Інтерфакс-Україна
20:37 21.02.2018

Україні варто націлитися на турецькі та білоруські транзитні морські вантажопотоки

2 хв читати
Україні варто націлитися на турецькі та білоруські транзитні морські вантажопотоки

Україна має бути націлена на турецькі та білоруські транзитні морські вантажні потоки для реалізації стратегії зростання вантажопотоку, вважає голова ДП "Адміністрація морських портів України" (АМПУ) Райвіс Вецкаганс.

"Якщо ми порівнюємо певну динаміку з портами у світі, то обсяги рідко зростають у двозначних цифрах, таких регіонів дуже небагато. Навіть якщо дивитися на потужні портові країни, то бачимо, що ці цифри неоднозначні й невеликі. Тому якщо є хоча б напрямок у бік зростання вантажопотоку - це добре, а двозначна цифра може бути при прориві в розвитку економіки, або в кризу. За стабільного розвитку приросту менше ніж 10%", - сказав він агентству "Інтерфакс-Україна", пояснюючи незначний показник приросту портового перевалювання в країні.

Р.Вецкаганс зазначив, що зміна вантажообігу в бік зниження була пов'язана з кризою, втратою російського транзиту та кримських портів, але результат минулого року зі збільшенням на 1% є непоганим.

"Думаю, інвестиційні проекти супроводжуватимуть розвиток у цьому напрямі. Звісно, левова частка пов'язана з товарообігом країни, але ми можемо реалізувати такі проекти, можемо працювати на розвиток і підтримку внутрішніх водних шляхів. Ми бачимо, що це пов'язані вантажопотоки, і якщо збільшуватимуться потоки внутрішніми водними шляхами, це збільшить і обсяги в морських портах. Ми маємо бути націлені на турецькі, білоруські транзитні потоки для реалізації стратегії зростання вантажопотоку", - зазначив Р.Вецкаганс.

Повертаючись до державних стивідорів і їх ефективності, він повідомив, що якщо у 2015 році обсяг перевалювання держстивідорів становив 489 млн тонн, то у 2017 році - 34,7 млн тонн, за минулий рік зниження становило 12%.

"Вони просто не витримують конкуренції, і я вважаю, що Мінінфраструктури та уряд мають підтримати приватизацію, концесію держстивідорів, щоб можна було залучити додаткові інвестиції, нові технології для збільшення вантажопотоків", - резюмував голова АМПУ.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Валютні інтервенції НБУ минулого тижня скоротилися ще на 9,3% на тлі стабільної гривні

Держава профінансувала 397 кінопроектів на 3,5 млрд грн в 2014-2025рр - Держкіно

ВАР закликала терміново розв'язати проблему імпорту азотних добрив

Зеленський запропонував Канаді долучитися до значних енергопроєктів

Чистий прибуток банків України за 7 міс.-2025 скоротився на 1,2%

Ціновий індекс е/е базового навантаження BASE на РДН України за 20 днів серпня збільшився на 8,1%, продовживши 2-місячне зростання

В Україні накопичено 10,8 млрд куб. м газу при урядовому плані на 1 листопада 13,2 млрд куб. м і щодобовій закачці 50 млн куб. м

Канада скасовує частину митних зборів на американську продукцію - прем'єр

ПУМБ у I-пів.-2025 увійшов у першу 5-ку найбільших банків за загальними активами, ОТП Банк – у першу 10-ку

Житнє борошно і свинина лідирують за темпами росту цін в січні-липні

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА