Інтерфакс-Україна
19:51 15.01.2025

Бізнес-асоціації пропонують оподатковувати ПДВ усі посилки із зарубіжних маркетплейсів

2 хв читати
Бізнес-асоціації пропонують оподатковувати ПДВ усі посилки із зарубіжних маркетплейсів

Бізнес-асоціації розробили законопроєкти про внесення змін до Митного та Податкового кодексів, що стосуються оподаткування імпорту посилок, зокрема, пропонують оподатковувати ПДВ усі посилки із зарубіжних маркетплейсів, повідомив голова парламентського комітету з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев.

"На вимоги бізнесу подав на реєстрацію законопроєкти про оподаткування імпорту посилок. Тексти проєктів про внесення змін до Митного та Податкового кодексів повністю розроблені відповідними бізнес-асоціаціями", - написав він у телеграм-каналі.

Так, законопроєкти пропонують не оподатковувати ПДВ товари вартістю до 45 євро за умови, що такі посилки надсилаються на адресу фізичних осіб без оплати та комерційної мети. Водночас товари, придбані на маркетплейсах і подібних платформах, будуть обкладатися ПДВ незалежно від їхньої вартості. Водночас ввізне мито стягуватиметься лише з товарів дорожче 150 євро.

Документи також передбачають впровадження можливості сплати ПДВ безпосередньо постачальником товарів або маркетплейсів, за аналогією з європейським механізмом IOSS.

"Сплата ПДВ постачальником товару або маркетплейсом унеможливить необхідність додаткових платежів з боку покупця під час митного оформлення та сприятиме прискоренню митних процедур", - зазначив Гетманцев.

Законопроєкт передбачає запровадження нової митної декларації для товарів із малою вартістю, до якої включатимуть дані за прикладом митної декларації H7 у країнах ЄС. Також поточні форми документів для декларування зможуть використовуватися й надалі.

Такі заходи запропоновано для спрощення адміністрування ПДВ і прискорення оформлення посилок на митниці, повідомив глава комітету.

За його словами, за врегулювання оподаткування виступили Американська торговельна палата, Європейська бізнес асоціація, Федерація роботодавців України, Асоціація підприємств інформаційних технологій, Українська рада бізнесу, Асоціація ритейлерів і Торговельно-промислова палата України.

Як повідомлялося, співзасновник і СЕО мережі "Аврора" Тарас Панасенко розкритикував проєкт стратегічного партнерства "Укрпошти" та китайського маркетплейсу Temu і закликав зрівняти правила оподаткування для зарубіжного та українського e-commerce бізнесу.

 

 

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Споживання е/е відчутно знизилося через потепління та сонячну погоду

Ціни на курячі яйця вперше з початку лютого подешевшали до 57,68 грн за десяток

Україна отримала $50 млн від Світового банку за проєктом у сфері охорони здоров’я THRIVE

Наступного тижня Україна завершить сезон відбору газу та зосередиться на підготовці до зими – ексміністерка енергетики

НБУ заперечив політичний тиск у справі перевірки банку Порошенка

IWG plc готує відкриття другого Spaces у Києві у 2026 році

Мінсільгосп США підвищив на 3,2% прогноз експорту Україною пшениці в 2024/25 МР

CRH може втратити в Україні активи на EUR100 млн через скасування судом дозволу АМКУ на покупку компаній "Дікергофф"

Виторг від реалізації підакцизних товарів у березні 2025р виріс - ДПС

Комісія першого конкурсу на нову генеруючу потужність відхилила пропозицію "Укрнафти" та ще двох учасників

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА