Інтерфакс-Україна
12:10 03.04.2018

Мінінфраструктури пропонує активізувати переговори з країнами ЄС щодо повної лібералізації авіаперевезень

2 хв читати
Мінінфраструктури пропонує активізувати переговори з країнами ЄС щодо повної лібералізації авіаперевезень

Міністерство інфраструктури України пропонує активізувати двосторонні переговори з країнами Європейського союзу із повної лібералізації авіаперевезень, незалежно від статусу Угоди про спільний авіаційний простір (САП) з ЄС.

Така пропозиція міститься в проекті наказу Кабінету Міністрів України "Про схвалення авіаційної транспортної стратегії до 2030 року", текст якого оприлюднено на веб-порталі Мінінфраструктури.

У тексті документа його автори, перш за все, відзначають незавершеність процесу підписання Угоди про САП; несистемне інкорпорування актів ЄС у законодавчу систему України; недосконалу систему державного регулювання (зокрема валютного), а також податкову політику в сфері надання транспортних послуг; недостатній рівень конкуренції на ринку авіатранспортних послуг.

Серед інших проблем також зазначається застосування ПДВ до імпорту транспортних засобів та їхніх агрегатів або запасних частин, тоді як конкуренти з Європи та інших країн отримують конкурентні переваги - звільнення від таких податків за умови здійснення переважно зовнішньоекономічної діяльності (понад 50%).

Як можливі шляхи вирішення зазначених проблем Мінінфраструктури пропонує привести нормативно-правові акти у сфері авіатранспорту у відповідність до вимог і норм авіаційного законодавства ЄС, забезпечити авіаперевізникам, хендлінговим компаніям, постачальникам і заправникам авіапалива рівноправного, відкритого і прозорого доступу до ринку авіапослуг і транспортної інфраструктури.

Вирішенню проблем також сприятиме дерегуляція регіональних аеропортів; застосування сприятливої податкової політики щодо авіаційної галузі; застосування нульової ставки ПДВ для внутрішніх авіаперевезень; впровадження програми мотивації оновлення флоту повітряних суден; забезпечення розвитку вітчизняної бізнес-авіації шляхом спрощення умов митного оформлення повітряних суден; впровадження пільгової системи оподаткування земель авіаційної інфраструктури; зменшення розміру виплати дивідендів/ відрахувань частини чистого прибутку до бюджету і обов'язкове використання власниками/ експлуатантами аеропортів таких платежів виключно на розвиток інфраструктури аеропортів.

Як повідомлялося, Україна і ЄС кілька разів відкладали підписання Угоди про спільний авіапростір. Офіційною причиною затримки є неузгодженість позицій Іспанії і Великобританії щодо формулювання у цій угоді статті про територіальне застосування в частині аеропорту Гібралтар.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Італія, Греція і Болгарія в січні знизили імпорт газу з Азербайджану на 26%

Мультиплікаційний ефект кожної вкладеної в ВЕС гривні може складати до ста гривень – СЕО "Френдлі Вінд Технолоджі"

НБУ, НКЦПФР та Мінфін до червня 2025р підготують концептуальну записку реформ інфраструктури фінринку

Мінекономіки надасть 28 переробним підприємствам загалом 157,9 млн грн грантових коштів в рамках програми

Експорт пшениці у квітні 2025р. може скласти 1 млн тонн - аналітики

"Укрзалізниця" не змогла відновити головну автоматизовану систему вантажних перевезень, кількість паперових документів перевищила 50 тис.

Вакантні посади в Раді НБУ будуть заповнені до кінця квітня – програма з МВФ

Шмигаль: Загальний дефіцит фінансування потреб на відбудову у 2025 р. становить майже $10 млрд

CreditKasa, "Фінако", "Укрфінжитло", "Атлана" і CreditPlus очолили список фінкомпаній за доходом від фінпослуг у 2024р.

ДПС ідентифікуватиме громадян, що займаються торгівлею через інтернет та отримують грошові перекази

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА