Інтерфакс-Україна
10:23 06.04.2018

Мінінфраструктури розглядає можливість будівництва нового аеропорту в Хусті або Мукачево

2 хв читати
Мінінфраструктури розглядає можливість будівництва нового аеропорту в Хусті або Мукачево

Міністерство інфраструктури України розглядає можливість будівництва нового аеропорту в Хусті або Мукачево, а також планує запустити повноцінне авіасполучення з Закарпаттям в 2018 році, повідомляється на сайті міністерства з посиланням на його главу Володимира Омеляна.

"У цьому році заходить найбільший і дешевий лоукост перевізник Ryanair, і вони готові розширити географію польотів і літати з регіональних аеропортів. Ми повинні бути готові. На Закарпатті потрібен ще один окремий аеропорт. Я сподіваюся, що в разі затвердження цієї програми в наступному році ми зможемо перейти до проектування і фізичних робіт... Сьогодні ми відвідали потенційні місця, де може бути розташований новий аеропорт. Це може бути Хуст або Мукачево", - сказав міністр.

Директор Державного підприємства обслуговування повітряного руху "Украерорух" Дмитро Бабейчук зазначив, що процес сертифікації буде коштувати країні EUR50 тис., а може, і більше, підкресливши, що держпідприємство до цього готове. Він також повідомив про готовність "Украероруху" відпрацювати питання оснащення аеропорту необхідною технікою.

За словами В.Омеляна, повноцінне введення в експлуатацію аеропорту "Ужгород" планується вже восени 2018 року.

"Украерорух" наразі докладає всіх зусиль, щоб забезпечити необхідне навігаційне обладнання даного аеродрому в шестимісячний термін. І ми виходимо з того, що аеропорт Ужгорода повинен бути готовий до зимової навігації 2018-2019 рр., тобто з осені цього року ", - підкреслив міністр.

Голова Державної авіаційної служби України (Державіаслужба) Олександр Більчук підкреслив, що відомство гарантує повну підтримку аеропорту Ужгорода у відновленні його повноцінної роботи.

Він також заявив, що сподівається на підтримку парламентом і урядом ініціативи Мінінфраструктури щодо виділення додаткового фінансування на розвиток українських аеропортів.

"Ми розраховуємо, що це буде мінімум чотирирічна програма обсягом 10 млрд грн щорічно, щоб ми могли щорічно будувати по п'ять-шість злітних смуг, а далі - будівництво терміналів, обслуговування пасажирів, запуск роботи аеропорту вже буде на відповідальності місцевих органів влади і в рамках державно-приватного партнерства. Я вважаю, це правильний підхід, так функціонують багато аеропортів світу, особливо регіональних, і це перспектива для України", - зазначив він.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Аврора" планує наростити виручку у Румунії вчетверо у 2025р

ФДМУ спрямував 1,2 млрд грн від управління ТРЦ Ocean Plaza на ліквідацію наслідків збройної агресії

Ціни на молоко знижуються під впливом низької купівельної спроможності українців і ростом виробництва - аналітики

Голова НКЦПФР наполягає на IPO, SPO та обігу паперів українських компаній повністю або частково в Україні

ДТЕК за тиждень відновив електропостачання понад 151 тис. абонентів у 4 областях

Україна з початку 2024/25 МР експортувала понад 31 млн тонн зерна - Мінагрополітики

Держава має розробити механізми реалізації соціального орендного житла – думка

MODUS X готується до роботи на ринку Європи і допускає вихід на інші ринки – СЕО

Експорт вершкового масла в березні зросте на третину через низьку купівельну спроможність українців - аналітики

Підвищення облікової ставки НБУ на 1 в.п. підтримало 7 з 11 членів КМП, 4 були за 0,5 в.п.

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА