13:08 01.02.2018

Facebook підвищив ціни на рекламу на 43% у IV кв.

2 хв читати
Facebook підвищив ціни на рекламу на 43% у IV кв.

Американська Facebook Inc., якій належить найбільша у світі соціальна мережа, наближається до рекорду вартості своїх акцій після розкриття інформації про підвищення середньої ціни рекламних оголошень у IV кварталі на 43%.

Раніше акції Facebook подешевшали на 5% на додаткових торгах у Нью-Йорку через дані про скорочення часу використання соцмережі і списань у зв'язку з податковою реформою, проте різке зростання рекламних розцінок призвело до підвищення курсу на 4,5%, до $194,50 - рівня, який компанія ще жодного разу не фіксувала під час основної сесії. Потім підйом сповільнився до 1,5%.

Як зазначається в звітності Facebook, чистий прибуток у IV кварталі піднялася на 20%, до $4,27 млрд. Списання у зв'язку з податковою реформою становили $2,27 млрд, або 77 центів на акцію.

Без урахування списань прибуток Facebook підскочив на 61%.

Квартальний виторг підвищився на 47%, до $12,97 млрд - нового рекорду, зокрема доходи від реклами зросли на 48%, до $12,78 млрд. Аналітики, яких опитало Thomson Reuters, очікували виторг від реклами на рівні $12,30 млрд.

Через зміни платформи Facebook в останні місяці, зокрема у відображенні новинної стрічки, денна аудиторія в США і Канаді скоротилася на 700 тис. осіб, причому в цьому регіоні кожен користувач соцмережі "коштував" $26,76 у IV кварталі порівняно з середньосвітовими $6,18. У результаті змін користувачі по всьому світу загалом проводять на Facebook на 50 млн годин в день менше, ніж раніше.

Загаом у світі кількість користувачів Facebook із щоденною активністю збільшилася з 1,37 млрд на кінець вересня до 1,4 млрд на кінець грудня, консенсус-прогноз аналітиків, опитаних Bloomberg, був дещо вищим - 1,41 млрд. Квартальний приріст аудиторії виявився слабким за весь час існування Facebook.

Не рідше одного разу на місяць соцмережею користуються 2,13 млрд осіб проти 2,07 млрд за підсумками III кварталу.

"2017 рік був для Facebook сильним роком, але також і важким. У 2018 року ми зосереджені на тому, щоб Facebook було не лише приємно використовувати, але щоб він був корисним людям і суспільству", - заявив засновник і глава компанії Марк Цукерберг під час телеконференції після публікації звітності Facebook за IV квартал.

Чистий прибуток Facebook за рік зріс на 56%, до $15,9 млрд, виторг - на 47%, до $40,7 млрд.

За оцінками eMarketer, в 2018 році Facebook контролюватиме 18,4% світового ринку цифрової реклами, загальний обсяг якого становитиме близько $ 266 млрд. Лідером, ймовірно, залишиться Google з часткою 31,3%.

Капіталізація Facebook за останні 12 місяців підскочила майже на 43%, перевищивши $545 млрд.

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Кабмін продовжив чинний тариф на е/е для населення до 31 травня 2024 р.

Прем'єр: Пільгову ціну на газ продовжено до кінця літа, на світло - до кінця весни

НКЦПФР попередила ринок про ризик втрати ліцензій біржами ПФТС і УБ і запропонувала розглянути опцію створення нової біржі

НБУ відмовився в базовому сценарії від допущень щодо тривалості війни та повернув альтернативний сценарій

Майже три чверті роботодавців відчувають дефіцит кадрів і мають намір підвищити зарплату у 2024 р. - опитування ЄБА

Заступниця голови ОП Мудра: Конфісковані активи РФ необхідно спрямувати на відновлення і захист енергетики

Порт "Чорноморськ" відновив відвантаження агропродукції на експорт

"Київтеплоенерго" у 2024 р. планує замінити 55 км аварійних теплових мереж - заступник голови КМДА

НБУ анонсував низку кроків валютної лібералізації найближчими тижнями

У призначенні пенсії українцям, які працювали за кордоном, зараховуватимуть отриманий там страховий стаж - Мінсоцполітики

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА