Інтерфакс-Україна
11:10 23.01.2018

Україна може вирішити спір із італійським підрядником ремонту траси Київ-Одеса мирною угодою

2 хв читати
Україна може вирішити спір із італійським підрядником ремонту траси Київ-Одеса мирною угодою

Справа за позовом італійської компанії Torno Global Contracting Spa, що виступала підрядником реконструкції та експлуатації ділянки траси Київ-Одеса, до Міністерства інфраструктури та Держагентства автодоріг України (Укравтодор") з сумою вимог близько $100 млн, перебуває на стадії мирного врегулювання, повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" в Міністерстві юстиції України.

"Міністерство юстиції вже розробило відповідний проект розпорядження Кабінету Міністрів України і направило його на узгодження до інших зацікавлених органів. Мирне врегулювання в цій справі надасть можливість забезпечити економію бюджетних коштів ($4-6 млн за найменшими розрахунками)", - уточнили в міністерстві.

У відомстві повідомили, що воно представляє інтереси держави ще в одній комерційній справі - за заявою італійської Todini Construzioni Generali S.r.l., підрядника будівництва дороги Київ-Харків-Довжанський. Ця суперечка стосується звернення "Укравтодором" щодо стягненням за гарантіями на суму, що перевищує 220 млн грн. У листопаді відбулися слухання з розгляду попередніх заяв сторін, а ухвалення рішення очікується найближчим часом, зазначили у Мін'юсті.

Як повідомлялося, восени 2003 року італійська Torno Internazionale Spa і Міністерство транспорту України підписали рамкову угоду, що передбачає надання Україні кредиту в обсязі EUR420 млн для будівництва концесійної ділянки споруджуваної автомагістралі Київ-Одеса. Уже в 2009 році Torno Global і компанія Beta Funding S.R.L. звернулися до суду з вимогою стягнути з Міністерства транспорту України і "Укравтодору" штраф у розмірі не менше EUR45 млн. Останні були звинувачені в порушенні умов генеральної угоди про співпрацю при реконструкції та експлуатації траси.

У свою чергу контракт з Todini Costruzioni Generali на виконання капітального ремонту і реконструкції автомобільної дороги М-03 на ділянці Лубни - Полтава було укладено в січні 2013 року в рамках спільного зі Світовим банком проекту. Роботи за контрактом мали завершитися у вересні 2014 року, проте підрядник кілька разів переносив дату здачі робіт, у результаті чого останнім терміном було встановлено 30 липня 2016 року.

Як стверджував "Укравтодор", наприкінці квітня 2016 року Todini Costruzioni Generali заявила про припинення виконання будь-яких ремонтних робіт, змінила власника і продала техніку, що мала виконувати роботи на об'єкті. У зв'язку з цим 23 серпня 2016 року "Укравтодор" офіційно припинив співпрацю з італійською компанією.

Сама ж Todini, викуплена на початку 2016 року ТОВ "Prime system KZ", що належить казахським бізнесменам Оріфджану Шадієву і Садиру Махмутову, звернулася до Високого суду Англії з позовом до "Укравтодору".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Українські виробники добрив обговорили контроль імпорту та можливості збільшення експорту

Угода про інвестфонд відбудови зобов’язує Україну забезпечити захист активів та інвестицій незалежно від змін законодавства – юрист

Посли країн G7: Високо оцінюємо лідерство НБУ у впевненому проходженні через період викликів

Україна отримала 1 млрд євро від ЄС у межах програми ERA

Пролонговані ліцензії на надрокористування залишаться поза межами угоди з США про інвестфонд – Свириденко

Угода із США перспективна для українських greenfield-компаній з дозволами на поклади критичних мінералів – думка

Собівартість будівництва зросла вдвічі з початку війни - DIM

Україна розраховує на внески США в інвестфонд грошима та за рахунок військової допомоги вже цього року

Україна до кінця року планує схвалити пакет законів для інтеграції до енергоринків ЄС – Галущенко

ЄБРР може частково покрити ризики ПриватБанку, Укргазбанку та Райффайзенбанку за кредитами на EUR1,1 млрд

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА