Інтерфакс-Україна
13:08 01.02.2018

Facebook підвищив ціни на рекламу на 43% у IV кв.

2 хв читати
Facebook підвищив ціни на рекламу на 43% у IV кв.

Американська Facebook Inc., якій належить найбільша у світі соціальна мережа, наближається до рекорду вартості своїх акцій після розкриття інформації про підвищення середньої ціни рекламних оголошень у IV кварталі на 43%.

Раніше акції Facebook подешевшали на 5% на додаткових торгах у Нью-Йорку через дані про скорочення часу використання соцмережі і списань у зв'язку з податковою реформою, проте різке зростання рекламних розцінок призвело до підвищення курсу на 4,5%, до $194,50 - рівня, який компанія ще жодного разу не фіксувала під час основної сесії. Потім підйом сповільнився до 1,5%.

Як зазначається в звітності Facebook, чистий прибуток у IV кварталі піднялася на 20%, до $4,27 млрд. Списання у зв'язку з податковою реформою становили $2,27 млрд, або 77 центів на акцію.

Без урахування списань прибуток Facebook підскочив на 61%.

Квартальний виторг підвищився на 47%, до $12,97 млрд - нового рекорду, зокрема доходи від реклами зросли на 48%, до $12,78 млрд. Аналітики, яких опитало Thomson Reuters, очікували виторг від реклами на рівні $12,30 млрд.

Через зміни платформи Facebook в останні місяці, зокрема у відображенні новинної стрічки, денна аудиторія в США і Канаді скоротилася на 700 тис. осіб, причому в цьому регіоні кожен користувач соцмережі "коштував" $26,76 у IV кварталі порівняно з середньосвітовими $6,18. У результаті змін користувачі по всьому світу загалом проводять на Facebook на 50 млн годин в день менше, ніж раніше.

Загаом у світі кількість користувачів Facebook із щоденною активністю збільшилася з 1,37 млрд на кінець вересня до 1,4 млрд на кінець грудня, консенсус-прогноз аналітиків, опитаних Bloomberg, був дещо вищим - 1,41 млрд. Квартальний приріст аудиторії виявився слабким за весь час існування Facebook.

Не рідше одного разу на місяць соцмережею користуються 2,13 млрд осіб проти 2,07 млрд за підсумками III кварталу.

"2017 рік був для Facebook сильним роком, але також і важким. У 2018 року ми зосереджені на тому, щоб Facebook було не лише приємно використовувати, але щоб він був корисним людям і суспільству", - заявив засновник і глава компанії Марк Цукерберг під час телеконференції після публікації звітності Facebook за IV квартал.

Чистий прибуток Facebook за рік зріс на 56%, до $15,9 млрд, виторг - на 47%, до $40,7 млрд.

За оцінками eMarketer, в 2018 році Facebook контролюватиме 18,4% світового ринку цифрової реклами, загальний обсяг якого становитиме близько $ 266 млрд. Лідером, ймовірно, залишиться Google з часткою 31,3%.

Капіталізація Facebook за останні 12 місяців підскочила майже на 43%, перевищивши $545 млрд.

ОСТАННЄ

ЄБРР через зміни у статут може заблокувати "Укренерго" EUR141 млн та вимагати дострокової сплати EUR533 млн – член енергокомітету

Канада продовжила на рік безмитний режим для товарів з України

Відміна ATM у торгівлі з ЄС зачіпає 17 тарифних квот, Україна сподівається вирішити проблему днями – Свириденко

НБУ оштрафував "НоваПей" на 90,7 млн грн, ТАСкомбанк на 11 млн грн та "ПрофітГід" на 6,4 млн грн

Сума наданих енергокредитів у травні зменшилась у 5 разів, а сума схвалених зросла у 13,5 разів – НБУ

НБУ чекає від уряду додаткові аргументи подовження валютних розрахунків за групою товарів до 270 днів

Зміна статутів ОГТСУ та "Укренерго" спрямована на посилення позицій керівників компаній перед НР – Галущенко

Дефіцит жита і подорожчання житнього хлібу в 2025/2026 МР буде 100% – галузева асоціація

Мінагрополітики не обмежуватиме експорт олійних культур заради завантаження переробних підприємств – міністр агрополітики

Надходження до місцевих бюджетів по ПДФО зросли на 20%, по акцизному податку - на 38% - Шмигаль

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА