Інтерфакс-Україна
15:22 16.02.2018

МАУ відкриває авіарейс Харків-Мілан з 27 квітня

2 хв читати
МАУ відкриває авіарейс Харків-Мілан з 27 квітня

 Авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" (МАУ) з 27 квітня починає виконувати регулярні авіріарейси Харків Мілан (Бергамо, Італія).

Як повідомляє в п'ятницю прес-служба компанії DCH, яка управляє Міжнародним аеропортом "Харків" (МАХ) через компанію "Нью Системс АМ", рейси з Харкова виконуватимуть щовівторка і щоп'ятниці. Час у дорозі - 3 години 15 хвилин, виліт о 21:35, приземлення о 23:50 за місцевим часом. Зворотні рейси з Мілана будуть щосереди і щосуботи. Час у дорозі - 3 години 10 хвилин, виліт о 00:40, приземлення о 4:50. Вартість квитків в обидва боки без багажу стартує з 5 018 грн ($188).

Напрямок Харків-Мілан буде єдиним європейським напрямком МАУ із Харкова. Зараз авіакомпанія виконує прямі перельоти до Києва і Тель-Авіва.

Як повідомлялося, у 2017 році МАХ збільшив пасажиропотік до 806,1 тис.осіб (у 2016 р. цей показник становив 599,7 тис. осіб). У 2018 році його заплановано збільшити ще на 12% (до 900 тис.осіб).

У січні 2018 року пасажиропотік МАХ становив 59,5 тис. осіб, що на 25% більше, ніж за аналогічний період минулого року (47,5 тис. осіб).

Харківський аеропорт має злітно-посадочну смугу завдовжки 2500 м і завширшки 50 м. На його території розташовані два пасажирські термінали з пропускною спроможністю 100 і 650 осіб на годину.

Аеропортом через компанію "Нью Сістемс АМ" управляє компанія DCH, створена на базі активів, що раніше мали неформальну назву "група УкрСиббанку", після того як два партнери цієї групи - Олександр Ярославський і Ернест Галієв - вирішили їх розділити.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Україна відтермінує активний відбір газу з ПСГ ще на 7-10 днів завдяки відновленню імпорту з Польщі – ексміністерка енергетики

Запущено в роботу після ремонту останній 9-й енергоблок АЕС на контрольованій Україною території

Мінрозвитку розпочало розробку Концепції розвитку інфраструктури зарядних станцій для електротранспорту

Працівники "Запоріжсталі" закликають не підвищувати тарифи на вонтажні перевезення, бо це вдарить по конкурентоспроможності

Київ спрямував 548 млн грн на безперебійне водопостачання й водовідведення до 2026 року

Аграрії зібрали 37,6 млн т зернових та 14,7 млн т олійних – на 16,7% та 21,2% менше, аніж на цю дату торік

Німеччина вносить EUR60 млн у Фонд підтримки енергетики України - Свириденко

Улютін виступає за запровадження добровільної накопичувальної пенсійної системи, а не обов'язкової

Закон про безпеку та інтероперабельність залізничного транспорту планується ухвалити у 2025 році

Уряд працює над відновленням Дорожнього фонду, але з включенням в нього залізниці та міського транспорту

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА