Інтерфакс-Україна
18:47 12.12.2017

Visa впроваджує сенсорні елементи брендингу

1 хв читати

Компанія Visa оголосила про запуск звукових, анімаційних та тактильних розпізнавальних елементів бренду. Вже скоро про успішне завершення транзакцій будуть повідомляти анімаційною картинкою, звуковим сигналом або короткою вібрацією. «Звук Visa» вперше можна буде почути з початком глобальної рекламної кампанії, присвяченої відкриттю Зимових Олімпійських ігор 2018 року в Пхенчхані. Про це компанія повідомила в пресс-релізі у вівторок.

“Протягом 60 років бренд Visa залишається глобальним символом інновацій та швидких і безпечних платежів", - говорить Лінн Біггар, глобальний директор Visa з маркетингу та комунікацій. – Девіз Visa «Всюди, де прагнеш бути» набуває особливого значення для бренду в контексті стрімкого розвитку електронних платежів та торгівлі. У світі з’являється все більше нових способів оплати товарів та послуг, отже впровадження сенсорних елементів брендингу надасть споживачам додатковий рівень впевненості, на який вони розраховують кожного разу використовуючи Visa.”

ОСТАННЄ

Більше половини підприємців очікують зростання бізнесу у 2026 році - ЄБА

НБУ має намір уніфікувати вимоги до структури власності надавачів фінпослуг в одному нормативно-правовому акті

Ситуація з падінням цін на енергоринку 1-5 вересня адекватна сезонним факторам – ексміністерка енергетики

Пишний про регулювання ринку ВА: Ми не хочемо жодного трансферу наших монетарних повноважень

ТЕС мають план Б з імпортом вугілля на випадок втрати видобутку через обстріли РФ – член наглядради "Укренерго"

Стан готовності основних секторів до опалювального сезону понад 80% - Свириденко

Керівництво та наглядова рада "Нафтогазу" зустрілися з місією МВФ

Слотування для автобусів запрацює ще на двох пунктах пропуску з Польщею

Kormotech увійшов до топ-20 європейських виробників кормів для тварин за версією Petfood Industry

Уряд призначив трьох членів НКРЕКП

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА