Інтерфакс-Україна
12:48 03.04.2018

Мінінфраструктури пропонує розвивати авіаперевезення з розширенням лоу-кост моделі та зниженням цін

2 хв читати
Мінінфраструктури пропонує розвивати авіаперевезення з розширенням лоу-кост моделі та зниженням цін

 Розвиток ринку авіаційних перевезень в Україні в майбутньому вимагатиме створення сприятливих умов для розвитку сполучень за моделлю лоу-кост як вітчизняними, так і іноземними авіаперевізниками через усі регіональні аеропорти країни, а також стимулювання наявних вітчизняних та іноземних авіакомпаній до збільшення обсягів діяльності і зниження цін на авіаперевезення.

Відповідні пропозиції містяться в проекті наказу Кабінету Міністрів "Про схвалення авіаційної транспортної стратегії стратегії до 2030 року", текст якого оприлюднено на веб-порталі Міністерства нфраструктури.

Автори документа нагадують про низький рівень лібералізації міжнародних повітряних сполучень з країнами Європи (зокрема вільний ринок введений тільки з 11 країнами ЄС з 28), Америки (повна лібералізація діє тільки з США з 14 січня 2016 року), Азії та Близького Сходу.

Серед інших проблем галузі в документі вказані: недостатній рівень конкуренції та невідповідність європейським вимогам доступу до ринку авіатранспортних послуг; відносно висока собівартість авіаперевезень, зокрема через недостатні заходи щодо лібералізації авіаперевезень, недосконале податкове законодавство, обмежену конкуренцію на ринку послуг аеропортів; недоступність послуг авіаперевезення для переважної більшості населення України через низьку платоспроможність населення, а також через завищені ціни на авіаквитки; нерозвинена мережа внутрішніх авіаційних перевезень та інші давно відомі проблеми.

Як шляхи вирішення проблеми фахівці Мінінфраструктури пропонують комплексну лібералізацію авіаперевезень (зняття обмежень на паритетних засадах за кількістю призначених авіапідприємств, пунктів і частот при виконанні польотів) між Україною та країнами Європи, Америки, Азії, Африки і Близького Сходу; а також згадані заходи з розвитку лоу-кост перевезень.

Зниження цін на авіаперевезення пропонується проводити шляхом впровадження прозорих і недискримінаційних критеріїв надання прав на експлуатацію повітряних ліній; підвищення конкуренції і зниження цін на ринку послуг наземного обслуговування в результаті впровадження прозорих і недискримінаційних критеріїв доступу на ринок послуг наземного обслуговування та ін.

Крім цього, на думку авторів документа, ринку необхідно забезпечення вільного доступу сертифікованих операторів з надання послуг реалізації і заправки авіаційним паливом в аеропортах України; встановлення нульової ставки ПДВ на авіаційне паливо, за оренду повітряних суден за межами митної території України для вітчизняних авіапідприємств; інтеграція систем обміну інформацією між прикордонною службою та авіаперевізниками для підвищення швидкості проходження контролю; врегулювання діяльності глобальних дистриб'юторських систем на території України з метою запобігання будь-яким проявам дискримінації авіаперевізників, які користуються їхніми послугами.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Свириденко: Бізнес очікує від уряду кроки з дерегуляції, тому починаємо аудит усіх держвидатків

Консорціум державний Ощадбанку та Укрексімбанку набув право власності на ТОК "Гулівер"

Аналітик Concorde Capital оцінює потребу України у зовнішній допомозі в 2025-26рр у $90 млрд щорічно

Щонайменше шість областей України потерпають від посухи

Мережа "Аврора" за I пів.-2025 збільшила виторг на 27,8%

НКЦПФР очікує запуску механізму повернення активів клієнтам "Фрідом Фінанс" за 10 днів

Транш Ukraine Facility уріжуть, бо Київ виконав 13 реформ з 16 - речник ЄК

Вдосконалення НАБУ і САП - не в посиленні політичного контролю, а в підвищенні професійності і прозорості - УКАБ

Асоціація грального бізнесу вітає аудит Рахункової палати й радить більше уваги приділити боротьбі з чорним ринком

Половина суб’єктів грального бізнесу збиткова, виграші у 2024 р. отримали 640 тис. осіб – Рахункова палата

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА