Інтерфакс-Україна
17:32 03.05.2018

Богуслаєв пов'язує розпочату в Білорусі перевірку законності дій "Мотор Січі" на Оршанському авіаремзаводі з можливою зміною білоруського інвестора

3 хв читати
Богуслаєв пов'язує розпочату в Білорусі перевірку законності дій "Мотор Січі" на Оршанському авіаремзаводі з можливою зміною білоруського інвестора

Почесний президент ПАТ "Мотор Січ" (Запоріжжя), народний депутат від партії "Воля народу" В'ячеслав Богуслаєв пов'язує розпочату в Білорусі перевірку законності дій "Мотор Січ" на Оршанському авіаремзаводі (ОАРЗ, Вітебська обл.) з можливою зміною білоруського інвестора підприємства.

Коментуючи на прохання агентства "Інтерфакс-Україна" інформацію білоруської сторони про розпочату днями Генпрокуратурою Білорусі перевірку причин невиконання укладеної в 2012 році інвестугоди основними акціонерами ВАТ "ОАРЗ", і передусім "Мотор Січ", В.Богуслаєв нагадав: крім "Мотор Січ ", акціонером білоруського авіаремзаводу виступає також білоруське ЗАТ "Системи інвестицій та інновацій".

"Місцевий інвестор відмовився від виконання своєї частини інвестиційних зобов'язань. Через це всі непорозуміння", - сказав він, уточнивши: "Свою частину інвестиційних зобов'язань станом на сьогодні "Мотор Січ" виконала на 110%".

"27 квітня ми провели збори акціонерів на ОАРЗ. Підсумки роботи білоруського підприємства, на тлі провального для вертольотобудівного ринку 2017 року, коли ринок "просів", можна назвати успішними: підприємство завершило рік з прибутком", - додав співрозмовник агентства.

Коментуючи озвучену місцевими ЗМІ інформацію про нібито підготовлювану владою Білорусі передачу контрольного пакета акцій ВАТ "ОАРЗ" білоруському держпідприємству "Беспецвнештехника", В.Богуслаєв сказав: "Не розумію, звідки це: взяти і забрати. На ринку можна тільки купити або викупити. Так працює вся Європа. Потрібно розрахуватися з акціонерами".

Почесний президент ПАТ "Мотор Січ" уточнив, що з моменту придбання в 2012 році контрольного пакета акцій ОАРЗ на той час проблемного і виставленого владою Білорусі на приватизацію підприємства, "Мотор Січ" вклала в розвиток авіаремзаводу істотні інвестиції. "За ці роки ми вклали в завод у різних формах $20 млн, і фактично, підняли його з руїн", - сказав він.

Разом з тим В. Богуслаєв зазначив, що перегляд прогнозованих раніше перспектив розвитку Оршанського авіаремзаводу багато в чому обумовлений новою геополітичною ситуацією. "Сьогодні ОАРЗ не дають запчастини з РФ через Україну", - сказав він, додавши: "Уряд Білорусі не захищає своє підприємство, - але ж на ньому працюють білоруси, - навіть для виконання держзамовлення білоруської армії".

"Сьогодні ми ведемо переговори про зміну білоруського акціонера ОАРЗ", - сказав почесний президент ПАТ "Мотор Січ", але не конкретизував деталі переговорів, що ведуться.

Оршанський авіаремонтний завод створений в 1941 році, акціоновано в 2009 році. Підприємство виконує капітальний ремонт різних модифікацій вертольотів Мі-8 (Мі-17), Мі-24 (Мі-35).

У 2012 році ПАТ "Мотор Січ" та білоруське ЗАТ "Системи інвестицій та інновацій" придбали відповідно 59,5% і 39,7% акцій ВАТ "ОАРЗ". Згідно з озвученими раніше "Мотор Січ" даними, вартість придбаного українською стороною пакета акцій ОАРЗ, на потужностях якого планувалося організувати модернізацію вертольотів Мі-8, становила $1,1 млн. Нові власники ОАРЗ взяли на себе зобов'язання в 2012-2016 роках інвестувати в реконструкцію виробництва Оршанського авіаремзаводу не менше $12 млн. За попередніми оцінками "Мотор-Січ", потенційний портфель замовлень придбаного підприємства оцінювався в понад 100 машин.

ПАТ "Мотор Січ" - один з найбільших світових виробників двигунів для авіаційної техніки, а також промислових газотурбінних установок. Постачає продукцію в більш ніж 100 країн світу. "Мотор Січ" бере участь у реалізації держоборонзамовлення (ДОЗ) і має стратегічне значення для економіки і обороноздатності держави.

У 2012 році в Запоріжжі створено вертолітне КБ "Мотор Січ". Наразі ПАТ "Мотор Січ" забезпечує, зокрема, виробництво багатоцільових вертольотів Мі-8МСБ і Мі-2МСБ, є ремоторизованими і модернізованими версіями радянських багатоцільових Мі-8Т та Мі-2, а також просуває на ринок новий легкий вертоліт МСБ2 "Надія". Найближчим часом компанія також планує почати поставки ЗС України вертолітної техніки з новим авіаційним озброєнням.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Річні форвардні контракти на ліс можуть бути запроваджені у 2026р

Свириденко обговорила з Георгієвою нову програму МВФ для України на 2026-2029 рр.

Захист енергооб'єктів у 2023-2024 рр. реалізовано на 18,7 млрд грн з передбачених 35,9 млрд грн – Рахункова палата

Відбудова пошкоджених РФ газових об’єктів – сумнівне рішення, потрібна альтернатива, вважає ексглава "Нафтогазу"

Ексглава "Нафтогазу" Коболєв радить бізнесу будувати СЕС з СНЕ і обережно ставитися до газової генерації

Кількість авіаперельотів у Євросоюзі цього літа залишилася нижчою за рівень 2019 р.

Україна та ЄС ухвалили рішення про скасування частини тарифів та збільшення квот на експорт аграрної продукції

МВФ покращив очікування щодо зростання глобальної економіки на 0,2 в.п, до 3,2% у 2025 році

НБУ оновив методику формування технічних резервів страховиків

Уряд продовжив дію ПСО для суб'єктів ринку газу та підвищив його ціну для виробників е/е до 31 березня 2026р на 14,3-16,7%

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА