Вартість ТОП-100 українських брендів загалом становить 5,4 млрд грн

Вартість 100 найдорожчих брендів України загалом становить $5,4 млрд, свідчать підсумки дослідження, складеного виданням "Новий час" спільно з компанією MMP Consulting.
Згідно з дослідженням, в трійку найдорожчих брендів увійшли "Моршинська", бренд якої оцінено в $507 млн, Sandora - $312 млн, Roshen з оцінкою $274 млн.
Методологія оцінки заснована на фінансових результатах компаній-власників марок, а також на факторах, які можуть впливати на вартість бренду: географічне покриття продажів, технологічна складова, продукція, що випускається, а також інвестиційна привабливість галузі.
Бренд виробника алкоголю Nemiroff експерти оцінили в $255 млн, "Нової пошти" - в $218 млн, ПриватБанку - в $211 млн, "Хортиці" - в $203 млн.
До першої десятки рейтингу також увійшли марки Rozetka (179 млн грн), бренд найбільшого українського оператора мобільного зв'язку "Київстар" (168 млн грн) і "Оболонь" (162 млн грн).
Найбільшу кількість брендів в рейтингу представляють продукти харчування, рітейл, пивобезалкогольна і лікеро-горілчана галузі, а також кондитерська промисловість.