Інтерфакс-Україна
20:37 21.02.2018

Україні варто націлитися на турецькі та білоруські транзитні морські вантажопотоки

2 хв читати
Україні варто націлитися на турецькі та білоруські транзитні морські вантажопотоки

Україна має бути націлена на турецькі та білоруські транзитні морські вантажні потоки для реалізації стратегії зростання вантажопотоку, вважає голова ДП "Адміністрація морських портів України" (АМПУ) Райвіс Вецкаганс.

"Якщо ми порівнюємо певну динаміку з портами у світі, то обсяги рідко зростають у двозначних цифрах, таких регіонів дуже небагато. Навіть якщо дивитися на потужні портові країни, то бачимо, що ці цифри неоднозначні й невеликі. Тому якщо є хоча б напрямок у бік зростання вантажопотоку - це добре, а двозначна цифра може бути при прориві в розвитку економіки, або в кризу. За стабільного розвитку приросту менше ніж 10%", - сказав він агентству "Інтерфакс-Україна", пояснюючи незначний показник приросту портового перевалювання в країні.

Р.Вецкаганс зазначив, що зміна вантажообігу в бік зниження була пов'язана з кризою, втратою російського транзиту та кримських портів, але результат минулого року зі збільшенням на 1% є непоганим.

"Думаю, інвестиційні проекти супроводжуватимуть розвиток у цьому напрямі. Звісно, левова частка пов'язана з товарообігом країни, але ми можемо реалізувати такі проекти, можемо працювати на розвиток і підтримку внутрішніх водних шляхів. Ми бачимо, що це пов'язані вантажопотоки, і якщо збільшуватимуться потоки внутрішніми водними шляхами, це збільшить і обсяги в морських портах. Ми маємо бути націлені на турецькі, білоруські транзитні потоки для реалізації стратегії зростання вантажопотоку", - зазначив Р.Вецкаганс.

Повертаючись до державних стивідорів і їх ефективності, він повідомив, що якщо у 2015 році обсяг перевалювання держстивідорів становив 489 млн тонн, то у 2017 році - 34,7 млн тонн, за минулий рік зниження становило 12%.

"Вони просто не витримують конкуренції, і я вважаю, що Мінінфраструктури та уряд мають підтримати приватизацію, концесію держстивідорів, щоб можна було залучити додаткові інвестиції, нові технології для збільшення вантажопотоків", - резюмував голова АМПУ.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Метінвест" підтвердив інвестиції 5,7 млрд грн у ГЗК в Кривому Розі, розпочне проект згущення відходів на 9 млрд грн

Доля е/е у собівартості виробництва титанового концентрату в Україні зросла з 30 до більш 60% через тарифи – СЕО "Велти"

НБУ продовжив ще на 30 робочих днів розгляд документів Тігіпка на купівлю Ідея Банку

Створення фонду за угодою з США щодо корисних копалин потребуватиме залучення ЄС – Стефанішина

Українському бізнесу варто заходити на ринки, де відсутня РФ – торгпред України

Темпи відновлення ділової активності у лютому впали до мінімуму за останні два роки - ІЕД

Весняна посівна-2025 стартувала в Україні: у 15 областях засіяно 83 тис. га

Шмигаль: 15 областей засіяли вже 83 тис. га ярих зернових та зернобобових культур

АРМА продасть конфісковані судом облігації на суму майже 1,8 млрд грн

Австрія виділить Україні EUR5 млн на розмінування сільгоспземель і EUR2 млн на підтримку Grain from Ukraine

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА