Інтерфакс-Україна
11:13 08.12.2017

ВР встановила перехідний період для українських авіакомпаній з регіональних імпортних літаків на вітчизняні до 2021 року

2 хв читати
ВР встановила перехідний період для українських авіакомпаній з регіональних імпортних літаків на вітчизняні до 2021 року

 Верховна Рада встановила для українських авіакомпаній період для переходу від використання низки регіональних літаків іноземного виробництва на вітчизняні до 1 січня 2021 року.

За відповідний документ №7280 проголосували 229 народних депутатів на пленарному засіданні в четвер, 7 грудня.

Голова комітету з питань податкової та митної політики Ніна Южаніна зазначила, що комітет рекомендував Верховній Раді прийняти законопроект за основу та в цілому з деякими поправками.

Раніше, 20 грудня 2016 року, набули чинності закони "Про внесення змін до Митного кодексу України" та "Про розвиток літакобудівної промисловості", відповідно до яких 1 січня 2018 року скасовувалися податкові пільги зі сплати митних платежів під час тимчасового ввезення на митну територію України за договорами оперативного лізингу іноземних літаків масою порожнього спорядженого апарату від 10 до 30 тонн, максимальною пасажиромісткістю від 44 до 110 місць.

Ухвалений парламентарями в четвер закон №7280 відстрочив скасування зазначених пільг до 1 січня 2021 року.

Його автори звертали увагу на те, що податкові пільги скасовуються українським авіакомпаніям, що використовують у своїй діяльності літаки типу Embraer E145/170/190, ATR-42/74, Bombardier Q400. Водночас нині вітчизняні авіакомпанії об'єктивно не мають якоїсь альтернативи літакам типу Embraer E190/E145 для міжнародних перевезень із регіональних аеропортів країни та забезпечення внутрішніх перевезень.

Крім того, автори закону також відзначають проблематичність можливості експлуатації регіональних вітчизняних Ан 148/158, оскільки ця категорія літаків не схвалена Європейським агентством авіаційної безпеки, що спричиняє значні обмеження в частині їх комерційної експлуатації; ці літаки не випускаються серійно, не мають належної сервісної підтримки та сучасної розгалуженої мережі навчальних центрів для підготовки екіпажу, що здорожує їх експлуатацію і, як наслідок, унеможливлює застосування низьких цін для пасажирів.

Водночас представники літакобудівної галузі України зазначають, що нині держпідприємство "Антонов" (Київ) як розробник і виробник зазначеної категорії літаків активно працює з Європейським агентством авіабезпеки з метою отримання необхідних сертифікатів на українські літаки, їх виробництво та експлуатацію. За прогнозними даними, такі сертифікати ДП отримає не пізніше ніж за три роки. Стільки ж часу знадобиться для налагодження та запуску серійного виробництва літаків.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"ДТЕК Енерго" планує щорічно викуповувати євробонди на суму до $100 млн та просить змін до умов їх випуску

Ціни на будівельно-монтажні роботи в Україні у I кварталі зросли на 6,7% – Держстат

Збитки від шахрайських операцій з картками у 2024р зросли на 37% за скорочення їх кількості на 1% – НБУ

Ідея санкцій ЄС проти Nord Stream 2 розрахована на те, щоб відлякати будь-яких інвесторів - ЄК

Експорт зерна із початку 2024/25 МР досяг 36,4 млн тонн - Мінагрополітики

Arricano продовжує реставраційні роботи на пам’ятках культурної спадщини на Лук’янівці

Інтерпайп зібрав представників 26 компаній-клієнтів на оз.Гарда в Італії для зміцнення стосунків

Українським морським коридором експортовано близько 76 млн тонн зерна

Уряд виплатив українцям кешбек за березень

Правекс Банк виграв справу щодо понад $3 млн у спорі з клієнтом банківського сейфа

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА