Інтерфакс-Україна
13:54 23.02.2018

В "Укроборонпромі" розраховують на подальші інвестиції та технологічний розвиток ДП "Антонов" у рамках реалізації проекту Ан-132

3 хв читати
В "Укроборонпромі" розраховують на подальші інвестиції та технологічний розвиток ДП "Антонов" у рамках реалізації проекту Ан-132

У держконцерні "Укроборонпром" розраховують на подальші інвестиції і технологічний розвиток базового підприємства авіакластера держконцерну ДП "Антонов" (Київ) у рамках програми нового легкого транспортного Ан- 132 вантажопідйомністю 9,2 тонни, що реалізовується в широкій міжнародній кооперації в партнерстві з Саудівською Аравією.

Оцінюючи на прохання журналістів поточну ситуацію та потенціал ДП "Антонов", новопризначений гендиректор "Укроборонпрому" Павло Букін нагадав, що на сьогодні підприємство спільно з інозамовником просуває на ринок новий Ан-132, і програма була успішно презентована на Близькому Сході.

"Антонов" анонсував проект Ан-132 із залученням іноземного замовника, і цей проект був у подальшому презентований успішно в Дубаї", - зазначив П.Букін. Він наголосив: "Антонов" потребує подальших інвестицій, подальшого технологічного розвитку".

"Є ще питання в частині залежності щодо комплектуючих. Залежність скорочується, але вона все ще є", - сказав він, уточнивши, що темпи реалізації програми залежать, зокрема, від просування робіт щодо НДДКР.

"Скажімо, розробка нової або зміна конфігурації наявного літака – це науково-дослідна робота, пов'язана з тестуванням сумісності обладнання, кліматичними питаннями, обльотами, навантаженнями", - сказав голова держконцерну.

"Це все забирає час. Іноді ми дуже гостро відчуваємо вартість відкладених рішень", - додав П.Букін.

Багатоцільовий Ан-132 вантажопідйомністю 9,2 тонн - модифікація легкого транспортного Ан-32, який має замінити на ринку Ан-32 та Ан-26. Програму Ан-132 реалізує ДП "Антонов" у рамках укладеної у квітні 2015 року угоди в кооперації з саудівськими King Abdulaziz City for Science and Technology (KACST) і Taqnia Aeronautics Co. Літак будується у рамках міжнародної кооперації за участю провідних західних виробників: канадських Pratt & Whitney Canada та CMC Electronics, американської Honeywell, французької Liebherr, британської Dowty Propellers.

Складання демонстраційного зразка Ан-132 на потужностях ДП "Антонов" завершено в грудні 2016 року. У березні 2017 року літак піднято в повітря, в листопаді минулого року в Саудівській Аравії відбувся показ літака-демонстратора потенційним саудівським замовникам.

Під час Le Bourget-2015 саудівська Taqnia, ДП "Антонов", УкрНДІАТ, "Альтіс Холдинг" (усі Україна) та Broetje-Automation (Німеччина) підписали протокол про наміри щодо проектування і спорудження авіаційного заводу в Саудівській Аравії.

У рамках міжнародної оборонної IDEF-2017 у Стамбулі (Туреччина) в травні "Укроборонпром", саудівська Taqnia Aeronautics і турецька Havelsan закріпили підписанням меморандуму плани співпраці щодо створення на базі Ан-132 модифікації для несення морської патрульної служби.

За підсумками переговорів під час міжнародної Dubai Airshow-2017 у листопаді в Дубаї (ОАЕ) сторони досягли домовленості про перехід до нового етапу співпраці та початок формування програми кооперації серійного виробництва літака. Продовження переговорів із співпраці в проекті намічене у рамках 4-ї міжнародної оборонної AFED-2018, яка відбудеться з 25 лютого по 3 березня в Ер-Ріяді (Саудівська Аравія).

За попередніми оцінками, внутрішня потреба саудівського замовника і його силових структур у багатоцільовому Ан-132 та його модифікаціях оцінюється у близько 80 машин. Потреба ринку в новому Ан-132 на період до 2025 року - понад 200 машин. Літак також може бути затребуваний замовниками близькосхідного регіону.

ДП "Антонов" - провідний український розробник і виробник авіатехніки, визнаний світовий лідер у ніші транспортних літаків найширшого призначення. За рішенням уряду з 2015 року ДП "Антонов" входить до держконцерну "Укроборонпром".

 

ОСТАННЄ

Україна відтермінує активний відбір газу з ПСГ ще на 7-10 днів завдяки відновленню імпорту з Польщі – ексміністерка енергетики

Запущено в роботу після ремонту останній 9-й енергоблок АЕС на контрольованій Україною території

Мінрозвитку розпочало розробку Концепції розвитку інфраструктури зарядних станцій для електротранспорту

Працівники "Запоріжсталі" закликають не підвищувати тарифи на вонтажні перевезення, бо це вдарить по конкурентоспроможності

Київ спрямував 548 млн грн на безперебійне водопостачання й водовідведення до 2026 року

Аграрії зібрали 37,6 млн т зернових та 14,7 млн т олійних – на 16,7% та 21,2% менше, аніж на цю дату торік

Німеччина вносить EUR60 млн у Фонд підтримки енергетики України - Свириденко

Улютін виступає за запровадження добровільної накопичувальної пенсійної системи, а не обов'язкової

Закон про безпеку та інтероперабельність залізничного транспорту планується ухвалити у 2025 році

Уряд працює над відновленням Дорожнього фонду, але з включенням в нього залізниці та міського транспорту

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА