Інтерфакс-Україна
19:13 06.12.2017

Суд ЄС дозволив преміальним брендам блокувати продаж у Європі через Amazon та eBay

2 хв читати
Суд ЄС дозволив преміальним брендам блокувати продаж у Європі через Amazon та eBay

Європейський суд (вища судова інстанція ЄС) у середу підтримав люксові бренди, дозволивши їм обмежувати онлайн-продаж товарів у Європейському Союзі через такі платформи, як Amazon.com Inc. і eBay Inc.

Як зазначається в рішенні суду, такі дії не є порушенням антимонопольного законодавства ЄС, якщо кінцевою метою є захист іміджу бренда та збереження сприйняття його продукції як предметів розкоші.

"Якість люксових товарів є не просто результатом їхніх матеріальних характеристик, а й привабливості та престижного іміджу, що надає їм ореолу розкоші, - наголошується в рішенні Європейського суду. - Цей ореол є важливим аспектом таких товарів, даючи змогу споживачам відрізняти їх від інших аналогічних товарів".

Це рішення може вплинути на десятки антимонопольних розглядів у Європі, пов'язаних із тим, що виробники намагаються обмежити розповсюдження своїх товарів, повідомляє Financial Times.

Прецедентним став спір американського виробника косметики та парфумерії Coty Inc. і німецького рітейлера Parfumerie Akzente GmbH, який продає продукцію Coty (зокрема марки Calvin Klein, Marc Jacobs і Chloe) через Amazon. Coty подала позов до німецького суду, в якому стверджувалося, що така практика заборонена за умовами договору. Німецькі судді передали справу до Європейського суду.

Coty схвалила рішення суду, Parfumerie Akzente позитивно оцінила його, оскільки воно вносить ясність у відносини сторін. Водночас представники лобістських організацій, учасниками яких є Amazon та eBay, стверджують, що через такий підхід ситуація для споживачів погіршиться, а конкуренція в галузі знизиться, пише The Wall Street Journal.

Тим часом у США поки що продовжує діяти правова концепція першого продажу, яка обмежує права виробників люксових товарів після продажу продукції оптовим компаніям і реселерам.

На європейські компанії, зокрема на конгломерати Louis Vitton Moët Hennessy (LVMH), Kering Co. і Cie. Financiere Richemont SA, припадають 70% світового продажу преміальних товарів. Такі компанії відкривають власні онлайн-магазини або працюють через спеціалізовані інтернет-платформи для преміальних брендів, зокрема Net-a-Porter.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Фіксована ціна на газ для населення та бюджетних установ залишається незмінною до 31 березня 2026р - Свириденко

Мінекономіки обговорило з ЄБРР можливий продаж міноритарних часток у держкомпаніях

"Нова пошта" довела кількість поштоматів до 30,6 тис.

Девелопери отримали біля 3 млрд грн в межах програми "єОселя" у ІІІ кв. 2025р

Україна за 9 міс.-2025 збільшила імпорт товарів на 17%, експорт скоротився на 3,1% - ДМС

Ціни на пшеницю в найближчі місяці підвищаться до $250–260 за тонну через низьку внутрішню пропозицію - аналітики

Нардепи подали в держбюджет-2026 загалом 3339 поправок і побили 19-річний рекорд

Чисті міжнародні резерви України виросли до нового рекорду – $32,2 млрд, валові – до $46,5 млрд

Bolt знизив з 1 жовтня комісію з водіїв у Києві з 25% до 20%

Уряд збереже фіксовану ціну на природний газ для побутових споживачів - Зеленський

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА