Інтерфакс-Україна
22:08 10.03.2025

Десятка мереж АЗС у 2024р збільшили виплату податків на 40%

2 хв читати
Десятка мереж АЗС у 2024р збільшили виплату податків на 40%

Сплата всіх податків топ-10 мереж АЗС за кількістю заправних станцій за результатами 2024 року зросла на 40%, або на 3,1 млрд грн – до 10,4 млрд грн, повідомив директор консалтингової групи "А-95" Сергій Куюн у Facebook.

"Для початку зупинимось на результатах топ-10 мереж за кількістю заправних станцій, на які припадає 54% продажів пального в країні. Під податками розуміємо ПДВ (без ПДВ на імпорт), податок на прибуток, ПДФО та ЄСВ", - написав він.

За словами експерта, виплата податків збільшилась, незважаючи на зниження продажів на 2,9%. Зокрема, сплата ПДВ склала 4,2 млрд грн, що на 55% більше показника 2023 року.

"Серед іншого пояснюється дією пільгової ставки ПДВ 7% протягом першого півріччя 2023-го", - зазначив Куюн.

Зі сплати податку на прибуток у минулому році було зафіксовано зростання на 32% – до 2,2 млрд грн.

Своєю чергою зарплатні податки ПДФО+ЄСВ зросли також на 32% – до 3,4 млрд грн. Середня офіційна зарплата по топ-50 збільшилася за рік до 17482 грн/міс. з 11853 грн/міс.

"Висновок. Ринок пального демонструє гарну динаміку сплати податків по всім пунктам, включно з таким проблемними як податок на прибуток й зарплатні податки", - стверджує директор "А-95".

Згідно із наданою діаграмою, за рівнем сплати податків на л палива лідирує мережа ОККО – 3,27 грн (роком раніше 2,39 грн), за якою йдуть Shell – 2,94 грн (2,21 грн) та UPG – 12,82 грн (1,67 грн).

В першій п’ятірці також WOG – 2,15 грн (1,25 грн) та AMIC – 1,94 грн (1,75 грн).

Другу п'ятірку складають KLO – 1,78 грн (0,96 грн), "Авантаж 7" – 1,43 грн (1,02 грн), БРСМ-Нафта – 1,36 грн (1,09 грн), VST – 1,2 грн (0,88 грн) та MOTTO – 1,09 грн (0,53 грн).

На думку Куюна, збільшення сплати податків відбулось переважно через тиск з боку податкової служби, народних депутатів та експертного середовища. Водночас зберігається великий розрив між лідерами та аутсайдерами платників податків на паливному ринку, що вказує, по-перше, на втрати бюджету у 2024 році і, по-друге, на потенціал збільшення бюджетних надходжень у поточному році.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

НБУ сподівається на вирішення зовнішньоторговельного дефіциту в середньостроковій перспективі природним шляхом

НБУ фіналізує законопроєкт для подання заявки на отримання еквівалентності в банківському регулюванні ЄС

Укргазбанк надав TBF Group EUR5 млн на енергоефективні проєкти

НБУ сподівається на прийняття Радою змінених законопроєктів щодо фінмоніторингу для вступу в SEPA

НБУ лобіює внесення РФ до "сірого списку" ЄС

НБУ вивчає питання переходу на євро, проте курсоутворюючою валютою для України залишається долар

Уряд за липень компенсує 135,9 млн грн за придбану аграріями вітчизняні с/г техніку та обладнання

Україні вдасться уникнути рецесійних явищ та мати прискорене зростання після війни, вважають у НБУ

Експортні квоти на вершкове масло не вичерпані, внутрішній попит не активізувався

Обсяг виплаченого нацкешбеку зріс на 3,5% у липні

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА