Інтерфакс-Україна
12:10 03.04.2018

Мінінфраструктури пропонує активізувати переговори з країнами ЄС щодо повної лібералізації авіаперевезень

2 хв читати
Мінінфраструктури пропонує активізувати переговори з країнами ЄС щодо повної лібералізації авіаперевезень

Міністерство інфраструктури України пропонує активізувати двосторонні переговори з країнами Європейського союзу із повної лібералізації авіаперевезень, незалежно від статусу Угоди про спільний авіаційний простір (САП) з ЄС.

Така пропозиція міститься в проекті наказу Кабінету Міністрів України "Про схвалення авіаційної транспортної стратегії до 2030 року", текст якого оприлюднено на веб-порталі Мінінфраструктури.

У тексті документа його автори, перш за все, відзначають незавершеність процесу підписання Угоди про САП; несистемне інкорпорування актів ЄС у законодавчу систему України; недосконалу систему державного регулювання (зокрема валютного), а також податкову політику в сфері надання транспортних послуг; недостатній рівень конкуренції на ринку авіатранспортних послуг.

Серед інших проблем також зазначається застосування ПДВ до імпорту транспортних засобів та їхніх агрегатів або запасних частин, тоді як конкуренти з Європи та інших країн отримують конкурентні переваги - звільнення від таких податків за умови здійснення переважно зовнішньоекономічної діяльності (понад 50%).

Як можливі шляхи вирішення зазначених проблем Мінінфраструктури пропонує привести нормативно-правові акти у сфері авіатранспорту у відповідність до вимог і норм авіаційного законодавства ЄС, забезпечити авіаперевізникам, хендлінговим компаніям, постачальникам і заправникам авіапалива рівноправного, відкритого і прозорого доступу до ринку авіапослуг і транспортної інфраструктури.

Вирішенню проблем також сприятиме дерегуляція регіональних аеропортів; застосування сприятливої податкової політики щодо авіаційної галузі; застосування нульової ставки ПДВ для внутрішніх авіаперевезень; впровадження програми мотивації оновлення флоту повітряних суден; забезпечення розвитку вітчизняної бізнес-авіації шляхом спрощення умов митного оформлення повітряних суден; впровадження пільгової системи оподаткування земель авіаційної інфраструктури; зменшення розміру виплати дивідендів/ відрахувань частини чистого прибутку до бюджету і обов'язкове використання власниками/ експлуатантами аеропортів таких платежів виключно на розвиток інфраструктури аеропортів.

Як повідомлялося, Україна і ЄС кілька разів відкладали підписання Угоди про спільний авіапростір. Офіційною причиною затримки є неузгодженість позицій Іспанії і Великобританії щодо формулювання у цій угоді статті про територіальне застосування в частині аеропорту Гібралтар.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Ощад надав майже $11 млн кредиту на 10,4 МВт наступної черги "першої ВЕС на Закарпатті" 80 МВт "ФВТ"

UPG до кінця вересня відкриє 34 раніше орендованих у групи "Приват" АЗК

Лише дві з 37 компаній перенесли надання послуг з балансування енергосистеми з 1 жовтня на 4 місяці – топменеджер "Укренерго"

НДУ опрацював вже 323 заявки та передав клієнтам "Фрідом Фінанс Україна" активи на 100,5 млн грн

Ощадбанк відновив програму кредитування на авто з пробігом зі ставками від 0,01%

"Укрнафта" у I пів. отримала 5,2 млрд грн чистого прибутку

Мінекономіки і бізнес запускають новий формат дерегуляції через "Пульс" і дашборд бізнес-клімату

Ціни на свинину підвищилися через скорочення виробництва

Основні проблеми агросектора: війна, кліматичні зміни і повернення квот на експорт агропродукції в ЄС

Українські сири восени подорожчають на 5%, споживачі переходять на сирний продукт

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА