Український сервіс AirAdvisor зі стягнення компенсацій з авіакомпаній запущено в експлуатацію
Український онлайн-сервіс AirAdvisor із виплати грошової компенсації за скасування та затримку авіарейсу розпочав роботу в постійному режимі 26 лютого.
Згідно з прес-релізом сервісу, він працює без передплат або застав і стягує компенсацію з авіакомпаній у разі затримки або скасування рейсу, відмови в посадці або пропуску пересадки.
Сума компенсації визначається з урахуванням відстані та часу затримки і становить від $300 до $700 на людину. З компенсації компанія стягає на свою користь 25%, які утримуються лише в разі позитивного рішення.
"У тестовому режимі AirAdvisor працює понад три місяці. За цей період нам вдалося стягнути тисячі євро з авіакомпаній у всьому світі, серед яких - Lufthansa, Air France, LOT Polish Airlines, Ellinair, Ryanair, Air India та Windrose", - повідомив керівник і співзасновник компанії AirAdvisor Сергій Александров, слова якого наводить прес-служба.
Для того щоб скористатися онлайн-сервісом, клієнту знадобиться лише кілька хвилин на подачу заявки на веб-сайті. Необхідно ввести інформацію про подорож із номером і датою рейсу, далі система перевірить дані й повідомить суму можливої компенсації. Увесь процес відбувається в режимі онлайн і віддалено, компенсація буде зарахована на банківський рахунок клієнта.
Нині у AirAdvisor є представництво в Польщі.
Ситуацію із затримкою авіарейсів в Україні С.Александров назвав катастрофічною. Зокрема, за його даними, лише за другий квартал 2017 року було зафіксовано понад 1,5 тис. таких випадків.
"Добре розуміючи ситуацію, що склалася, ми пропонуємо пасажирам ефективне рішення. Одними з перших клієнтів в Україні стала сім'я з п'яти осіб, що отримала EUR2 тис. компенсації від української чартерної авіакомпанії", - сказав він.
На сьогодні компанія AirAdvisor працює над рейтингом "найвідповідальніших" авіакомпаній з виплати компенсацій і захисту прав пасажирів. У планах сервісу на 2018 рік - вихід на ринок Близького Сходу та Азії.