Інтерфакс-Україна
20:37 21.02.2018

Україні варто націлитися на турецькі та білоруські транзитні морські вантажопотоки

2 хв читати
Україні варто націлитися на турецькі та білоруські транзитні морські вантажопотоки

Україна має бути націлена на турецькі та білоруські транзитні морські вантажні потоки для реалізації стратегії зростання вантажопотоку, вважає голова ДП "Адміністрація морських портів України" (АМПУ) Райвіс Вецкаганс.

"Якщо ми порівнюємо певну динаміку з портами у світі, то обсяги рідко зростають у двозначних цифрах, таких регіонів дуже небагато. Навіть якщо дивитися на потужні портові країни, то бачимо, що ці цифри неоднозначні й невеликі. Тому якщо є хоча б напрямок у бік зростання вантажопотоку - це добре, а двозначна цифра може бути при прориві в розвитку економіки, або в кризу. За стабільного розвитку приросту менше ніж 10%", - сказав він агентству "Інтерфакс-Україна", пояснюючи незначний показник приросту портового перевалювання в країні.

Р.Вецкаганс зазначив, що зміна вантажообігу в бік зниження була пов'язана з кризою, втратою російського транзиту та кримських портів, але результат минулого року зі збільшенням на 1% є непоганим.

"Думаю, інвестиційні проекти супроводжуватимуть розвиток у цьому напрямі. Звісно, левова частка пов'язана з товарообігом країни, але ми можемо реалізувати такі проекти, можемо працювати на розвиток і підтримку внутрішніх водних шляхів. Ми бачимо, що це пов'язані вантажопотоки, і якщо збільшуватимуться потоки внутрішніми водними шляхами, це збільшить і обсяги в морських портах. Ми маємо бути націлені на турецькі, білоруські транзитні потоки для реалізації стратегії зростання вантажопотоку", - зазначив Р.Вецкаганс.

Повертаючись до державних стивідорів і їх ефективності, він повідомив, що якщо у 2015 році обсяг перевалювання держстивідорів становив 489 млн тонн, то у 2017 році - 34,7 млн тонн, за минулий рік зниження становило 12%.

"Вони просто не витримують конкуренції, і я вважаю, що Мінінфраструктури та уряд мають підтримати приватизацію, концесію держстивідорів, щоб можна було залучити додаткові інвестиції, нові технології для збільшення вантажопотоків", - резюмував голова АМПУ.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Валютні інтервенції НБУ в листопаді зменшились на 1%, гривня подешевшала до долара на 0,5%

НБУ виніс "Укрпошті" письмове застереження за порушення на платіжному ринку

Україна оголосила обмін $2,6 млрд ВВП-варантів на євробонди-2032 з коефіцієнтом 1,34

Доля угод продажів у бізнес-класі на первинному ринку столиці зросла до 20% у 2025 р

Мережа "ТАНО" відмовилася від "схеми" зі 144 ФОПів і стала єдиним платником ПДВ – Гетманцев

Перші 1,5 тис. родин подали заявки на житлові ваучери для переселенців з ТОТ - Кулеба

Держстимулювання на 259 млн грн одержали ще п'ять індустріальних парків

Заброньовано 1,2 з 2,2 млн куб. м/добу потужностей на постачання газу Трансбалканським маршрутом в Україну у грудні

Уряд шукає технологічне рішення для детінізації економіки та працює з держбанками для поліпшення ситуації щодо кредитування бізнесу

Мінекономіки проводить оцінку "Національного кешбеку" для зміни умов програми у 2026р. - Соболев

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА