Інтерфакс-Україна
15:04 06.02.2018

Новий Бескидський тунель буде відкрито 25 травня

2 хв читати
Новий Бескидський тунель буде відкрито 25 травня

 "Укрзалізниця" планує завершити будівництво нового Бескидського тунелю 25 травня цього року, крім того, починає масштабні інфраструктурні проекти загальною вартістю понад 10 млрд грн, повідомив в. о. голови правління компанії Євген Кравцов.

"Проект, що має буути завершений восени, плануємо завершити на півроку раніше. Бескидський тунель має бути відкритий 25 травня 2018 року", - сказав він на прес-конференції в Києві у вівторок.

Серед нових проектів Є.Кравцов назвав масштабний проект електрифікації напрямку Долинська - Миколаїв - Колосівка, що стосується виходу в Миколаївський морський торговельний порт і є стратегічним для аграрної галузі країни.

Він також згадав проект електрифікації напрямку Потоки - Золотнишине, важливого для поліпшення операцій в металургійному і рудному комплексі України.

"Електрифікація напрямку Ковель - Ізов - Держкордон - вихід українських вантажів до європейських ринків. Сьогодні це є вузьким місцем на нашій транспортній карті", - наголосив Є.Кравцов.

Він також відзначив важливість залізничного сполучення з Маріуполем: цьогоріч компанія продовжить поліпшення пропускної здатності напрямку Комиш-Зоря - Волноваха - Маріуполь.

"Ми багато зробили за минулий рік: розширили (пропускну здатність - ІФ) із 14-15 пар вантажних поїздів на добу до 22. Це значне зростання за один рік. Плануємо підняти до 28 до кінця цього року", - сказав в.о. голови правління.

Як повідомлялося, новий Бескидський двоколійний тунель замінить наявного одноколійного, побудовано в 1886 році, він має обмеження за швидкістю руху 15-40 км/год. Він залишається єдиним вузьким місцем на напрямку Чоп - Львів. Новий тунель проектується під швидкість 60-70 км/год і збільшить пропускну здатність цієї ділянки шляху з 47 до 100 пар поїздів на добу.

Раніше зазначалося, що будівельні роботи завершаться в четвертому кварталі 2017 року, а перший поїзд новим тунелем відбудеться в другому кварталі 2018 року.

Довжина проектованого тунелю становить 1764,5 м, глибина залягання - 781-807 м над рівнем моря. Для його спорудження обрано "новоавстрійський" метод проходки (будівництво передбачено як вибуховим, так і прохідницьким методами із використанням випереджального екрану).

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Держгеонадра призначили на 11 грудня аукціон на 4 вуглеводневі ділянки за ціною в 0,5 млрд грн

Обсяг поставок LNG із США "Нафтогазом" та ORLEN досяг 400 млн куб. м

Рішення суду ЄС скасовує держфінансування проєкту АЕС "Пакш-2" в Угорщині, але не забороняє будівництво

Банки з часу підписання меморандуму в червні-24 видали енергокредитів на 1,4 ГВт

"Метінвест" завершив I півріччя зі збитком $58 млн, EBITDA знизилось на 49%

Україна відкриє рахунок в НБУ для акумуляції внеску в бюджет ЄС, проте просить відтермінувати деякі норми

Індустріальний парк Innovation Forpost у Дніпрі веде перемовини з першими потенційними орендарями

МХП у II кв.-2025 збільшила чистий прибуток на 48%

Уряд підтвердив гарантію за кредитом Китаю ДПЗКУ на $1,5 млрд для чергової реструктуризації

США вимагатимуть від країн "великої сімки" підвищення мит для Індії та Китаю

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА