19:13 06.12.2017

Суд ЄС дозволив преміальним брендам блокувати продаж у Європі через Amazon та eBay

2 хв читати
Суд ЄС дозволив преміальним брендам блокувати продаж у Європі через Amazon та eBay

Європейський суд (вища судова інстанція ЄС) у середу підтримав люксові бренди, дозволивши їм обмежувати онлайн-продаж товарів у Європейському Союзі через такі платформи, як Amazon.com Inc. і eBay Inc.

Як зазначається в рішенні суду, такі дії не є порушенням антимонопольного законодавства ЄС, якщо кінцевою метою є захист іміджу бренда та збереження сприйняття його продукції як предметів розкоші.

"Якість люксових товарів є не просто результатом їхніх матеріальних характеристик, а й привабливості та престижного іміджу, що надає їм ореолу розкоші, - наголошується в рішенні Європейського суду. - Цей ореол є важливим аспектом таких товарів, даючи змогу споживачам відрізняти їх від інших аналогічних товарів".

Це рішення може вплинути на десятки антимонопольних розглядів у Європі, пов'язаних із тим, що виробники намагаються обмежити розповсюдження своїх товарів, повідомляє Financial Times.

Прецедентним став спір американського виробника косметики та парфумерії Coty Inc. і німецького рітейлера Parfumerie Akzente GmbH, який продає продукцію Coty (зокрема марки Calvin Klein, Marc Jacobs і Chloe) через Amazon. Coty подала позов до німецького суду, в якому стверджувалося, що така практика заборонена за умовами договору. Німецькі судді передали справу до Європейського суду.

Coty схвалила рішення суду, Parfumerie Akzente позитивно оцінила його, оскільки воно вносить ясність у відносини сторін. Водночас представники лобістських організацій, учасниками яких є Amazon та eBay, стверджують, що через такий підхід ситуація для споживачів погіршиться, а конкуренція в галузі знизиться, пише The Wall Street Journal.

Тим часом у США поки що продовжує діяти правова концепція першого продажу, яка обмежує права виробників люксових товарів після продажу продукції оптовим компаніям і реселерам.

На європейські компанії, зокрема на конгломерати Louis Vitton Moët Hennessy (LVMH), Kering Co. і Cie. Financiere Richemont SA, припадають 70% світового продажу преміальних товарів. Такі компанії відкривають власні онлайн-магазини або працюють через спеціалізовані інтернет-платформи для преміальних брендів, зокрема Net-a-Porter.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Розвиток ринку біометану допоможе аграріям диверсифікувати бізнес - Мінагрополітики

Moneyveo планує збільшити частку на ринку споживчого кредитування до 14,5-16,5% у 2024 р.

Фінкомпанії з обмеженням ставки за мікрокредитами 1% на добу будуть обережнішими у виборі клієнтів - думка

"Метінвест" у I кв. наростив сплату податків до бюджету України на 70%, до 4,2 млрд грн - СЕО

ПриватБанк перерахував до бюджету майже 50 млрд грн податку на прибуток і дивідендів за 2023 рік

Україна в суботу передавала надлишки е/е Польщі обсягом 1600 МВт-год і обмежувала ВДЕ - Міненерго

Сума завданих збитків унаслідок ворожих обстрілів Курахівської ТЕС становить майже 1 млрд грн - ОВА

Дніпропетровська область отримає понад 3,2 млрд грн у рамках економічної платформи "Зроблено в Україні"

Ракетний удар РФ зруйнував ємності з агропродукцією в порту Південний

Кількість офіційно безробітних українців у березні зросла на 8%

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА