Лідери українського ритейлу в І півріччі збільшили виручку на 17% - дослідження

Оборот українських компаній, що працюють у сфері роздрібної торгівлі, в січні-червні 2025 року сягнув 936,6 млрд грн, що вище за показник минулого року на 17%, повідомляється в дослідженні, оприлюдненому Асоціацією ритейлерів України (RAU).
"За перші шість місяців поточного року українські ритейлери загалом отримали виторг 936,6 млрд грн. Для порівняння: минулого року за аналогічний період цей показник становив 800,2 млрд грн. В абсолютних цифрах, тобто без урахування впливу інфляції (а також без урахування ПДВ), обороти ритейлерів за два квартали 2025 року перевищили ті самі показники 2024-го на 17%", - зазначається в повідомленні.
Водночас чистий приріст оборотів галузі (з урахуванням 14,3% інфляції) становить лише 2,7%.
У ТОП-3 за цифрами зростання виторгу серед компаній є мережа АТБ з показником у 117,15 млрд грн (без урахування ПДВ), що на 20% перевищує аналогічний показник минулого року. У найближчого конкурента – мережі супермаркетів "Сільпо" – обороти виросли на 16%: з 43,62 млрд грн до майже 50,39 млрд грн. "Епіцентр" із ростом обороту на 3% заробив 38,98 млрд грн проти 37,69 млрд грн роком раніше.
Найвищі темпи приросту виторгу серед продуктових ритейлерів демонструють мережа магазинів "Фора", яка за пів року додала одразу 30%, досягнувши показника у 20,73 млрд грн, "Аврора" – 29% до 21,75 млрд грн і Novus – 21% до 16,29 млрд грн.
Найдинамічнішим із ритейлерів став Sinsay, що належить польській компанії LPP. За пів року його виручка збільшилася на 55% – до більш ніж 7 млрд грн.