Інтерфакс-Україна
18:00 13.10.2017

"Укрзалізниця" має намір побудувати в Києві цех унікальної технології капремонтів пасажирських поїздів

2 хв читати
"Укрзалізниця" має намір побудувати в Києві цех унікальної технології капремонтів пасажирських поїздів

 ПАТ "Укрзалізниця" планує розвивати потужності та розширити можливості технічної пасажирської станції "Дарниця" в Києві й побудувати там цех за унікальною для України технологією виконання капітальних ремонтів пасажирського рухомого складу.

Як повідомила прес-служба ПАТ, цех унікальний тим, що в ньому діятиме новий для України принцип виконання технологічних операцій - здійснюватиметься одночасний ремонт усіх вузлів та деталей поїзда на трьох рівнях рухомого складу (дахове, підвагонне та внутрішньовагонне обладнання). Оснащення цеху забезпечить можливість одночасно перевірити всі системи у складі поїзда після ремонту та загалом працездатність електропоїзда змінною та постійною напругою 27кВт і 3кВт відповідно, без пересувань рухомого складу.

"Ми вже отримали позитивний висновок комплексної державної експертизи проекту. Наразі розпочинаємо погодження міністерствами і затвердження проекту будівництва Кабінетом Міністрів України. Потім необхідно буде отримати дозвіл на початок робіт у Державній архітектурно-будівельній інспекції. Технологічна лінія спроектована так, щоб максимально автоматизувати та прискорити процес ремонту передусім швидкісних електропоїздів", - пояснив в. о. голови правління "Укрзалізниці" Євген Кравцов.

У повідомленні зазначено, що нині в Україні в депо діє технологія повагонного чи посекційного ремонту, а для перевірки - використовується спеціалізована колія. У цеху, який будуватимуть на ТПС "Дарниця", здійснюватиметься повний замкнутий цикл капітального ремонту із заміною та діагностикою всього обладнання на одній колії.

До того ж тут буде встановлено й обладнання для формування та обточування колісних пар пасажирського рухомого складу, передбачено освоєння новітніх засобів неруйнівного контролю рам візків, стендів для ремонту та випробувань головних компресорів, пневматичних балонів вторинної системи підвішування, циліндричних пружин, гідравлічних гасителів коливань, електронного устаткування та іншого. Частина обладнання для цеху вже закуплена та поставлена з-за кордону.

"Будівництво цеху потребує мільйонних інвестицій, тому ми вже зараз обговорюємо, як максимально ефективно використати його потужності, які перспективні проекти втілити на його базі. Розглядаємо можливість здійснювати на ТПС "Дарниця" і модернізацію приміських потягів із залученням світових виробників, можливо, також забезпечити збирання вузлів електропоїздів, таким чином розвиватимемо виробничу базу технічної пасажирської станції", - повідомив в. о. голови правління "Укрзалізниці".

Будівництво цього цеху та введення його в роботу дозволить використати ТПС "Дарниця" відповідно до її проектної потужності - забезпечувати проведення всіх видів ремонтів і здійснювати екіпірування 20 електропоїздів за добу.

ОСТАННЄ

Можливим державним IPO має передувати розрахунок з міноритаріями націоналізованих АТ – глава ІГ "Універ"

Ощадбанк поки візьме на себе управління "Гулівером" і готуватиме об'єкт до потенційно можливої реалізації

Кількість ідентифікацій через BankID НБУ у першому півріччі зросла на третину

"Нова пошта" у І пів.-2025 збільшила виручку на 23%

Рада для потреб оборони збільшила видатки держбюджету-2025 на 400 млрд грн та його дефіцит на 185 млрд грн

Ощадбанк за І півріччя 2025 року профінансував енергопроєктів на 4,3 млрд грн

Об’єднане Мінекономіки стало найбільшим міністерством в уряді і буде націлене на 7 напрямків - Соболев

Рада розгляне проєкт збільшення видатків держбюджету-2025 на оборону на 412,3 млрд грн без спірних 8 млрд грн Києва

ФРС залишила базову ставку в діапазоні 4,25-4,5%, як і очікувалося

"Укрнафта" сплатила до держбюджету 5 млрд грн дивідендів за 2024р

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА