Інтерфакс-Україна
13:25 28.03.2018

Наказ про підвищення тарифів на пасажирські залізничні перевезення буде видано після погодження МЕРТ і низки організацій

2 хв читати
Наказ про підвищення тарифів на пасажирські залізничні перевезення буде видано після погодження МЕРТ і низки організацій

 Наказ Міністерства інфраструктури про підвищення тарифів на залізничні пасажирські перевезення на 12% із 1 квітня та 1 жовтня ще перебуває на погодженні у низці органів.

Як нагадали агентству "Інтерфакс-Україна" в прес-службі Мінінфраструктури, з метою реалізації рішення уряду, яким затверджено консолідований фінансовий план ПАТ "Укрзалізниця" на 2018 рік, підготовлено проект наказу міністерства щодо поетапної індексації тарифів на перевезення пасажирів залізничним транспортом у внутрішньому сполученні в 2018 році.

Ініціатива щодо підвищення тарифів належить ПАТ "Укрзалізниця".

У міністерстві зазначили, що його глава Володимир Омелян наполягав і наполягає на тому, що підвищення тарифів має відбуватися одночасно з підвищенням якості послуг.

"Якість перевезень, і пасажирських, і вантажних, має бути на першому місці. Підвищувати тарифи без поліпшення сервісу - неправильна тактика. Водночас Міністерство інфраструктури розуміє аргументацію ПАТ "Укрзалізниця" і готове підтримати пропозицію товариства щодо підвищення тарифів на пасажирські перевезення з вимогою кардинальної зміни якості самих перевезень", - наголосив міністр інфраструктури.

У коментарі агентству в міністерстві уточнили, що видання наказу Мінінфраструктури відбувається за процедурою, визначеною законодавством, що передбачає значну кількість погоджень документа, зокрема з профспілками.

Індексацію тарифів планується здійснити в усіх категоріях поїздів і вагонів (окрім вагонів 1-го класу потягів Інтерсіті+), що курсують територією України. Рівень тарифів на перевезення пасажирів у вагонах 2-го класу швидкісних потягів Інтерсіті+ та вагонах 1-го та 2-го класів швидкісних потягів Інтерсіті залишається незмінним з моменту створення швидкісного руху в 2012 році. Рівень тарифів на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні в усіх типах вагонів (окрім СВ і Інтерсіті+) - із жовтня 2014 року.

З моменту останньої індексації тарифів (жовтень-2014) фактичний індекс споживчих цін сягнув 192,2%, індекс цін виробників промислової продукції - 206,3%. В умовах прогнозу на 2018 рік без індексації тарифів для приведення пасажирських перевезень у внутрішньому сполученні до рівня беззбитковості (нульової рентабельності) тарифи на перевезення необхідно було б підвищити більш ніж удвічі.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Глава НБУ анонсував після місії МВФ інтенсивні техконсультації сторін щодо дизайну та параметрів нової програми

"Укрнафта" першою у нафтогазовій галузі України отримала сертифікат ISO 29001

Держенергонагляд зафіксував близько 350 зауважень до стану протиаварійної автоматики в обленерго та споживачів

Кількість платників податків в серпневому оновленні "Клубу білого бізнесу" зменшиться на 26% - ДПС

НКРЕКП здійснює попереднє дослідження щодо можливих зловживань на оптовому енергоринку у серпні-вересні 2025р.

"Укренерго" реалізує заходи для приєднання до європейських платформ балансуючої енергії ENTSO-E

Уряд пропонує дозволити використання власних рахунків при продажах на ЦП до трьох разів/рік обсягом до EUR2 тис.

Доходність ОВДП на аукціонах залишилася незмінною напередодні засідання НБУ щодо облікової ставки

НКЦПФР пропонує відтермінувати передачу Нацбанку 25% держчастки Нацдепозитарію

В умовах профіциту е/е генкомпанії занижують цінові заявки на РДН, щоб не попасти на балансуючий ринок – представник "Укренерго"

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА