16:17 19.03.2018

МАУ надалі зацікавлена в розвитку середньомагістральних міжнародних польотів із регіонів України

3 хв читати
МАУ надалі зацікавлена в розвитку середньомагістральних міжнародних польотів із регіонів України

Авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" (МАУ, Київ), провідний авіаперевізник країни, як і раніше зацікавлена в розвитку мережі середньомагістральних міжнародних маршрутів з регіонів України, повідомила агентству "Інтерфакс-Україна" директор з комунікацій МАУ Євгенія Сацька.

"Ми продовжуємо розглядати розвиток міжнародних середньомагістральних напрямків. З чого ми виходимо в цьому питанні? У нас є певний парк літаків, нам необхідно, щоб його експлуатували максимально ефективно, питання утилізації дуже актуальне, оскільки впливає на низку показників. Тому, замість того, щоб залишати літак десь на ніч, ми можемо виконати будь-який рейс, і звичайно, ми це будемо робити", - сказала вона.

Водночас Є.Сацька зазначила, що прямі далекомагістральні рейси з регіонів компанія наразі не планує виконувати.

"Ми зосередилися на розвитку свого хаба у "Борисполі". Нам це надає можливість отримувати мережевий ефект для внутрішніх рейсів від міжнародних. У нас в минулому році було понад 54% транзиту, а до 2022 року плануємо довести цей показник до 60% і, таким чином, матимемо можливість виконувати широку мережу внутрішніх рейсів, на це ми дивимося,"- повідомила директор з комунікацій МАУ.

Як приклад вона навела відкриття 25 березня МАУ рейсу Київ-Вінниця. Однак з урахуванням філософії вищевикладеної моделі роботи, наразі відкривати далекомагістральні рейси з регіонів економічно не вигідно, несвоєчасно, і, до того ж, транзитний рейс дешевший, а для пасажирів з регіонів це значно вигідніше, пояснила Є.Сацька.

Наявність технічної можливості і достатнього попиту з регіональних аеропортів надають можливість авіакомпанії виконувати міжнародні регулярні та чартерні рейси.

"Наприклад, з річною навігацією 2018 року авіакомпанії МАУ буде сполучено Вінницю і Борисполь щоденними рейсами на літаку Embraer-145. Це значно розширить можливості МАУ надавати жителям Вінниці, а також Вінницької, Хмельницької та Житомирської областей можливості користуватися всією міжнародною мережею маршрутів МАУ" - повідомила Є.Сацька.

Вона додала, що в зв'язку з обмеженнями аеропортів Варшави і Тель-Авіва наразі невидається можливим отримати необхідні слоти для виконання рейсів Вінниця-Варшава і Вінниця-Тель-Авів у літній навігації 2018 року.

"Тим не менше, використання "хабів" моделі МАУ, що забезпечує продаж єдиного квитка до кінцевого пункту призначення, наскрізна реєстрація багажу з Вінниці і до Вінниці, програма лояльності "Панорама Клуб" нададуть можливість у повному обсязі задовольнити попит у перевезеннях. Мірою зростання обсягів авіакомпанія МАУ розгляне варіант переходу на типи літаків з більшою ємністю і введенням другої щоденної частоти на маршрут Вінниці-Бориспіль.Щойно обмеження в аеропортах Варшави і Тель-Авіва буде знято, можна буде розглядати питання про виконання регіональних міжнародних польоти з аеропорту Вінниці", - сказали Є.Сацька, додавши, що цю модель розвитку регулярних рейсів успішно випробувала авіакомпанія МАУ в 2016-2017 роках в аеропортах Чернівців, Івано-Франківська, Запоріжжя, Херсона.

Авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" заснована в 1992 році. Єднає Україну з більш ніж з 50 містами і головними пунктами Європи, Азії, Америки, Африки, Близького Сходу і країни СНД і забезпечуєь стикування з маршрутами авіакомпаній-партнерів у більш ніж 3 тис. міст світу. МАУ виконує понад 1100 регулярних рейсів на тиждень.

Наразі до складу флоту МАУ входить 41 авіалайнер різних модифікацій, 28 середньомагістральних, зокрема й Boeing-737 NG. 100% акцій МАУ перебувають у приватній власності, одним з її кінцевих бенефіціарів є бізнесмен Ігор Коломойський.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА