"Укрнафта" збiльшила непаливнi продажi в I пiв. на 75%

АТ "Укрнафта" наростило непаливні продажі у січні-червні 2025 року майже на 75% порівняно з аналогічним періодом 2024 року, повiдомив в.о. голови правлiння товариства Юрiй Ткачук у Facebook у понедiлок.
"По групах товарів: гарячі та холодні напої +100%, хотдоги +50%, омивачі власної марки UKRNAFTA +80%, оригінальний AdBlue +35%", - написав вiн.
За словами очiльника "Укрнафти", наразi мережа автозаправних комплексів UKRNAFTA продовжує розвивати мультиканальність клієнтських сервісів, нарощує показники та входить у топ-3 мереж України за проливами. Триває модернізація: відкриваються сучасні мінімаркети, розширюється асортимент, оновлюється обладнання.
"Картками та талонами UKRNAFTA вже користується більше ніж 8,3 тисячі клієнтів. Загалом з 2023 року, коли з'явилася власна B2B програма компанії, емітовано 170 тис. карток, якими можна скористатися на 1503 АЗК, як наших, так і партнерських", - зазначив вiн.
Розроблений та запущений наприкінці 2023 року застосунок UKRNAFTA наразi має 1,5 млн активних користувачів та знаходиться в топ PlayMarket та AppStore. Щоденно його встановлюють 3-4 тис. людей.
АТ "Укрнафта" - найбільша нафтовидобувна компанія України, є оператором найбільшої національної мережі АЗК - UKRNAFTA. У 2024 році компанія вступила в управління активами Glusco. У 2025 році завершила угоду з Shell Overseas Investments BV про купівлю мережі Shell в Україні. Загалом оперує 662 АЗК.
Компанія реалізує комплексну програму відновлення діяльності та оновлення формату автозаправних станцій своєї мережі. З лютого 2023 року випускає власні паливні талони та картки "NAFTAКарта", що реалізуються юридичним і фізичним особам через ТОВ "Укрнафта-Постач".
Найбільшим акціонером "Укрнафти" є НАК "Нафтогаз України" з часткою 50%+1 акція.
У листопаді 2022 року ставка Верховного головнокомандувача ЗСУ ухвалила рішення про передачу державі частки корпоративних прав компанії, що належали приватним власникам, якою зараз управляє Міноборони.