Інтерфакс-Україна
20:37 21.02.2018

Україні варто націлитися на турецькі та білоруські транзитні морські вантажопотоки

2 хв читати
Україні варто націлитися на турецькі та білоруські транзитні морські вантажопотоки

Україна має бути націлена на турецькі та білоруські транзитні морські вантажні потоки для реалізації стратегії зростання вантажопотоку, вважає голова ДП "Адміністрація морських портів України" (АМПУ) Райвіс Вецкаганс.

"Якщо ми порівнюємо певну динаміку з портами у світі, то обсяги рідко зростають у двозначних цифрах, таких регіонів дуже небагато. Навіть якщо дивитися на потужні портові країни, то бачимо, що ці цифри неоднозначні й невеликі. Тому якщо є хоча б напрямок у бік зростання вантажопотоку - це добре, а двозначна цифра може бути при прориві в розвитку економіки, або в кризу. За стабільного розвитку приросту менше ніж 10%", - сказав він агентству "Інтерфакс-Україна", пояснюючи незначний показник приросту портового перевалювання в країні.

Р.Вецкаганс зазначив, що зміна вантажообігу в бік зниження була пов'язана з кризою, втратою російського транзиту та кримських портів, але результат минулого року зі збільшенням на 1% є непоганим.

"Думаю, інвестиційні проекти супроводжуватимуть розвиток у цьому напрямі. Звісно, левова частка пов'язана з товарообігом країни, але ми можемо реалізувати такі проекти, можемо працювати на розвиток і підтримку внутрішніх водних шляхів. Ми бачимо, що це пов'язані вантажопотоки, і якщо збільшуватимуться потоки внутрішніми водними шляхами, це збільшить і обсяги в морських портах. Ми маємо бути націлені на турецькі, білоруські транзитні потоки для реалізації стратегії зростання вантажопотоку", - зазначив Р.Вецкаганс.

Повертаючись до державних стивідорів і їх ефективності, він повідомив, що якщо у 2015 році обсяг перевалювання держстивідорів становив 489 млн тонн, то у 2017 році - 34,7 млн тонн, за минулий рік зниження становило 12%.

"Вони просто не витримують конкуренції, і я вважаю, що Мінінфраструктури та уряд мають підтримати приватизацію, концесію держстивідорів, щоб можна було залучити додаткові інвестиції, нові технології для збільшення вантажопотоків", - резюмував голова АМПУ.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

ЄБРР надав Креді Агріколь банку гарантію для кредитування бізнесу на EUR150 млн

Швеція виділяє новий пакет цивільної допомоги Україні на суму EUR100 млн

ЄБРР надасть "Укргідроенерго" EUR75млн та розраховує на доповнення його інвестгрантами на EUR20 млн

Торговельні площі першого та мінус першого поверхів ТОК "Gulliver" відкриють з 12 грудня 2025 року

Врожай картоплі в сезоні-2025 в Україні на 50% вище за торішній – Інститут картоплярства

Мін’юст спростовує інформацію щодо "нових правил" купівлі нерухомості з 1 січня 2026 року

Клієнти банків отримали змогу в режимі 24/7 відстежувати проходження своїх платежів – НБУ

Бізнес у листопаді погіршив оцінки ділової активності нижче нейтрального рівня – НБУ

Підвищення "Укрзалізницею" тарифів на вантажоперевезення критично вплине на агроекспорт - ВАР

"Будшляхмаш" у середині 2026р. планує почати випуск автомобільних рам в Броварах в новому виробничому комплексі - Кисилевський

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА