НКРЗІ рекомендувала "Укртелекому" і lifecell забезпечити надання абонентам усіх видів телекомуслуг до вирішення спору

Національна комісія, що здійснює держрегулювання в сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ), рекомендувала операторам, термін договорів про взаємодію яких закінчився, до укладання нових угод забезпечити надання абонентам усіх видів телекомпослуг до укладення нових договорів, зазначається в повідомленні регулятора.
"З огляду на те, що у разі розриву взаємодії припиняється надання телекомунікаційних послуг (зокрема доступу до екстрених служб) - до моменту укладання нових угод про взаємодію рекомендуємо операторам телекомунікацій забезпечити пропуск усіх видів трафіку між їхніми мережами в телекомунікаційній мережі загального користування для надання споживачам якісних телекомунікаційних послуг", - повідомляється на сайті держрегулятора.
У НКРЗІ також підкреслили, що жоден оператор-ліцензіат України не може в односторонньому порядку розривати взаємодію з телекомунікаційною мережею іншого оператора. Якщо оператори не досягли згоди щодо взаємодії їхніх телекомунікаційних мереж, вони мають право передати спір на вирішення в НКРЗІ.
Як повідомлялося, "Укртелеком" 3 січня одержав від lifecell повідомлення про намір блокувати трафік на номери 0-800.
"Укртелеком" 9 грудня 2017 року заявляв про можливе припинення дзвінків між стаціонарними номерами і номерами lifecell з вини мобільного оператора. Водночас lifecell 2 січня 2018 року повідомив про продовження переговорного процесу з "Укртелекомом" за договором про взаємне з'єднання мереж.