Інтерфакс-Україна
13:25 28.03.2018

Наказ про підвищення тарифів на пасажирські залізничні перевезення буде видано після погодження МЕРТ і низки організацій

2 хв читати
Наказ про підвищення тарифів на пасажирські залізничні перевезення буде видано після погодження МЕРТ і низки організацій

 Наказ Міністерства інфраструктури про підвищення тарифів на залізничні пасажирські перевезення на 12% із 1 квітня та 1 жовтня ще перебуває на погодженні у низці органів.

Як нагадали агентству "Інтерфакс-Україна" в прес-службі Мінінфраструктури, з метою реалізації рішення уряду, яким затверджено консолідований фінансовий план ПАТ "Укрзалізниця" на 2018 рік, підготовлено проект наказу міністерства щодо поетапної індексації тарифів на перевезення пасажирів залізничним транспортом у внутрішньому сполученні в 2018 році.

Ініціатива щодо підвищення тарифів належить ПАТ "Укрзалізниця".

У міністерстві зазначили, що його глава Володимир Омелян наполягав і наполягає на тому, що підвищення тарифів має відбуватися одночасно з підвищенням якості послуг.

"Якість перевезень, і пасажирських, і вантажних, має бути на першому місці. Підвищувати тарифи без поліпшення сервісу - неправильна тактика. Водночас Міністерство інфраструктури розуміє аргументацію ПАТ "Укрзалізниця" і готове підтримати пропозицію товариства щодо підвищення тарифів на пасажирські перевезення з вимогою кардинальної зміни якості самих перевезень", - наголосив міністр інфраструктури.

У коментарі агентству в міністерстві уточнили, що видання наказу Мінінфраструктури відбувається за процедурою, визначеною законодавством, що передбачає значну кількість погоджень документа, зокрема з профспілками.

Індексацію тарифів планується здійснити в усіх категоріях поїздів і вагонів (окрім вагонів 1-го класу потягів Інтерсіті+), що курсують територією України. Рівень тарифів на перевезення пасажирів у вагонах 2-го класу швидкісних потягів Інтерсіті+ та вагонах 1-го та 2-го класів швидкісних потягів Інтерсіті залишається незмінним з моменту створення швидкісного руху в 2012 році. Рівень тарифів на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні в усіх типах вагонів (окрім СВ і Інтерсіті+) - із жовтня 2014 року.

З моменту останньої індексації тарифів (жовтень-2014) фактичний індекс споживчих цін сягнув 192,2%, індекс цін виробників промислової продукції - 206,3%. В умовах прогнозу на 2018 рік без індексації тарифів для приведення пасажирських перевезень у внутрішньому сполученні до рівня беззбитковості (нульової рентабельності) тарифи на перевезення необхідно було б підвищити більш ніж удвічі.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

ЄБРР через зміни у статут може заблокувати "Укренерго" EUR141 млн та вимагати дострокової сплати EUR533 млн – член енергокомітету

Канада продовжила на рік безмитний режим для товарів з України

Відміна ATM у торгівлі з ЄС зачіпає 17 тарифних квот, Україна сподівається вирішити проблему днями – Свириденко

НБУ оштрафував "НоваПей" на 90,7 млн грн, ТАСкомбанк на 11 млн грн та "ПрофітГід" на 6,4 млн грн

Сума наданих енергокредитів у травні зменшилась у 5 разів, а сума схвалених зросла у 13,5 разів – НБУ

НБУ чекає від уряду додаткові аргументи подовження валютних розрахунків за групою товарів до 270 днів

Зміна статутів ОГТСУ та "Укренерго" спрямована на посилення позицій керівників компаній перед НР – Галущенко

Дефіцит жита і подорожчання житнього хлібу в 2025/2026 МР буде 100% – галузева асоціація

Мінагрополітики не обмежуватиме експорт олійних культур заради завантаження переробних підприємств – міністр агрополітики

Надходження до місцевих бюджетів по ПДФО зросли на 20%, по акцизному податку - на 38% - Шмигаль

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА