Інтерфакс-Україна
22:08 10.03.2025

Десятка мереж АЗС у 2024р збільшили виплату податків на 40%

2 хв читати
Десятка мереж АЗС у 2024р збільшили виплату податків на 40%

Сплата всіх податків топ-10 мереж АЗС за кількістю заправних станцій за результатами 2024 року зросла на 40%, або на 3,1 млрд грн – до 10,4 млрд грн, повідомив директор консалтингової групи "А-95" Сергій Куюн у Facebook.

"Для початку зупинимось на результатах топ-10 мереж за кількістю заправних станцій, на які припадає 54% продажів пального в країні. Під податками розуміємо ПДВ (без ПДВ на імпорт), податок на прибуток, ПДФО та ЄСВ", - написав він.

За словами експерта, виплата податків збільшилась, незважаючи на зниження продажів на 2,9%. Зокрема, сплата ПДВ склала 4,2 млрд грн, що на 55% більше показника 2023 року.

"Серед іншого пояснюється дією пільгової ставки ПДВ 7% протягом першого півріччя 2023-го", - зазначив Куюн.

Зі сплати податку на прибуток у минулому році було зафіксовано зростання на 32% – до 2,2 млрд грн.

Своєю чергою зарплатні податки ПДФО+ЄСВ зросли також на 32% – до 3,4 млрд грн. Середня офіційна зарплата по топ-50 збільшилася за рік до 17482 грн/міс. з 11853 грн/міс.

"Висновок. Ринок пального демонструє гарну динаміку сплати податків по всім пунктам, включно з таким проблемними як податок на прибуток й зарплатні податки", - стверджує директор "А-95".

Згідно із наданою діаграмою, за рівнем сплати податків на л палива лідирує мережа ОККО – 3,27 грн (роком раніше 2,39 грн), за якою йдуть Shell – 2,94 грн (2,21 грн) та UPG – 12,82 грн (1,67 грн).

В першій п’ятірці також WOG – 2,15 грн (1,25 грн) та AMIC – 1,94 грн (1,75 грн).

Другу п'ятірку складають KLO – 1,78 грн (0,96 грн), "Авантаж 7" – 1,43 грн (1,02 грн), БРСМ-Нафта – 1,36 грн (1,09 грн), VST – 1,2 грн (0,88 грн) та MOTTO – 1,09 грн (0,53 грн).

На думку Куюна, збільшення сплати податків відбулось переважно через тиск з боку податкової служби, народних депутатів та експертного середовища. Водночас зберігається великий розрив між лідерами та аутсайдерами платників податків на паливному ринку, що вказує, по-перше, на втрати бюджету у 2024 році і, по-друге, на потенціал збільшення бюджетних надходжень у поточному році.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Україна відтермінує активний відбір газу з ПСГ ще на 7-10 днів завдяки відновленню імпорту з Польщі – ексміністерка енергетики

Запущено в роботу після ремонту останній 9-й енергоблок АЕС на контрольованій Україною території

Мінрозвитку розпочало розробку Концепції розвитку інфраструктури зарядних станцій для електротранспорту

Працівники "Запоріжсталі" закликають не підвищувати тарифи на вонтажні перевезення, бо це вдарить по конкурентоспроможності

Київ спрямував 548 млн грн на безперебійне водопостачання й водовідведення до 2026 року

Аграрії зібрали 37,6 млн т зернових та 14,7 млн т олійних – на 16,7% та 21,2% менше, аніж на цю дату торік

Німеччина вносить EUR60 млн у Фонд підтримки енергетики України - Свириденко

Улютін виступає за запровадження добровільної накопичувальної пенсійної системи, а не обов'язкової

Закон про безпеку та інтероперабельність залізничного транспорту планується ухвалити у 2025 році

Уряд працює над відновленням Дорожнього фонду, але з включенням в нього залізниці та міського транспорту

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА