Інтерфакс-Україна
15:33 06.12.2017

"Чорна п'ятниця" -2017 у магазинах побутової техніки та електроніки України була значно успішнішою за торішню - GfK

3 хв читати
"Чорна п'ятниця" -2017 у магазинах побутової техніки та електроніки України була значно успішнішою за торішню - GfK

Тиждень з 20 до 26 листопада 2017 року, на яку випала "чорна п'ятниця" у цьому році, показала зростання продажу побутової техніки і електроніки у традиційних роздрібних магазинах у розмірі 80% (порівняно з попереднім тижнем), тоді як у 2016 році аналогічний період показав зростання у 30%, свідчать дані щотижневого дослідження GfK Ukraine Point of Sales Tracking.

Згідно з повідомленням компанії GfK, загальна кількість проданих одиниць товару в період 20-26 листопада зросла на 58% порівняно з попереднім тижнем. У 2016 році в період розпродажів "чорної п'ятниці" було продано на 24% одиниць товару більше, ніж попереднього тижня.

На ринку смартфонів продаж "чорної п'ятниці" виріс на 50% порівняно з попереднім тижнем. В індивідуальних пропозиціях роздрібних торговців і маркетингових активностей на ринку анонсувалися значні знижки.

За даними щотижневого дослідження Point of Sales Tracking, у середньому ціна смартфонів зменшилася на 5%. Саме реальна зміна середньої ціни на ринку на одну з моделей смартфонів становила 17% порівняно з ціною попереднього тижня.

На ринку ноутбуків продаж у тиждень "чорної п'ятниці" виріс на 60% порівняно з попереднім тижнем. У минулому році зростання продажу ноутбуків у "чорну п'ятницю" становив 20%. Ціна на найпопулярнішу модель ноутбука на тижні "чорної п'ятниці" у 2017 році зменшилася в середньому на 10%.

Продаж планшетів збільшився на 67% порівняно з минулим тижнем. У 2016 році зростання у "чорну п'ятницю" становило 13%. На найпопулярнішу модель планшета ціна зменшилася в середньому на ринку на 6%, а маркетингові активності окремих продавців спровокували подвійне зростання продажу цієї моделі.

Продаж на ринку телевізорів зріс на 171% порівняно з тижнем до "чорної п'ятниці", показавши утричі більше зростання, ніж в той самий період минулого року. Найпопулярніші моделі телевізорів коштували у тиждень "чорної п'ятниці" в середньому майже на 25% дешевше.

У секторі великої побутової техніки - зріс продаж холодильників на 117%, реальні ціни в середньому на ринку падали до 20%. Кількість проданих одиниць найпопулярнішої цього тижня моделі зросла приблизно уп'ятеро порівняно із попереднім тижнем. Також у тиждень "чорної п'ятниці" українці придбали майже удвічі більше пральних машин, ніж на попередньому тижні. Середнє зниження ціни на пральні машини становило 5%. Найпопулярніші за підсумками тижня моделі продавалися у середньому на ринку за зниженою на 20% ціною.

На ринку малої побутової техніки найбільше зріс продаж м'ясорубок - майже удвічі, найбільше реальне зменшення ціни у середньому на ринку дорівнював 20%. Також майже удвічі зріс продаж пилососів, на найпопулярнішу модель тижня ціни впали на 15%.

"Показники продажу у період знижок до "чорної п'ятниці" є результатом не лише реального зниження цін на товари у цей період, а й підвищеною маркетинговою активністю виробників і продавців саме у цей період", - зазначають експерти компанії.

Тижнева панель GfK Ukraine Point of Sales Tracking - панель найбільших роздрібних продавців ринку побутової техніки та електроніки, сукупний обіг яких становить 2/3 ринку техніки України.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Укрзалізниця" запровадить строкові контракти на продаж брухту

NovaPay зареєстрував третій випуск облігацій для інституційних інвесторів на 100 млн грн

Україна звернеться до Республіки Корея за кредитом на закупівлю 20 електропоїздів Hyundai

Україна до ОЗП має підготувати майже 18 ГВт доступної потужності – глава Міненерго

ЄБРР надасть гарантію Укрексімбанку нових кредитів на EUR100 млн

Графік обговорень нової програми МВФ для України буде розроблений у найближчі тижні – Фонд

Передачу Нацбанку 25% держчастки Нацдепозитарію треба зробити якнайшвидше – голова НБУ

Дезінфляційний процес у єврозоні завершився - Лагард

НБУ бачить потенціал внутрішнього боргового ринку за необхідності покриття додаткових бюджетних потреб

Мінфін України очікує на продовження тісного діалогу з МВФ у найближчі тижні щодо нової програми

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА