20:14 13.02.2018

"Укрзалізниця" планує підвищити вартість пасажироперевезень на 10% з 1 квітня

"Укрзалізниця" планує підвищити вартість пасажироперевезень на 10% з 1 квітня

ПАТ "Укрзалізниця" має намір з 1 квітня 2018 року підвищити ціни на пасажирські залізничні перевезення (окрім приміських) на 10%, а загалом здійснити таке підвищення двічі на рік.

Згідно з матеріалом медіацентру "Магістраль" ПАТ "Укрзалізниця", оприлюдненим на її веб-сайті, таке рішення керівництво компанії називає вимушеним, адже вартість енергоресурсів, металу та всіх інших товарів, які закуповує "Укрзалізниця", значно зросла.

Як зазначив у розмові з медиацентром директор із економіки та фінансів ПАТ Андрій Рязанцев, в останній раз "Укрзалізниця" підвищувала тарифи на пасажирські перевезення ще в 2014 році, тому необхідність перегляду вартості послуг давно назріла, тому що індекс споживчих цін виріс мінімум на 60-70%, у 4-6 разів збільшилася вартість комунальних та інших послуг.

"За всією номенклатурою товарів, що потрібні залізниці, значно зросли ціни. Якщо ще рік тому вартість дизельного палива була в межах 20 тис. за тонну, то в цьому - це вже 28-29 тис., а ціна одного пасажирського вагона з 19 млн грн у 2016 р. підвищилася на сьогоднішній день до 30 млн грн. Ми, звичайно, такого шаленого темпу зростання вартості не підтримуємо, але змушені якось реагувати", - сказав А.Рязанцев.

Він також повідомив, що кошти від першого етапу підвищення вартості будуть спрямовані на розвиток пасажирської інфраструктури.

"Хочу запевнити: гроші від підвищення надходять на окремий інвестиційний рахунок. Пасажири минулого року вже відчули позитивні зрушення в секторі пасажирських перевезень, а незабаром ми кардинально зможемо змінити ситуацію і вивести цей сегмент діяльності компанії на абсолютно новий рівень", - констатував А.Рязанцев.

У свою чергу в. о. голови правління ПАТ "Укрзалізниця" Євген Кравцов додав, що пасажирські послуги у процесі ціноутворення слід розділити на сегменти - соціальний і комерційний. Ціни на квитки у вагонах купе, СВ, Інтерсіті та "нічних експресах" мають змінюватися за правилами бізнесу: залежно від попиту та платоспроможності пасажирів.

"Наприклад, якщо сьогодні вартість квитка зі Львова до Одеси у вагоні СВ у межах тисячі гривень - це не соціальні перевезення. І якщо ми приходимо до висновку, що насправді квиток має коштувати 1,3-1,4 тис. грн, то повинні мати право встановити таку вартість. Зараз пасажир готовий платити за високу вартість перевезення. Тут діє ринковий механізм. Ми робимо і зворотні речі - у січні знизили вартість квитків у потягу Київ-Варшава і отримали збільшення пасажиропотоку", - сказав він.

Як повідомлялося, згідно із проектом фінансового плану на 2018 рік, "Укрзалізниця" планує перевезти 201,5 млн пасажирів, що менше від плану на 2017 рік на 0,7% і на 2,2% менше очікуваного звіту 2017 року.

Пасажирообіг на 2018 рік заплановано в обсязі 26,642 млрд пас-км, що менше від плану на 0,5% і очікуваного звіту 2017 року на 3,5%.

У внутрішньодержавному прямому і місцевому сполученнях пасажирообіг прогнозується на рівні 20,124 млрд пас-км, що менше плану на 0,9% і менше очікуваного результату 2017 року на 4,1%, у зв'язку зі зменшенням у східному і північному напрямках кількості курсування поїздів дальнього сполучення.

ПАТ "Укрзалізниця" є основним перевізником вантажів і пасажирів, перевозить 82,4% від загального вантажопотоку і 33,4% пасажиропотоку в країні.

РЕКЛАМА
Загрузка...
РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Координаційний центр при Кабміні у травні має намір розглянути питання анбандлінгу "Нафтогазу" й тарифоутворення на газ

Відкриті дані у 2017 р. принесли економіці України $700 млн

Райсуд Києва обмежив повноваження Рожкової на посаді заступника голови НБУ

"ArcelorMittal Кривий Ріг" у 2017 р. наростив чистий дохід на чверть

4 млн українців є трудовими мігрантами - Центр економічної стратегії

НБУ в II кв. має намір купувати до $10 млн в день на міжбанку для поповнення валютних резервів

Кабмін планує спрямувати на виплату "Нафтогазом" дивідендів лише 30% від чистого прибутку за 2017 р.

Кабмін вирішив спрямувати 8,7 млрд грн на програму безпеки дорожнього руху в 2018-2020 рр.

Гройсман ініціює введення штрафів для вантажовідправника за надмірну вагу

Нинішній голова НКРЕКП оскаржив у суді відмову номінаційної комісії в участі у відборі нових членів регулятора

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА