Інтерфакс-Україна
11:10 23.01.2018

Україна може вирішити спір із італійським підрядником ремонту траси Київ-Одеса мирною угодою

2 хв читати
Україна може вирішити спір із італійським підрядником ремонту траси Київ-Одеса мирною угодою

Справа за позовом італійської компанії Torno Global Contracting Spa, що виступала підрядником реконструкції та експлуатації ділянки траси Київ-Одеса, до Міністерства інфраструктури та Держагентства автодоріг України (Укравтодор") з сумою вимог близько $100 млн, перебуває на стадії мирного врегулювання, повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" в Міністерстві юстиції України.

"Міністерство юстиції вже розробило відповідний проект розпорядження Кабінету Міністрів України і направило його на узгодження до інших зацікавлених органів. Мирне врегулювання в цій справі надасть можливість забезпечити економію бюджетних коштів ($4-6 млн за найменшими розрахунками)", - уточнили в міністерстві.

У відомстві повідомили, що воно представляє інтереси держави ще в одній комерційній справі - за заявою італійської Todini Construzioni Generali S.r.l., підрядника будівництва дороги Київ-Харків-Довжанський. Ця суперечка стосується звернення "Укравтодором" щодо стягненням за гарантіями на суму, що перевищує 220 млн грн. У листопаді відбулися слухання з розгляду попередніх заяв сторін, а ухвалення рішення очікується найближчим часом, зазначили у Мін'юсті.

Як повідомлялося, восени 2003 року італійська Torno Internazionale Spa і Міністерство транспорту України підписали рамкову угоду, що передбачає надання Україні кредиту в обсязі EUR420 млн для будівництва концесійної ділянки споруджуваної автомагістралі Київ-Одеса. Уже в 2009 році Torno Global і компанія Beta Funding S.R.L. звернулися до суду з вимогою стягнути з Міністерства транспорту України і "Укравтодору" штраф у розмірі не менше EUR45 млн. Останні були звинувачені в порушенні умов генеральної угоди про співпрацю при реконструкції та експлуатації траси.

У свою чергу контракт з Todini Costruzioni Generali на виконання капітального ремонту і реконструкції автомобільної дороги М-03 на ділянці Лубни - Полтава було укладено в січні 2013 року в рамках спільного зі Світовим банком проекту. Роботи за контрактом мали завершитися у вересні 2014 року, проте підрядник кілька разів переносив дату здачі робіт, у результаті чого останнім терміном було встановлено 30 липня 2016 року.

Як стверджував "Укравтодор", наприкінці квітня 2016 року Todini Costruzioni Generali заявила про припинення виконання будь-яких ремонтних робіт, змінила власника і продала техніку, що мала виконувати роботи на об'єкті. У зв'язку з цим 23 серпня 2016 року "Укравтодор" офіційно припинив співпрацю з італійською компанією.

Сама ж Todini, викуплена на початку 2016 року ТОВ "Prime system KZ", що належить казахським бізнесменам Оріфджану Шадієву і Садиру Махмутову, звернулася до Високого суду Англії з позовом до "Укравтодору".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

НБУ затвердив вимоги до діяльності значимих фінансових компаній

Держподатслужба викрила схему заниження виторгу закладами харчування для ухилення від сплати податків

НБУ сподівається на врахування його інфляційних цілей урядом

НБУ сподівається на вирішення зовнішньоторговельного дефіциту в середньостроковій перспективі природним шляхом

НБУ фіналізує законопроєкт для подання заявки на отримання еквівалентності в банківському регулюванні ЄС

Укргазбанк надав TBF Group EUR5 млн на енергоефективні проєкти

НБУ сподівається на прийняття Радою змінених законопроєктів щодо фінмоніторингу для вступу в SEPA

НБУ лобіює внесення РФ до "сірого списку" ЄС

НБУ вивчає питання переходу на євро, проте курсоутворюючою валютою для України залишається долар

Уряд за липень компенсує 135,9 млн грн за придбану аграріями вітчизняні с/г техніку та обладнання

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА