Інтерфакс-Україна
12:10 03.04.2018

Мінінфраструктури пропонує активізувати переговори з країнами ЄС щодо повної лібералізації авіаперевезень

2 хв читати
Мінінфраструктури пропонує активізувати переговори з країнами ЄС щодо повної лібералізації авіаперевезень

Міністерство інфраструктури України пропонує активізувати двосторонні переговори з країнами Європейського союзу із повної лібералізації авіаперевезень, незалежно від статусу Угоди про спільний авіаційний простір (САП) з ЄС.

Така пропозиція міститься в проекті наказу Кабінету Міністрів України "Про схвалення авіаційної транспортної стратегії до 2030 року", текст якого оприлюднено на веб-порталі Мінінфраструктури.

У тексті документа його автори, перш за все, відзначають незавершеність процесу підписання Угоди про САП; несистемне інкорпорування актів ЄС у законодавчу систему України; недосконалу систему державного регулювання (зокрема валютного), а також податкову політику в сфері надання транспортних послуг; недостатній рівень конкуренції на ринку авіатранспортних послуг.

Серед інших проблем також зазначається застосування ПДВ до імпорту транспортних засобів та їхніх агрегатів або запасних частин, тоді як конкуренти з Європи та інших країн отримують конкурентні переваги - звільнення від таких податків за умови здійснення переважно зовнішньоекономічної діяльності (понад 50%).

Як можливі шляхи вирішення зазначених проблем Мінінфраструктури пропонує привести нормативно-правові акти у сфері авіатранспорту у відповідність до вимог і норм авіаційного законодавства ЄС, забезпечити авіаперевізникам, хендлінговим компаніям, постачальникам і заправникам авіапалива рівноправного, відкритого і прозорого доступу до ринку авіапослуг і транспортної інфраструктури.

Вирішенню проблем також сприятиме дерегуляція регіональних аеропортів; застосування сприятливої податкової політики щодо авіаційної галузі; застосування нульової ставки ПДВ для внутрішніх авіаперевезень; впровадження програми мотивації оновлення флоту повітряних суден; забезпечення розвитку вітчизняної бізнес-авіації шляхом спрощення умов митного оформлення повітряних суден; впровадження пільгової системи оподаткування земель авіаційної інфраструктури; зменшення розміру виплати дивідендів/ відрахувань частини чистого прибутку до бюджету і обов'язкове використання власниками/ експлуатантами аеропортів таких платежів виключно на розвиток інфраструктури аеропортів.

Як повідомлялося, Україна і ЄС кілька разів відкладали підписання Угоди про спільний авіапростір. Офіційною причиною затримки є неузгодженість позицій Іспанії і Великобританії щодо формулювання у цій угоді статті про територіальне застосування в частині аеропорту Гібралтар.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Експортний потенціал галузі ветпрепаратів - понад $1,5 млрд на рік – міністр агрополітики

Оман відкрив свій ринок для української продукції птахівництва

Фінкомітет Ради пропонує розширити програму "5-7-9%", зокрема для кредитування ОПК

Дешева російська сировина підриває зелений перехід металургії в ЄС і потрібна заборона імпорту ЗРС та напівфабрикатів –"Метінвест"

Гетманецев пропонує виключити представників ОГП, НАБУ, БЕБ та інших служб з переліку тих, хто може претендувати на пільгову іпотеку

Фінкомітет Ради закликає збільшити фінансування "єОселі" за рахунок Нацкешбеку та інших неефективних програм

Зерно становить третину контейнерних перевезень залізницею –дослідження

Українці задонатили на "банки" monobank 100 млрд грн з початку повномасштабної війни - Гороховський

"Нафтогаз" повідомляє про виграш арбітражу в "Газпрому" на $1,37 млрд у Швейцарії

Глава Міненерго розраховує на перезавантаження "Укренерго" після призначення Зайченка керівником

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА