Інтерфакс-Україна
20:27 30.10.2017

Залізниця Баку-Тбілісі-Карс створить нові умови для розвитку в регіоні

2 хв читати
Залізниця Баку-Тбілісі-Карс створить нові умови для розвитку в регіоні

Відкриття залізниці Баку-Тбілісі-Карс (БТК) надасть змогу Грузії бути сполучним мостом між Європою і Азією, заявив прем'єр-міністр республіки Георгій Квірікашвілі в понеділок в Баку на церемонії відкриття міжнародної залізничної магістралі.

"Упевнений, що нова залізнична лінія значною мірою змінить економічну реальність і створить абсолютно нові умови розвитку не лише в нашому регіоні, а й за його межами", - наводить слова Г.Квірікашвілі прес-служба глави грузинського уряду.

За його словами, для стимулювання міжнародних перевезень і поглиблення торгово-економічних відносин Грузія надає великого значення здійсненню нових транспортних інфраструктурних проектів, модернізації та ефективній роботі наявних.

"Разом із будівництвом і модернізацією залізниці, Грузія розвиває портову інфраструктуру, а також вкладає великі інвестиції в дорожню інфраструктуру, що передбачає будівництво на грузинській ділянці чотирьохсмугової магістралі в транзитному коридорі.

"Ми хочемо, щоб Грузія внесла свій вклад у справу відродження та реалізації проекту "Один шлях - один пояс", - заявив Г.Квірікашвілі, зазначивши, що успіхи БТК сприяли зміцненню торгово-економічних зв'язків з Китаєм.

За даними прем'єра, наразі контейнерному поїзду від Китаю до Грузії через Казахстан і Азербайджан потрібно 8 днів.

"Ми хочемо, щоб цим шляхом Грузія і наш регіон були інтегровані з транс'європейською транспортною мережею Європи", - заявив Г. Квірікашвілі.

Прем'єр повідомив, що 28-29 листопада в Тбілісі відбудеться міжнародний форум "Шовковий шлях".

"Це буде вже друга зустріч в Грузії, яка збере представників державного та приватного секторів з більш ніж 40 країн", - зазначив грузинський прем'єр.

Раніше повідомлялося, що Грузія, Азербайджан і Туреччина у лютому 2007 року підписали міжурядову угоду про створення залізничного коридору Баку-Тбілісі-Карс.

Проект передбачав будівництво залізниці Карс-Ахалкалакі протяжністю 98 км, з яких 68 км - територією Туреччини, 30 км - Грузії, а також реконструкцію в Грузії 183-кілометрової ділянки Ахалкалакі-Тбілісі. Роботу на грузинській частині магістралі фінансував Азербайджан, що виділив Грузії два пільгові кредити на загальну суму $775 млн.

Загальна протяжність БТК становить 826 кілометрів. З початку експлуатації БТК на першому етапі передбачається перевозити один мільйон пасажирів і 6,5 млн тонн вантажів, на другому етапі обсяг вантажоперевезень може досягти 17 млн тонн, а пасажиропотік - до 3 млн людей на рік.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Компанія Трампа запустить віртуального оператора зв'язку, випускатиме смартфони у США

УЗА закликала ВР відхилити "олійні правки", уряд – розробити стратегію розвитку внутрішньої переробки та експорту

Україна першою в Європі ухвалила нацстандарт щодо екоіндунстріальних парків - Мінекономіки

Обсяг виплаченого українцям нацкешбеку за квітень зріс майже на 0,5% - Мінекономіки

ДТЕК за тиждень відновив електропостачання для понад 137 тис. абонентів у трьох областях

"Ліси України" на торгах ІІІ кв. оновило рекорд: законтрактовано 98% круглого лісу і 94% дров ПВ

Свириденко: Україна зацікавлена в залученні польського бізнесу до проєктів відновлення

Укргазбанк видав кредит Запоріжжю на 300 млн грн для енергопроєктів

"Укренерго" у 2025р планує провести кілька місячних аукціонів з розподілу перетину для імпорту-експорту е/е

Експорт української молочки у травні збільшився на 25%, лідирує вершкове масло

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА