Інтерфакс-Україна
12:48 03.04.2018

Мінінфраструктури пропонує розвивати авіаперевезення з розширенням лоу-кост моделі та зниженням цін

2 хв читати
Мінінфраструктури пропонує розвивати авіаперевезення з розширенням лоу-кост моделі та зниженням цін

 Розвиток ринку авіаційних перевезень в Україні в майбутньому вимагатиме створення сприятливих умов для розвитку сполучень за моделлю лоу-кост як вітчизняними, так і іноземними авіаперевізниками через усі регіональні аеропорти країни, а також стимулювання наявних вітчизняних та іноземних авіакомпаній до збільшення обсягів діяльності і зниження цін на авіаперевезення.

Відповідні пропозиції містяться в проекті наказу Кабінету Міністрів "Про схвалення авіаційної транспортної стратегії стратегії до 2030 року", текст якого оприлюднено на веб-порталі Міністерства нфраструктури.

Автори документа нагадують про низький рівень лібералізації міжнародних повітряних сполучень з країнами Європи (зокрема вільний ринок введений тільки з 11 країнами ЄС з 28), Америки (повна лібералізація діє тільки з США з 14 січня 2016 року), Азії та Близького Сходу.

Серед інших проблем галузі в документі вказані: недостатній рівень конкуренції та невідповідність європейським вимогам доступу до ринку авіатранспортних послуг; відносно висока собівартість авіаперевезень, зокрема через недостатні заходи щодо лібералізації авіаперевезень, недосконале податкове законодавство, обмежену конкуренцію на ринку послуг аеропортів; недоступність послуг авіаперевезення для переважної більшості населення України через низьку платоспроможність населення, а також через завищені ціни на авіаквитки; нерозвинена мережа внутрішніх авіаційних перевезень та інші давно відомі проблеми.

Як шляхи вирішення проблеми фахівці Мінінфраструктури пропонують комплексну лібералізацію авіаперевезень (зняття обмежень на паритетних засадах за кількістю призначених авіапідприємств, пунктів і частот при виконанні польотів) між Україною та країнами Європи, Америки, Азії, Африки і Близького Сходу; а також згадані заходи з розвитку лоу-кост перевезень.

Зниження цін на авіаперевезення пропонується проводити шляхом впровадження прозорих і недискримінаційних критеріїв надання прав на експлуатацію повітряних ліній; підвищення конкуренції і зниження цін на ринку послуг наземного обслуговування в результаті впровадження прозорих і недискримінаційних критеріїв доступу на ринок послуг наземного обслуговування та ін.

Крім цього, на думку авторів документа, ринку необхідно забезпечення вільного доступу сертифікованих операторів з надання послуг реалізації і заправки авіаційним паливом в аеропортах України; встановлення нульової ставки ПДВ на авіаційне паливо, за оренду повітряних суден за межами митної території України для вітчизняних авіапідприємств; інтеграція систем обміну інформацією між прикордонною службою та авіаперевізниками для підвищення швидкості проходження контролю; врегулювання діяльності глобальних дистриб'юторських систем на території України з метою запобігання будь-яким проявам дискримінації авіаперевізників, які користуються їхніми послугами.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

IFC має в Україні проєкти в розробці на найближчі 18 місяців на $3 млрд

Валютний контроль НБУ ускладнює міжнародні угоди та стримує M&A – думка

Україна в 2024р увійшла до трійки найбільших експортерів агропродукції до ЄС

ЄБРР готує кредит "Укрнафті" під держгарантію на проєкт когенераційної ТЕЦ до 250 МВт

ТРЦ "Скриня" біля залізничного вокзалу Львова під час реконструкції збільшить свою площу вшестеро

"Астарта" та IFC підписали кредитну угоду на $40 млн для будівництва заводу соєвого концентрату

"Київтеплоенерго" за місяць гідравлічних випробувань виявило й усунуло 400 пошкоджень

Банки можуть пом’якшити ліміти на Р2Р перекази після створення реєстру дропів – НАБУ

Україні потрібне продовження взаємовигідних умов торгівлі агротоварами з ЄС – міністр агрополітики

Шмигаль очікує від нового керівника "Нафтогаза" Корецького нарощення українського газовидобутку

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА