17:33 09.12.2024

Мережа супермаркетів "КОЛО" концентрується на системах накопичення електроенергії - CEO

2 хв читати

ТОВ "Арітейл", що розвиває мережу продуктових магазинів "КОЛО", як системні рішення для автономного енергоживлення об'єктів концентрується на системах накопичення, повідомив CEO мережі "КОЛО" Денис Здоренко агентству "Інтерфакс-Україна".

"З досвіду ми переконалися, що генератори - не є оптимальним рішенням для нашої мережі, зважаючи на формат магазинів, більшість з яких - це невеликі за розміром об'єкти, що мають нечисленні команди, тому контролювати роботу генераторів, заправляти, обслуговувати їх, як це роблять електрики або технічна служба у великих супермаркетах, для наших команд фізично складно. Ба більше: ми відповідально підходимо до питання комфорту для наших клієнтів і мешканців житлових комплексів, де працюють магазини "КОЛО". Шум і викиди від генераторів - це ще один привід відмовитися від такого рішення і шукати кращі варіанти для мережі", - пояснив Здоренко.

Він повідомив, що після аналізу було ухвалено рішення спробувати працювати з батарейними системами накопичення електроенергії. Зараз такими рішеннями забезпечили майже всі магазини мережі.

"Ми закуповуємо накопичувачі електроенергії батарейного типу різної ємності, залежно від того, який це за розміром магазин, які в нього обсяги споживання, якого типу обладнання працює на об'єкті тощо", - пояснив Здоренко.

Ще одне стратегічне рішення, яке було опрацьовано одразу після перших відключень - це аудит споживання електроенергії всього обладнання мережі "КОЛО".

"Це був тривалий і трудомісткий процес, але дозволив нам критично подивитися на процес енергоефективності. Аудит переконав нас замінити всі холодильники мережі на більш сучасне та економне обладнання, наприклад, холодильники-гірки (регали). Це агрегати, в яких зберігається молочна продукція, гастрономія та подібні категорії - таке, що потребує постійного охолодження", - розповів Здоренко.

Також у мережі оптимізували кількість товарів із коротким терміном зберігання в категорії молочних продуктів і гастрономії, збільшили частоту поставок і прагнуть забезпечити магазини продуктами з більш тривалим терміном зберігання (наприклад, якщо молоко, то ультрапастеризоване).

"Незважаючи на сьогоднішню проблематику, ми не плануємо зменшувати обертів, не плануємо зупинятися з розширенням мережі та продовжуватимемо інвестувати в енергозабезпечення та енергоефективність наших об'єктів", - повідомив він.

За 2024 рік компанія відкрила 21 новий магазин у Київській та Одеській областях. На сьогоднішній день компанія обслуговує понад 60 тисяч гостей щодня в 246 магазинах "КОЛО".

ТОВ "Арітейл" створено 2017 року, статутний капітал 8 млн грн, кінцевий бенефіціар Геннадій Буткевич. Згідно з даними опендатабот, компанія за 2023 рік отримала дохід у 2,4 млрд грн, чистий збиток 10,1 млн грн.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Мінекономіки оцінює зростання ВВП України у 2024 р. у 3,6%

Бізнес-асоціації пропонують оподатковувати ПДВ усі посилки із зарубіжних маркетплейсів

США внесли банк, що базується в Киргизстані, до SDN List за участь у схемі обходу санкцій проти РФ

США розширили список для припинення схем ухилення Росії від санкцій

Ціни на "автоцивілку" в Україні з 1 січня 2025 року зросли в середньому від 70% до 100% - опитування СК

АРМА розміщуватиме арештовані кошти в Сенс Банку

Група "Нафтогаз" після ранкової атаки РФ працює у штатному режимі -

Метпідприємства просять очільника Мінрозвитку про мораторій на тарифи "Укрзалізниці"

ФАО у 2025 р. передасть фермерам Херсонської області рукава для зберігання зерна, підтримає виноробів Одеської та Закарпатської областей

НБУ дозволив "Нафтогазу" валютні транзакції за кордон для виконання рішень арбітражу

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА