Інтерфакс-Україна
15:02 28.11.2024

Мінвідновлення продовжить працювати з фокусом на регіональну політику

2 хв читати

Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури (Мінвідновлення) продовжить роботу із фокусом на регіональну політику, а не на інфраструктуру, заявила заступниця голови комітету Верховної Ради з питань транспорту та інфраструктури Юлія Клименко.

"...це міністерство надалі оперуватиме в такому великому масштабі з фокусом більше на регіональну політику, ніж на інфраструктуру", - повідомила Клименко на Інфраструктурному дні, організованому Європейською Бізнес Асоціацією (ЄБА).

Заступник міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Сергій Деркач, який також був присутнім на заході ЄБА, зазначив, що питання подальшого функціонування відомства залежатиме від подальших рішень Верховної Ради.

"Я думаю, що питання не дуже до мене, більше до пані Юлії (заступниця голови комітету Верховної Ради з питань транспорту та інфраструктури Юлія Клименко, - ІФ-У). Тут якраз парламент ініціював деякі зміни із конкретними пропозиціями щодо поділу міністерства", - сказав Деркач.

Він наголосив, що розпочата робота міністерства не зупинялася і залишається "стратегічно спланованою".

За словами Клименко, після звільнення з посади віцепрем'єра з відновлення - міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Олександра Кубракова, комітет спрямував до Кабміну рекомендацію щодо розділення міністерства на два напрями: регіональної політики та інфраструктури.

"Я вам поясню логіку. Перше, коли ви об'єднуєте два міністерства (інфраструктури та регіональної політики - ІФ-У), там у середині апріорі конфлікт інтересів, тому що іноді потрібно на національному рівні... може блокуватися регіональними або елітами, або регіональними інтересами", - сказала Клименко.

Вона навела як приклад ініціативу зменшення земельного податку під об'єктами «Укрзалізниці», яку лобіює компанія, в той час, як територіальні громади, зокрема, ті, в яких за рахунок цих надходжень формуються 85% бюджету, її не підтримують.

"І мені цікаво, як один міністр, який відповідає і за регіональні громади, і за політику, і за транспорт, може ухвалити рішення. У нього має бути дисонанс. І таких питань багато", - вказала Клименко.

Вона наголосила, що Мінвідновлення не повинно мати всередині конфлікту між ухваленням рішень для національного та регіонального масштабу, а також у його складі мають бути фахівці в питаннях транспорту та інфраструктури.

За даними Інфраструктурного індексу, підготовленого ЄБА, ідею розділення Мінвідновлення та створення окремого профільного Центру обробки викликів підтримують 75% опитаних, не підтримують - 25%. Тривала відсутність профільного міністра та його ключових заступників не мала жодного впливу на транспортну галузь, вважають 55% опитаних, мала помірний негативний вплив - 30%, мала відчутний негативний вплив - 15%.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Чисельність корів у домогосподарствах скорочується, у промисловому секторі зростає - аналітики

"Центренерго" планує завершити 2025 рік приблизно з 4,5 млрд грн чистого прибутку – голова наглядової ради

Центр Gen.Hope відновлення українських дітей знайшов перші $7 млн у канадських та британських донорів

Україна отримала $125,2 млн за проєктами Світового банку LEARN та THRIVE на освіту та охорону здоров’я

Кредиту ЄС EUR90 млрд недостатньо, треба далі працювати над репараційним кредитом – Марченко до країн G7

Кабмін розподілив понад 460 млн грн на автономне енергоживлення та розрахунки за комунальні послуги для закладів освіти

НКРЕКП вперше з 2021р. підвищила тарифи операторів газорозподільних мереж на 2026р. для непобутових споживачів

Зміни програми пільгової іпотеки "єОселя" у 2026 році зроблять її більш доступною – думка

Індекс відновлення ділової активності бізнесу в Україні у листопаді впав до нуля - опитування ІЕД

КЗРК та "ДТЕК Дніпровські електромережі" підписали мирову угоду по боргу 91,4 млн грн

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА