Інтерфакс-Україна
16:27 04.04.2025

УЗ відновила після кібератаки частину функцій в особистому кабінеті на "E-Портал УЗ-Карго"

2 хв читати

АТ "Укрзалізниця" (УЗ) на два дні раніше анонсованого строку відновила після кібератаки функції "Особистого кабінета" на "E-Портал УЗ-Карго", повідомила пресслужба компанії.

"Укрзалізниця" разом з партнерами продовжують відновлювати вантажні онлайн-сервіси після кібератаки. Відсьогодні вже доступний особистий кабінет клієнта на "E-Портал УЗ-Карго" з сервісом оформлення перевізних документів", - йдеться в повідомленні пресслужби УЗ в Телеграм в п'ятницю.

Натомість можливість здійснювати перевезення за електронною накладною лишається недоступною - перевезення тимчасово здійснюються за паперовими накладними, йдеться в повідомленні.

"Відновлення роботи "Автоматизованої системи керування вантажними перевезеннями" вже завершальному етапі. Плануємо її запустити до 9 квітня. Після її відновлення стануть доступні: контроль за балансом коштів на особових рахунках (оперативне сальдо); видача переліків списання коштів з особових рахунків відправників; надання інформації з дислокації вантажних вагонів на мережі АТ "Укрзалізниця"; планування перевезень", - повідомили в пресслужбі УЗ.

Кількість сервісів на "E-Портал УЗ-Карго" поступово буде збільшуватися. Зокрема, сервіси з підписання договорів та ведення претензійно-позовної роботи очікуються в другій декаді квітня, запевнили в УЗ, попросивши вибачення за тимчасові незручності.

Раніше заступник директора департаменту комерційної роботи компанії Валерій Ткачов повідомив, що часткове відновлення роботи особистого кабінету Е-Портал УЗ-Карго відбудеться до кінця тижня – до 6 квітня зі скороченим функціоналом.

Також повідомлялось, що УЗ поки не визначила дату відновлення роботи головної автоматизованої системи вантажних перевезень Автоматизована Система Комерційної Роботи Вантажних Перевезень "Укрзалізниці" (АСК ВП УЗ) після кібератаки – через велику кількість перевізних документів, що були оформлені вантажовідправниками з дати здійснення атаки у паперовому вигляді (більше 50 тис. документів) процес їх перевірки та введення в інформаційну систему може зайняти 20-60 діб.

"Укрзалізниця" відновила понад 90% пасажирських онлайн-сервісів після кібератаки.

Голова правління "Укрзалізниця" Олександр Перцовський заявив, що вважає головним підозрюваним в кібератаці Росію.

В "Укрзалізниці" розповіли, що кібератака почалась о 5:30 ранку 23 березня з раптової втрати моніторингу інфраструктури, про що повідомила керівництву чергова зміна.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Єврокомісія включила BGV Graphite в Кіровоградській області до 13 стратегічних CRM-проєктів за межами ЄС

Банкіри очікують збереження Нацбанком облікової ставки 15,5% - опитування

Експорт пшениці в 2024/2025 МР досяг майже 16 млн тонн - Мінагрополітики

Кабмін виділив 2,4 млрд грн на "Національний кешбек" і 200 млн грн - на компенсацію вартості української промислової техніки - Шмигаль

Кабмін спрямував $200 млн "Укренерго" на відшкодування витрат на захист електропідстанцій, погодив залучення EUR36,4 млн для "Укргазвидобування"

Укргазбанк надав кредит Кривому Рогу 500 млн грн на енергозбереження

Зміни у статут "Укренерго" можуть загальмувати міжнародне фінансування та призначення керівника – думка

Претендентами у Раду НБУ по квоті парламенту є Данилишин, Козюк, Майснер та Кузнецова

Експорт молочних продуктів у 2024р. перевищив імпорт удвіччі – галузева асоціація

Україна в 2024 р. увійшла до трійки постачальників органічних продуктів в ЄС

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА