19:25 10.12.2024

Частину новорічного бюджету 7 із 10 українців спрямують на благодійність, зокрема 91% бебі-бумерів - на ЗСУ

3 хв читати
Частину новорічного бюджету 7 із 10 українців спрямують на благодійність, зокрема 91% бебі-бумерів - на ЗСУ

Серед опитаних українців семеро з 10 осіб планують спрямувати частину свого бюджету, виділеного на різдвяні та новорічні свята, на благодійність, свідчать результати дослідження консалтингової компанії Deloitte.

"79% із них підтримають захисників на передовій. Серед покоління бебі-бумерів 91% спрямують кошти саме на допомогу українським військовим ", - зазначено в дослідженні.

Водночас наголошується, що 2024 року для респондентів пріоритетом під час різдвяного та новорічного шопінгу є збереження свого бюджету, оскільки статистично на їхнє остаточне рішення придбати якийсь товар у цей період найбільше впливає наявність знижки на момент купівлі або програми лояльності.

У зв'язку з цим 43% респондентів планували цілеспрямовано здійснювати шопінг у "чорну п'ятницю" (29 листопада) і "кіберпонеділок" (2 грудня). Водночас 28% респондентів не планують здійснювати покупки в ці дні, оскільки не вірять у реальність пропонованих знижок. Серед таких покупців на благодійність витратять до половини святкового бюджету 52% опитаних, 11% - більше половини, а 4% - весь бюджет.

Рейтинг популярних категорій товарів традиційно очолюють продукти харчування, алкогольні напої та іграшки, але тут є спад у виборі покупок - до 36% із 40% торік. Частота купівлі продуктів харчування (зокрема, солодощів) знизилася також до 75% з 84% у 2023 році, тоді як алкогольних напоїв трохи зросла - до 43% з 40% відповідно.

"Чоловіки, як і жінки, планують придбати насамперед продукти харчування та алкогольні напої, а також іграшки для дітей. Якщо порівнювати вибір інших категорій товарів відповідно до статі, то популярнішими серед жінок стануть такі категорії: одяг і взуття (37%), косметика (32%), предмети домашнього вжитку (23%). Чоловіки ж обирають одяг і взуття (26%), побутову техніку та електроніку (26%)", - йдеться в дослідженні консалтингової компанії Deloitte.

Найпопулярнішими місцями для святкового шопінгу, незважаючи на невеликий спад, залишаються супермаркети/продуктові магазини (66% проти 72% роком раніше), великі ТЦ (47% проти 51%) та онлайн-магазини (38% проти 40%).

Онлайн-шопінгу за допомогою смартфона віддають перевагу 91% покупців, які використовують діджитал-інструменти.

Щодо онлайн-платформ, то українці віддають перевагу мобільним застосункам (37%) і сайтам маркетплейсів (34%) під час вибору формату шопінгу, водночас використовувати штучний інтелект готові 23% респондентів, 62% надають перевагу "консервативним методам", а 15% - ще не визначилися з тим, чи може їм допомогти АІ. У Deloitte зазначили, що готовність використовувати ШІ під час святкового шопінгу знижується зі збільшенням віку: від 41% у зумерів до 13% серед людей покоління бебі-бумерів.

Також 29% респондентів обирають оплату банківською карткою через термінал як найзручніший спосіб розрахунку під час святкового шопінгу, але 31% респондентів готові скористатися кредитними коштами для святкового шопінгу. Цей варіант розрахунку особливо популярний серед підприємців (41%).

Крім того, 56% покупців нададуть перевагу продавцям, які пропонують можливість оплати товарів частинами за нульовою відсотковою ставкою, 41% респондентів під час різдвяного та новорічного шопінгу планують купувати товари від українських брендів і постачальників.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Україна готова швидко налагодити транзит азербайджанського газу в Європу і поставити вугілля Молдовській ДРЕС за е\е - Зеленський

ПриватБанк попередив про паузу в роботі Приват24 вночі 26 січня

Зеленський і Санду заявили, що можуть забезпечити енергетичні потреби жителів Придністров'я

Уряд розглядає можливість продажу частки "Укрнафти"

"Укрнафта" планує побудувати до 370 МВт генерувальних потужностей на власному газі

Україна у 2025 р. планує відновити 3 ГВт зруйнованої генерації на додаток до торішніх 4 ГВт - Шмигаль

Енергосистема залишається цілісною та працює стабільно - Шмигаль

ДТЕК готовий допомогти Молдові в забезпеченні енергетичної стабільності – СЕО

Україна презентує стратегію розвитку галузі критичних матеріалів на URC-2025 у Римі в липні - Мінекономіки

Ціни на свинину стабілізувалися, демпінг навряд чи пожвавить попит

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА