Інтерфакс-Україна
21:21 30.01.2018

Відсутність ЕКА і гарантій експортерам може спонукати їх до виведення виробництв з України

2 хв читати

Відсутність в Україні Експортно-кредитного агентства (ЕКА) і необхідних гарантій експортеру може змусити українських виробників створювати підприємства за кордоном і виводити виробництва з України до європейських країн для отримання їхньої підтримки при виході, зокрема, на азіатський ринок, вважає заступник директора ТОВ "Татра-Юг" Інеса Кердівара.

"В Україні комунальні підприємства, замість купівлі нових трамвайних вагонів, вважають за краще ремонтувати старі, і завозять комплекти з сусідніх Чехії, Польщі та Білорусі. Тому ми намагаємося вийти на зовнішній ринок, і досить успішно - минулого року підписали контракт з Єгиптом. Але під час спроб вийти на ці ринки у нас виникають питання, які і змушують нас шукати варіанти, які, на мій погляд, є провальними для розвитку експорту в Україні, оскільки відводять фінресурси з країни", - сказала вона під час круглого столу в парламенті щодо створення ЕКА в Києві у вівторок.

За словами І.Кердівари, серед таких питань - відсутність експортного кредитування та низки гарантій, яких вимагають від експортерів - гарантій на участь у самому тендері, на виконання контракту і гарантій на отримання авансового платежу.

"Тобто ми обкладені гарантіями з усіх боків, і у нас є лише два виходи, до яких ми поки що не вдалися: це або створення підприємства за кордоном і виведення виробництва з України для того, щоб ЕКА тієї ж Чехії, Польщі або Угорщини підтримувало нас як виробника цих країн для виходу на той же азіатський ринок, або створення консорціуму. Наприклад, ми спілкуємося нині з Китаєм, Сінгапуром, Південною Кореєю з тим, щоб вони, не беручи участі і не надаючи ніяких інших активів у проекті, отримували свою частку лише від того, що нададуть усі зазначені гарантії", - сказала І.Кердівара.

ТОВ "Татра-Юг" працює в Україні 25 років, вробляє трамвайні вагони за повним циклом. Трамваї виробляють на потужностях ВО "Південмаш" у Дніпрі.

У лютому минулого року компанія після перемоги в тендері підписала контракт на постачання 15 зчленованих трамвайних вагонів до Єгипту, отримавши замовлення оновити рухомий склад найстарішої трамвайної системи в Африці й однієї з найстаріших у світі.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Атаки РФ на енергетику призвели до перебоїв у роботі активів "Метінвесту" та зниження операційної ефективності

Українські акції та євробонди подешевшали після новин про відтермінування американсько-російських переговорів

ЄІБ надає понад EUR46 млн на підтримку українських міст

Банківська система в деяких містах переходить на режим роботи Power Banking

ПриватБанк піднявся на 37-ме місце серед найбільших еквайрів світу – Nilson Report

"Давалець" ОПЗ у 2019-21рр Agro Gas Trading подав заявку на участь в конкурсі з приватизації заводу

ЄБРР надасть Укрексімбанку гарантії для розширення кредитування на EUR200 млн

Westinghouse має намір активізувати будівництво ХАЕС-5,6 відразу після закінчення війни – топменеджер компанії

ЄБРР розглядає надання до EUR100 млн на будівництво соціального орендного житла за підтримки благодійної місії Хансена

НБУ зменшив валютні інтервенції за тиждень на 17,9% через гальмування ослаблення гривні

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА