Інтерфакс-Україна
12:10 03.04.2018

Мінінфраструктури пропонує активізувати переговори з країнами ЄС щодо повної лібералізації авіаперевезень

2 хв читати
Мінінфраструктури пропонує активізувати переговори з країнами ЄС щодо повної лібералізації авіаперевезень

Міністерство інфраструктури України пропонує активізувати двосторонні переговори з країнами Європейського союзу із повної лібералізації авіаперевезень, незалежно від статусу Угоди про спільний авіаційний простір (САП) з ЄС.

Така пропозиція міститься в проекті наказу Кабінету Міністрів України "Про схвалення авіаційної транспортної стратегії до 2030 року", текст якого оприлюднено на веб-порталі Мінінфраструктури.

У тексті документа його автори, перш за все, відзначають незавершеність процесу підписання Угоди про САП; несистемне інкорпорування актів ЄС у законодавчу систему України; недосконалу систему державного регулювання (зокрема валютного), а також податкову політику в сфері надання транспортних послуг; недостатній рівень конкуренції на ринку авіатранспортних послуг.

Серед інших проблем також зазначається застосування ПДВ до імпорту транспортних засобів та їхніх агрегатів або запасних частин, тоді як конкуренти з Європи та інших країн отримують конкурентні переваги - звільнення від таких податків за умови здійснення переважно зовнішньоекономічної діяльності (понад 50%).

Як можливі шляхи вирішення зазначених проблем Мінінфраструктури пропонує привести нормативно-правові акти у сфері авіатранспорту у відповідність до вимог і норм авіаційного законодавства ЄС, забезпечити авіаперевізникам, хендлінговим компаніям, постачальникам і заправникам авіапалива рівноправного, відкритого і прозорого доступу до ринку авіапослуг і транспортної інфраструктури.

Вирішенню проблем також сприятиме дерегуляція регіональних аеропортів; застосування сприятливої податкової політики щодо авіаційної галузі; застосування нульової ставки ПДВ для внутрішніх авіаперевезень; впровадження програми мотивації оновлення флоту повітряних суден; забезпечення розвитку вітчизняної бізнес-авіації шляхом спрощення умов митного оформлення повітряних суден; впровадження пільгової системи оподаткування земель авіаційної інфраструктури; зменшення розміру виплати дивідендів/ відрахувань частини чистого прибутку до бюджету і обов'язкове використання власниками/ експлуатантами аеропортів таких платежів виключно на розвиток інфраструктури аеропортів.

Як повідомлялося, Україна і ЄС кілька разів відкладали підписання Угоди про спільний авіапростір. Офіційною причиною затримки є неузгодженість позицій Іспанії і Великобританії щодо формулювання у цій угоді статті про територіальне застосування в частині аеропорту Гібралтар.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

НБУ оштрафував "Лінеура Україна" на 9,6 млн грн та попередив "Укрпошту" через неналежний фінмоніторинг

СОТ поліпшила прогноз світової торгівлі товарами у 2025 р. до зростання на 0,9% зі спаду на 0,2%

Укрзалізниця планує збільшити частку денного швидкісного руху до 30% за 3 роки

Британський суд видав наказ про арешт активів ексвласника банку "Фінанси та кредит" Жеваго через несплату 1,5 млрд грн

Українці у липні збільшили чисту купівлю готівкового євро до еквівалента $312 млн – НБУ

Зиски від об’єднання енергоринків України та Європи в рази переважать витрати на цей процес – СЕО "Укренерго"

Агрегатори будуть одними з ключових гравців спільного енергоринку України та Європи – СЕО "Укренерго"

З/п №12087-д вирішальний для інтеграції енергоринків, але потребує значних зусиль для впровадження європейських правил – думка

НБУ планує дозволити небанківським установам отримувати ліцензію на валютні операції

Інфляція у річному вимірі скоротилася до 14,1% після дефляції 0,2% у липні - Держстат

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА