11:10 23.01.2018

Україна може вирішити спір із італійським підрядником ремонту траси Київ-Одеса мирною угодою

2 хв читати
Україна може вирішити спір із італійським підрядником ремонту траси Київ-Одеса мирною угодою

Справа за позовом італійської компанії Torno Global Contracting Spa, що виступала підрядником реконструкції та експлуатації ділянки траси Київ-Одеса, до Міністерства інфраструктури та Держагентства автодоріг України (Укравтодор") з сумою вимог близько $100 млн, перебуває на стадії мирного врегулювання, повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" в Міністерстві юстиції України.

"Міністерство юстиції вже розробило відповідний проект розпорядження Кабінету Міністрів України і направило його на узгодження до інших зацікавлених органів. Мирне врегулювання в цій справі надасть можливість забезпечити економію бюджетних коштів ($4-6 млн за найменшими розрахунками)", - уточнили в міністерстві.

У відомстві повідомили, що воно представляє інтереси держави ще в одній комерційній справі - за заявою італійської Todini Construzioni Generali S.r.l., підрядника будівництва дороги Київ-Харків-Довжанський. Ця суперечка стосується звернення "Укравтодором" щодо стягненням за гарантіями на суму, що перевищує 220 млн грн. У листопаді відбулися слухання з розгляду попередніх заяв сторін, а ухвалення рішення очікується найближчим часом, зазначили у Мін'юсті.

Як повідомлялося, восени 2003 року італійська Torno Internazionale Spa і Міністерство транспорту України підписали рамкову угоду, що передбачає надання Україні кредиту в обсязі EUR420 млн для будівництва концесійної ділянки споруджуваної автомагістралі Київ-Одеса. Уже в 2009 році Torno Global і компанія Beta Funding S.R.L. звернулися до суду з вимогою стягнути з Міністерства транспорту України і "Укравтодору" штраф у розмірі не менше EUR45 млн. Останні були звинувачені в порушенні умов генеральної угоди про співпрацю при реконструкції та експлуатації траси.

У свою чергу контракт з Todini Costruzioni Generali на виконання капітального ремонту і реконструкції автомобільної дороги М-03 на ділянці Лубни - Полтава було укладено в січні 2013 року в рамках спільного зі Світовим банком проекту. Роботи за контрактом мали завершитися у вересні 2014 року, проте підрядник кілька разів переносив дату здачі робіт, у результаті чого останнім терміном було встановлено 30 липня 2016 року.

Як стверджував "Укравтодор", наприкінці квітня 2016 року Todini Costruzioni Generali заявила про припинення виконання будь-яких ремонтних робіт, змінила власника і продала техніку, що мала виконувати роботи на об'єкті. У зв'язку з цим 23 серпня 2016 року "Укравтодор" офіційно припинив співпрацю з італійською компанією.

Сама ж Todini, викуплена на початку 2016 року ТОВ "Prime system KZ", що належить казахським бізнесменам Оріфджану Шадієву і Садиру Махмутову, звернулася до Високого суду Англії з позовом до "Укравтодору".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Усі контракти на деревину для фортифікаційних споруд, укладені Харківською обладміністрацією, безавансові

"Укренерго" завтра планує обмежувати енергопостачання тільки промисловості

Шмигаль: Завдання кожного міністерства та міністра забезпечити енергетичну автономність установ критичної інфраструктури

Шмигаль: Енергосистема цілісна і працює стабільно, проте генерації електроенергії не вистачає

"Укренерго" підтверджує запровадження обмежень е/е з 19:00 до кінця доби, просить економити

Відкриття аеропорту у Львові допоможе закрити небо над Україною - голова Львівської ОДА

Глава Мінекономіки скасувала наказ про бронювання Glovo, Visa, Favbet Tech, компанії заявляють про своє законне право на бронювання

Низка обленерго повідомляють про зміну в їхніх регіонах тривалості обмежень е/е у п'ятницю

Стефанішина допускає продовження режиму "торговельного безвізу" на 2025-2026 роки

Делегація України в Аргентині й Чилі пропонує вільну торгівлю та участь у відновленні - Мінекономіки

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА