Інтерфакс-Україна
21:21 30.01.2018

Відсутність ЕКА і гарантій експортерам може спонукати їх до виведення виробництв з України

2 хв читати

Відсутність в Україні Експортно-кредитного агентства (ЕКА) і необхідних гарантій експортеру може змусити українських виробників створювати підприємства за кордоном і виводити виробництва з України до європейських країн для отримання їхньої підтримки при виході, зокрема, на азіатський ринок, вважає заступник директора ТОВ "Татра-Юг" Інеса Кердівара.

"В Україні комунальні підприємства, замість купівлі нових трамвайних вагонів, вважають за краще ремонтувати старі, і завозять комплекти з сусідніх Чехії, Польщі та Білорусі. Тому ми намагаємося вийти на зовнішній ринок, і досить успішно - минулого року підписали контракт з Єгиптом. Але під час спроб вийти на ці ринки у нас виникають питання, які і змушують нас шукати варіанти, які, на мій погляд, є провальними для розвитку експорту в Україні, оскільки відводять фінресурси з країни", - сказала вона під час круглого столу в парламенті щодо створення ЕКА в Києві у вівторок.

За словами І.Кердівари, серед таких питань - відсутність експортного кредитування та низки гарантій, яких вимагають від експортерів - гарантій на участь у самому тендері, на виконання контракту і гарантій на отримання авансового платежу.

"Тобто ми обкладені гарантіями з усіх боків, і у нас є лише два виходи, до яких ми поки що не вдалися: це або створення підприємства за кордоном і виведення виробництва з України для того, щоб ЕКА тієї ж Чехії, Польщі або Угорщини підтримувало нас як виробника цих країн для виходу на той же азіатський ринок, або створення консорціуму. Наприклад, ми спілкуємося нині з Китаєм, Сінгапуром, Південною Кореєю з тим, щоб вони, не беручи участі і не надаючи ніяких інших активів у проекті, отримували свою частку лише від того, що нададуть усі зазначені гарантії", - сказала І.Кердівара.

ТОВ "Татра-Юг" працює в Україні 25 років, вробляє трамвайні вагони за повним циклом. Трамваї виробляють на потужностях ВО "Південмаш" у Дніпрі.

У лютому минулого року компанія після перемоги в тендері підписала контракт на постачання 15 зчленованих трамвайних вагонів до Єгипту, отримавши замовлення оновити рухомий склад найстарішої трамвайної системи в Африці й однієї з найстаріших у світі.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Держслужба зайнятості вперше виплатила ФОПу з інвалідністю компенсацію за облаштування робочого місця

Перехід до проєктного фінансування підвищить безпеку інвесторів в житло - думка

"Укрнафта" тренує власні моделі штучного інтелекту на даних нафтогазовидобутку за 65 років

Китай заборонив місцевим авіакомпаніям прийом поставок літаків Boeing

МЕА під тиском торговельних війн знизило оцінку зростання світового попиту на нафту в 2025 р. на 300 тис. б/д

ЄС опублікує план припинення імпорту російської нафти та газу в травні

ЄБРР надає Райффайзен Банку гарантію розподілу портфельних ризиків для інвестицій EUR100 млн в енергетику

Audi і Porsche відкличуть понад 60 тис. автомобілів

ДТЕК за тиждень повернув енергопостачання для 75,5 тис. абонентів в Донецькій і Дніпропетровській областях

Переговори з Болгарією про закупівлю обладнання для ХАЕС-3,4 все ще тривають через її ініціативу підвищити суму угоди – нардеп

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА