NPS ПриватБанку в корпоративному сегменті досяг 68,2%
NPS (Net Promoter Score – показник лояльності клієнтів) ПриватБанку в сегменте корпоративних клієнтів весь минулий зростав щокварталу на кілька відсотків і станом на другий квартал 2025 року досяг 68,2%, повідомив член правління ПриватБанку з питань корпоративного бізнесу та МСБ Євген Заіграєв.
"Вона (динаміка) дуже позитивна, особливо під час війни: з 22-го року по 25-й в корпоративному сегменті ми зросли з позицій, які були нижче багатьох конкурентів, до найкращих позицій на ринку на сьогодні", – заявив він в інтерв’ю агентству "Інтерфакс-Україна".
На думку Заіграєва, таку динаміку забезпечила увага, яку банк приділяє клієнтам: що він поруч та фінансує потреби бізнесу.
"В кредитуванні агрогосподарств ми буквально за пів року зросли з 10-11 місця на ринку до 2-3 місця. Все це покращує NPS", – навів приклад член правління.
Він заперечив закиди, що у ПриватБанку занадто жорсткий фінмоніторинг або валютний контроль може бути менш лояльним для клієнта та назвав міфами побоювання, що у ПриватБанку через його статус державного та розміри менше уваги конкретному клієнту та гнучкості у вирішенні його проблем.
"Те, що ви можете чути такі коментарі, з моєї точки зору, пов’язано з тим, що з ПриватБанком у своєму житті стикається набагато більше клієнтів, ніж з будь-яким іншим банком. Відповідно, більше клієнтів можуть прокоментувати саме нас, а не якийсь невеликий банк", – вважає Заіграєв.
Член правління нагадав, що у банку 18 млн приватних клієнтів та 940 тис. корпоративних.
"ПриватБанк – унікальний банк, бо його всі знають — 100% впізнаваність бренду: ти або любиш його, або не любиш, але в тебе немає байдужості до ПриватБанку. Тому ви завжди почуєте про нас", – наголосив він.
Загальні активи ПриватБанку, за даними НБУ, на 1 вересня 2025 року досягли 1,001 трлн грн, або 25,6% від всіх загальних активів банківської системи України.