17:15 09.01.2018

Миколаївський стартап Cubomania буде представлений на CES-2018 у Лас-Вегасі

2 хв читати
Миколаївський стартап Cubomania буде представлений на CES-2018 у Лас-Вегасі

Миколаївський стартап Cubomania, який розробляє інтерактивні розвивальні дитячі кубики, був обраний з-поміж ТОП-12 стартапів для презентації ShowStoppers LaunchIt на спеціалізованому виставковому майданчику Eureka Park під час International Consumer Electronics Show 2018 (Міжнародна виставка споживчої електроніки, CES 2018) в Лас-Вегасі.

Як повідомляється на сайті партнерської презентаційної компанії ShowStoppers, до складу журі пітчингу стартапів на Eureka Park цього року увійшли керівний директор Zaldastani Ventures Ніколас Зальдастані, менеджер апаратних продуктів Indiegogo Маріта Макгінн, бізнесвумен, співзасновник STEP Strategy Advisors Шарона Джастман, а також засновник AIRVISION Артур Рубінфельд.

Компанія-переможець ShowStoppers LaunchIt буде презентована понад 1300 журналістам, які, як очікується, візьмуть участь у прес-конференції ShowStoppers під час CES увечері 9 січня в готелі Wynn в Лас-Вегасі.

У ТОП-12 стартапів, відібраних серед 900 компаній, що подали заявки на участь у ShowStoppers LaunchIt, також увійшли такі компанії: Athom (Нідерланди) - розробник ядра "розумного будинку"; Big Boy Systems (Бельгія) - аудіовізуальна система для створення навчально-професійного контенту; Cardiomo Care (Нью-Йорк) - виробник технологій перенесення й аналітичної платформи для профілактики захворювань серця; Cinema Snowglobes (Сан-Франциско) - "снігова куля" з ефектом відеовідтворення; Pebby (Каліфорнія) - робототехника.

Серед фіналістів також Picoo (Нідерланди) - розробник кишенькового комп'ютера для дітей; Robomart (Каліфорнія) - автор ідеї автономних магазинів для продуктових рітейлерів; SolarGaps (Каліфорнія) - розробник мережі розподілених енергетичних рішень для Smart Cities; Velco (Франція) - проектування і продаж рішень для міської мобільності, що персоналізується; We.Stream (Нідерланди) - розробник безпечних мобільних точок доступу WiFi зі вбудованою технологією Cloud SIM, що дозволяє передавати необмежені дані у понад 100 країнах, і Zhor-Tech (Франція) - розробник "розумного" взуття.

Cubomania, згідно з повідомленням на веб-сайті стартапу від 7 вересня 2017 року, вже виготовила і протестувала прототипи основних продуктів, отримала грант у розмірі 800 тис. грн від ТОВ "Ноосфера", уклала угоду з виробником і розробником ПЗ. У компанії також повідомили про наявність попередніх домовленостей з дистриб'юторами в Німеччині, Італії, Іспанії, Туреччині, Польщі, Казахстані та Україні. У середньостроковій перспективі розглядається вихід на ринок Латиноамериканського регіону через іспанських партнерів через його високу динаміку зростання.

За повідомленням компанії, Cubomania планує залучити не менше USD 127 500 інвестицій на розробку/тестування/виведення на ринок/реалізацію інтерактивних повчальних іграшок. Загальна фінансова модель передбачає: власні засоби засновників проекту, грантове фінансування, неповоротну фіндопомогу, внески бізнес-ангелів, краудфандингове фінансування (платформа KickStarter та інші), SAFE, EQUITY, IPO, а також боргове фінансування. На поточному етапі стартап зумів залучити 28% необхідних коштів.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Ранній кінець опалювального сезону заощадить до 500 млн куб. м газу

Пропозиція про реструктуризацію євробондів України, ймовірно, міститиме норму про часткове списання боргу

Найбільший виробник соняшникової олії Молдови зупинив два заводи й вимагає відновлення імпорту українського соняшнику

Латвійська airBaltic через три-шість місяців після відновлення польотів може розмістити в Києві п’ять власних літаків

ВВП України зріс у 2023 році на 5,3% - Держстат

Торгівля має бути взаємовигідною для сільгоспвиробників у Польщі та Україні - заява Шмигаля і Туска

"Запоріжкокс" продовжує капремонт коксової батареї №2 з інвестиціями в 60 млн грн, вкладення в оновлення за 2 роки перевищують 276 млн грн - СЕО

Шмигаль за результатами українсько-польських урядових консультацій: Розуміємо, як будемо рухатися

Прямі збитки українських ритейлерів через війну сягають майже $2,5 млрд - дослідження

"Укрнафта" планує завершити ребрендинг АЗК Glusco у квітні

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА