Інтерфакс-Україна
20:27 30.10.2017

Залізниця Баку-Тбілісі-Карс створить нові умови для розвитку в регіоні

2 хв читати
Залізниця Баку-Тбілісі-Карс створить нові умови для розвитку в регіоні

Відкриття залізниці Баку-Тбілісі-Карс (БТК) надасть змогу Грузії бути сполучним мостом між Європою і Азією, заявив прем'єр-міністр республіки Георгій Квірікашвілі в понеділок в Баку на церемонії відкриття міжнародної залізничної магістралі.

"Упевнений, що нова залізнична лінія значною мірою змінить економічну реальність і створить абсолютно нові умови розвитку не лише в нашому регіоні, а й за його межами", - наводить слова Г.Квірікашвілі прес-служба глави грузинського уряду.

За його словами, для стимулювання міжнародних перевезень і поглиблення торгово-економічних відносин Грузія надає великого значення здійсненню нових транспортних інфраструктурних проектів, модернізації та ефективній роботі наявних.

"Разом із будівництвом і модернізацією залізниці, Грузія розвиває портову інфраструктуру, а також вкладає великі інвестиції в дорожню інфраструктуру, що передбачає будівництво на грузинській ділянці чотирьохсмугової магістралі в транзитному коридорі.

"Ми хочемо, щоб Грузія внесла свій вклад у справу відродження та реалізації проекту "Один шлях - один пояс", - заявив Г.Квірікашвілі, зазначивши, що успіхи БТК сприяли зміцненню торгово-економічних зв'язків з Китаєм.

За даними прем'єра, наразі контейнерному поїзду від Китаю до Грузії через Казахстан і Азербайджан потрібно 8 днів.

"Ми хочемо, щоб цим шляхом Грузія і наш регіон були інтегровані з транс'європейською транспортною мережею Європи", - заявив Г. Квірікашвілі.

Прем'єр повідомив, що 28-29 листопада в Тбілісі відбудеться міжнародний форум "Шовковий шлях".

"Це буде вже друга зустріч в Грузії, яка збере представників державного та приватного секторів з більш ніж 40 країн", - зазначив грузинський прем'єр.

Раніше повідомлялося, що Грузія, Азербайджан і Туреччина у лютому 2007 року підписали міжурядову угоду про створення залізничного коридору Баку-Тбілісі-Карс.

Проект передбачав будівництво залізниці Карс-Ахалкалакі протяжністю 98 км, з яких 68 км - територією Туреччини, 30 км - Грузії, а також реконструкцію в Грузії 183-кілометрової ділянки Ахалкалакі-Тбілісі. Роботу на грузинській частині магістралі фінансував Азербайджан, що виділив Грузії два пільгові кредити на загальну суму $775 млн.

Загальна протяжність БТК становить 826 кілометрів. З початку експлуатації БТК на першому етапі передбачається перевозити один мільйон пасажирів і 6,5 млн тонн вантажів, на другому етапі обсяг вантажоперевезень може досягти 17 млн тонн, а пасажиропотік - до 3 млн людей на рік.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

IFC та "ОТП Лізинг" оголосили нову програму розвитку МСП та підтримки сталої енергетики в Україні на EUR50 млн

Уряд перерозподілив ще 30,6 млн грн на підтримку діяльності університетів Миколаївщини - Свириденко

Аграрії намолотили 24,8 млн тонн зернових з 55% площ, поки врожай на 12,8% менше аніж на цю дату торік

Товарообіг Varus.ua через "Нову пошту" у I пів.-2025 виріс в 1,61 раза

Норвегія виділила "Нафтогазу" майже $100 млн на закупівлю природного газу

АМКУ розгляне справу про набуття "Київстаром" контролю над власником сервісу Tabletki.ua "МТПК"

Заступник голови НБУ Ніколайчук став першим заступником замість Рожкової

Perfect Group вийшов із двох спільних з Saga Development проєктів ЖК

"Укрзалізниця" обговорює майбутнє вагоноремонтного напряму з бізнесом з опціями оренди, продажу та ДПП

Київський ТРЦ "РайON" розширить tenant mix завдяки оптимізації площі супермаркету

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА