Інтерфакс-Україна
21:21 30.01.2018

Відсутність ЕКА і гарантій експортерам може спонукати їх до виведення виробництв з України

2 хв читати

Відсутність в Україні Експортно-кредитного агентства (ЕКА) і необхідних гарантій експортеру може змусити українських виробників створювати підприємства за кордоном і виводити виробництва з України до європейських країн для отримання їхньої підтримки при виході, зокрема, на азіатський ринок, вважає заступник директора ТОВ "Татра-Юг" Інеса Кердівара.

"В Україні комунальні підприємства, замість купівлі нових трамвайних вагонів, вважають за краще ремонтувати старі, і завозять комплекти з сусідніх Чехії, Польщі та Білорусі. Тому ми намагаємося вийти на зовнішній ринок, і досить успішно - минулого року підписали контракт з Єгиптом. Але під час спроб вийти на ці ринки у нас виникають питання, які і змушують нас шукати варіанти, які, на мій погляд, є провальними для розвитку експорту в Україні, оскільки відводять фінресурси з країни", - сказала вона під час круглого столу в парламенті щодо створення ЕКА в Києві у вівторок.

За словами І.Кердівари, серед таких питань - відсутність експортного кредитування та низки гарантій, яких вимагають від експортерів - гарантій на участь у самому тендері, на виконання контракту і гарантій на отримання авансового платежу.

"Тобто ми обкладені гарантіями з усіх боків, і у нас є лише два виходи, до яких ми поки що не вдалися: це або створення підприємства за кордоном і виведення виробництва з України для того, щоб ЕКА тієї ж Чехії, Польщі або Угорщини підтримувало нас як виробника цих країн для виходу на той же азіатський ринок, або створення консорціуму. Наприклад, ми спілкуємося нині з Китаєм, Сінгапуром, Південною Кореєю з тим, щоб вони, не беручи участі і не надаючи ніяких інших активів у проекті, отримували свою частку лише від того, що нададуть усі зазначені гарантії", - сказала І.Кердівара.

ТОВ "Татра-Юг" працює в Україні 25 років, вробляє трамвайні вагони за повним циклом. Трамваї виробляють на потужностях ВО "Південмаш" у Дніпрі.

У лютому минулого року компанія після перемоги в тендері підписала контракт на постачання 15 зчленованих трамвайних вагонів до Єгипту, отримавши замовлення оновити рухомий склад найстарішої трамвайної системи в Африці й однієї з найстаріших у світі.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Рада НБУ в п'ятницю розгляне питання звільнення Рожкової з посади 1-ї заступниці голови Нацбанку

Україна 1-15 серпня 10 разів лідирувала за ціною е/е на спотовому ринку в Європі

США запровадили санкції проти російського платіжного агента А7 і криптобіржі Grinex

Україна у липні незначно зменшила імпорт електрогенераторів до червня-2025, акумуляторів – на 7%

Директорка департаменту Мінекономіки, ексочільниця ОГХК Максименко очолила АРМА

Релокація стає частиною стратегії розвитку українських підприємств, її юридичні аспекти в українському законодавстві не визначені – юристи

Реальний ВВП України в липні скоротився на 1%, проте загалом зростання економіки у ІІ кв. склало 1,7% - ІЕД

Держава покриє ВПО до 600 тис. грн першого внеску за "єОселею"

Україна перезапускає конкурси на розподіл вуглеводнів на Межигірській і Свічанській ділянках – прем’єрка

Ринок зоотоварів України у 2025 році виросте на 20% - Suziria Group

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА