Інтерфакс-Україна
15:04 06.02.2018

Новий Бескидський тунель буде відкрито 25 травня

2 хв читати
Новий Бескидський тунель буде відкрито 25 травня

 "Укрзалізниця" планує завершити будівництво нового Бескидського тунелю 25 травня цього року, крім того, починає масштабні інфраструктурні проекти загальною вартістю понад 10 млрд грн, повідомив в. о. голови правління компанії Євген Кравцов.

"Проект, що має буути завершений восени, плануємо завершити на півроку раніше. Бескидський тунель має бути відкритий 25 травня 2018 року", - сказав він на прес-конференції в Києві у вівторок.

Серед нових проектів Є.Кравцов назвав масштабний проект електрифікації напрямку Долинська - Миколаїв - Колосівка, що стосується виходу в Миколаївський морський торговельний порт і є стратегічним для аграрної галузі країни.

Він також згадав проект електрифікації напрямку Потоки - Золотнишине, важливого для поліпшення операцій в металургійному і рудному комплексі України.

"Електрифікація напрямку Ковель - Ізов - Держкордон - вихід українських вантажів до європейських ринків. Сьогодні це є вузьким місцем на нашій транспортній карті", - наголосив Є.Кравцов.

Він також відзначив важливість залізничного сполучення з Маріуполем: цьогоріч компанія продовжить поліпшення пропускної здатності напрямку Комиш-Зоря - Волноваха - Маріуполь.

"Ми багато зробили за минулий рік: розширили (пропускну здатність - ІФ) із 14-15 пар вантажних поїздів на добу до 22. Це значне зростання за один рік. Плануємо підняти до 28 до кінця цього року", - сказав в.о. голови правління.

Як повідомлялося, новий Бескидський двоколійний тунель замінить наявного одноколійного, побудовано в 1886 році, він має обмеження за швидкістю руху 15-40 км/год. Він залишається єдиним вузьким місцем на напрямку Чоп - Львів. Новий тунель проектується під швидкість 60-70 км/год і збільшить пропускну здатність цієї ділянки шляху з 47 до 100 пар поїздів на добу.

Раніше зазначалося, що будівельні роботи завершаться в четвертому кварталі 2017 року, а перший поїзд новим тунелем відбудеться в другому кварталі 2018 року.

Довжина проектованого тунелю становить 1764,5 м, глибина залягання - 781-807 м над рівнем моря. Для його спорудження обрано "новоавстрійський" метод проходки (будівництво передбачено як вибуховим, так і прохідницьким методами із використанням випереджального екрану).

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Нова пошта" у І пів.-2025 збільшила виручку на 23%

Рада для потреб оборони збільшила видатки держбюджету-2025 на 400 млрд грн та його дефіцит на 185 млрд грн

Ощадбанк за І півріччя 2025 року профінансував енергопроєктів на 4,3 млрд грн

Об’єднане Мінекономіки стало найбільшим міністерством в уряді і буде націлене на 7 напрямків - Соболев

Рада розгляне проєкт збільшення видатків держбюджету-2025 на оборону на 412,3 млрд грн без спірних 8 млрд грн Києва

ФРС залишила базову ставку в діапазоні 4,25-4,5%, як і очікувалося

"Укрнафта" сплатила до держбюджету 5 млрд грн дивідендів за 2024р

НБУ погодив призначення Войтовича членом правління СК "МетЛайф"

Нацбанк аналізує діяльність 6 фінкомпаній, які не мають відповідних ліцензій

Порошенко привітав перемогу ПриватБанку над Коломойським у суді в Лондоні та подякував ексголові НБУ Гонтарєвій

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА