Інтерфакс-Україна
19:13 06.12.2017

Суд ЄС дозволив преміальним брендам блокувати продаж у Європі через Amazon та eBay

2 хв читати
Суд ЄС дозволив преміальним брендам блокувати продаж у Європі через Amazon та eBay

Європейський суд (вища судова інстанція ЄС) у середу підтримав люксові бренди, дозволивши їм обмежувати онлайн-продаж товарів у Європейському Союзі через такі платформи, як Amazon.com Inc. і eBay Inc.

Як зазначається в рішенні суду, такі дії не є порушенням антимонопольного законодавства ЄС, якщо кінцевою метою є захист іміджу бренда та збереження сприйняття його продукції як предметів розкоші.

"Якість люксових товарів є не просто результатом їхніх матеріальних характеристик, а й привабливості та престижного іміджу, що надає їм ореолу розкоші, - наголошується в рішенні Європейського суду. - Цей ореол є важливим аспектом таких товарів, даючи змогу споживачам відрізняти їх від інших аналогічних товарів".

Це рішення може вплинути на десятки антимонопольних розглядів у Європі, пов'язаних із тим, що виробники намагаються обмежити розповсюдження своїх товарів, повідомляє Financial Times.

Прецедентним став спір американського виробника косметики та парфумерії Coty Inc. і німецького рітейлера Parfumerie Akzente GmbH, який продає продукцію Coty (зокрема марки Calvin Klein, Marc Jacobs і Chloe) через Amazon. Coty подала позов до німецького суду, в якому стверджувалося, що така практика заборонена за умовами договору. Німецькі судді передали справу до Європейського суду.

Coty схвалила рішення суду, Parfumerie Akzente позитивно оцінила його, оскільки воно вносить ясність у відносини сторін. Водночас представники лобістських організацій, учасниками яких є Amazon та eBay, стверджують, що через такий підхід ситуація для споживачів погіршиться, а конкуренція в галузі знизиться, пише The Wall Street Journal.

Тим часом у США поки що продовжує діяти правова концепція першого продажу, яка обмежує права виробників люксових товарів після продажу продукції оптовим компаніям і реселерам.

На європейські компанії, зокрема на конгломерати Louis Vitton Moët Hennessy (LVMH), Kering Co. і Cie. Financiere Richemont SA, припадають 70% світового продажу преміальних товарів. Такі компанії відкривають власні онлайн-магазини або працюють через спеціалізовані інтернет-платформи для преміальних брендів, зокрема Net-a-Porter.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Україна, Словаччина, Угорщина та Румунія запустили перші місячні аукціони для імпорту в січні-26 на 804 МВт

Офіційний курс гривні до євро послабився до історичного мінімуму 49,6549 грн/EUR1

Наглядова рада ПІН Банку подала у відставку

АМКУ рекомендує НКРЕКП упорядкувати діяльність "Укренерго" щодо врегулювання небалансів

Бізнес закликає доопрацювати законопроєкт про підвищення ефективності контролю за виробництвом та обігом тютюнової сировини

Кабмін вирішив докапіталізувати "Укрфінжитло" ще на 30 млрд грн держоблігаціями

Число вантажівок для міжнародних перевезень за роки транспортного безвізу зросло більш ніж вдвічі – Мінрозвитку

Мінрозвитку планує запустити пілотний проєкт "єЧерги" для легкових авто на початку 2026р.

ЄС безстроково заморозив російські активи - AP

Diligent Capital Partners очолила $12 млн раунд інвестицій у філіппінський необанк Tonik

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА