідновлення) продовжить роботу із фокусом на регіональну політику, а не на інфраструктуру, заявила заступниця голови комітету Верховної Ради з питань транспорту та інфраструктури Юлія Клименко.

"...це міністерство надалі оперуватиме в такому великому масштабі з фокусом більше на регіональну політику, ніж на інфраструктуру", - повідомила Клименко на Інфраструктурному дні, організованому Європейською Бізнес Асоціацією (ЄБА).

Заступник міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Сергій Деркач, який також був присутнім на заході ЄБА, зазначив, що питання подальшого функціонування відомства залежатиме від подальших рішень Верховної Ради.

"Я думаю, що питання не дуже до мене, більше до пані Юлії (заступниця голови комітету Верховної Ради з питань транспорту та інфраструктури Юлія Клименко, - ІФ-У). Тут якраз парламент ініціював деякі зміни із конкретними пропозиціями щодо поділу міністерства", - сказав Деркач.

Він наголосив, що розпочата робота міністерства не зупинялася і залишається "стратегічно спланованою".

За словами Клименко, після звільнення з посади віцепрем'єра з відновлення - міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Олександра Кубракова, комітет спрямував до Кабміну рекомендацію щодо розділення міністерства на два напрями: регіональної політики та інфраструктури.

"Я вам поясню логіку. Перше, коли ви об'єднуєте два міністерства (інфраструктури та регіональної політики - ІФ-У), там у середині апріорі конфлікт інтересів, тому що іноді потрібно на національному рівні... може блокуватися регіональними або елітами, або регіональними інтересами", - сказала Клименко.

Вона навела як приклад ініціативу зменшення земельного податку під об'єктами «Укрзалізниці», яку лобіює компанія, в той час, як територіальні громади, зокрема, ті, в яких за рахунок цих надходжень формуються 85% бюджету, її не підтримують.

"І мені цікаво, як один міністр, який відповідає і за регіональні громади, і за політику, і за транспорт, може ухвалити рішення. У нього має бути дисонанс. І таких питань багато", - вказала Клименко.

Вона наголосила, що Мінвідновлення не повинно мати всередині конфлікту між ухваленням рішень для національного та регіонального масштабу, а також у його складі мають бути фахівці в питаннях транспорту та інфраструктури.

За даними Інфраструктурного індексу, підготовленого ЄБА, ідею розділення Мінвідновлення та створення окремого профільного Центру обробки викликів підтримують 75% опитаних, не підтримують - 25%. Тривала відсутність профільного міністра та його ключових заступників не мала жодного впливу на транспортну галузь, вважають 55% опитаних, мала помірний негативний вплив - 30%, мала відчутний негативний вплив - 15%.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Банківська система в деяких містах переходить на режим роботи Power Banking

ПриватБанк піднявся на 37-ме місце серед найбільших еквайрів світу – Nilson Report

"Давалець" ОПЗ у 2019-21рр Agro Gas Trading подав заявку на участь в конкурсі з приватизації заводу

ЄБРР надасть Укрексімбанку гарантії для розширення кредитування на EUR200 млн

Westinghouse має намір активізувати будівництво ХАЕС-5,6 відразу після закінчення війни – топменеджер компанії

ЄБРР розглядає надання до EUR100 млн на будівництво соціального орендного житла за підтримки благодійної місії Хансена

НБУ зменшив валютні інтервенції за тиждень на 17,9% через гальмування ослаблення гривні

Бюджетний комітет схвалив до розгляду Радою у вівторок законопроєкт про збільшення видатків держбюджету-2025 на 325 млрд грн

"Нібулон" окупив $1 млн інвестицій в цифровий двійник елеваторів на базі ERP менш ніж за рік

Трамп планує укласти справедливу торговельну угоду з Китаєм

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА