17:32 03.05.2018

Богуслаєв пов'язує розпочату в Білорусі перевірку законності дій "Мотор Січі" на Оршанському авіаремзаводі з можливою зміною білоруського інвестора

3 хв читати
Богуслаєв пов'язує розпочату в Білорусі перевірку законності дій "Мотор Січі" на Оршанському авіаремзаводі з можливою зміною білоруського інвестора

Почесний президент ПАТ "Мотор Січ" (Запоріжжя), народний депутат від партії "Воля народу" В'ячеслав Богуслаєв пов'язує розпочату в Білорусі перевірку законності дій "Мотор Січ" на Оршанському авіаремзаводі (ОАРЗ, Вітебська обл.) з можливою зміною білоруського інвестора підприємства.

Коментуючи на прохання агентства "Інтерфакс-Україна" інформацію білоруської сторони про розпочату днями Генпрокуратурою Білорусі перевірку причин невиконання укладеної в 2012 році інвестугоди основними акціонерами ВАТ "ОАРЗ", і передусім "Мотор Січ", В.Богуслаєв нагадав: крім "Мотор Січ ", акціонером білоруського авіаремзаводу виступає також білоруське ЗАТ "Системи інвестицій та інновацій".

"Місцевий інвестор відмовився від виконання своєї частини інвестиційних зобов'язань. Через це всі непорозуміння", - сказав він, уточнивши: "Свою частину інвестиційних зобов'язань станом на сьогодні "Мотор Січ" виконала на 110%".

"27 квітня ми провели збори акціонерів на ОАРЗ. Підсумки роботи білоруського підприємства, на тлі провального для вертольотобудівного ринку 2017 року, коли ринок "просів", можна назвати успішними: підприємство завершило рік з прибутком", - додав співрозмовник агентства.

Коментуючи озвучену місцевими ЗМІ інформацію про нібито підготовлювану владою Білорусі передачу контрольного пакета акцій ВАТ "ОАРЗ" білоруському держпідприємству "Беспецвнештехника", В.Богуслаєв сказав: "Не розумію, звідки це: взяти і забрати. На ринку можна тільки купити або викупити. Так працює вся Європа. Потрібно розрахуватися з акціонерами".

Почесний президент ПАТ "Мотор Січ" уточнив, що з моменту придбання в 2012 році контрольного пакета акцій ОАРЗ на той час проблемного і виставленого владою Білорусі на приватизацію підприємства, "Мотор Січ" вклала в розвиток авіаремзаводу істотні інвестиції. "За ці роки ми вклали в завод у різних формах $20 млн, і фактично, підняли його з руїн", - сказав він.

Разом з тим В. Богуслаєв зазначив, що перегляд прогнозованих раніше перспектив розвитку Оршанського авіаремзаводу багато в чому обумовлений новою геополітичною ситуацією. "Сьогодні ОАРЗ не дають запчастини з РФ через Україну", - сказав він, додавши: "Уряд Білорусі не захищає своє підприємство, - але ж на ньому працюють білоруси, - навіть для виконання держзамовлення білоруської армії".

"Сьогодні ми ведемо переговори про зміну білоруського акціонера ОАРЗ", - сказав почесний президент ПАТ "Мотор Січ", але не конкретизував деталі переговорів, що ведуться.

Оршанський авіаремонтний завод створений в 1941 році, акціоновано в 2009 році. Підприємство виконує капітальний ремонт різних модифікацій вертольотів Мі-8 (Мі-17), Мі-24 (Мі-35).

У 2012 році ПАТ "Мотор Січ" та білоруське ЗАТ "Системи інвестицій та інновацій" придбали відповідно 59,5% і 39,7% акцій ВАТ "ОАРЗ". Згідно з озвученими раніше "Мотор Січ" даними, вартість придбаного українською стороною пакета акцій ОАРЗ, на потужностях якого планувалося організувати модернізацію вертольотів Мі-8, становила $1,1 млн. Нові власники ОАРЗ взяли на себе зобов'язання в 2012-2016 роках інвестувати в реконструкцію виробництва Оршанського авіаремзаводу не менше $12 млн. За попередніми оцінками "Мотор-Січ", потенційний портфель замовлень придбаного підприємства оцінювався в понад 100 машин.

ПАТ "Мотор Січ" - один з найбільших світових виробників двигунів для авіаційної техніки, а також промислових газотурбінних установок. Постачає продукцію в більш ніж 100 країн світу. "Мотор Січ" бере участь у реалізації держоборонзамовлення (ДОЗ) і має стратегічне значення для економіки і обороноздатності держави.

У 2012 році в Запоріжжі створено вертолітне КБ "Мотор Січ". Наразі ПАТ "Мотор Січ" забезпечує, зокрема, виробництво багатоцільових вертольотів Мі-8МСБ і Мі-2МСБ, є ремоторизованими і модернізованими версіями радянських багатоцільових Мі-8Т та Мі-2, а також просуває на ринок новий легкий вертоліт МСБ2 "Надія". Найближчим часом компанія також планує почати поставки ЗС України вертолітної техніки з новим авіаційним озброєнням.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Співзасновниця "Епіцентру" Галина Герега отримала понад 50% голосів у Intersport Polska

Тютюнові виробники за потурання правоохоронців відновили нелегальну роботу після тримісячної паузи - Гетманцев

Інтервенції НБУ цього тижня скоротилися до $721,2 млн

Україна відправила 106 тонн яєць до Сьєрра-Леоне та Мавританії

Фінкомітет підтримав законопроєкт щодо нової методики нарахування акцизів на спирт етиловий і біоетанол

Член "Ради семи" Конотопський розкритикував державу за законопроєкт про підвищення податків

"Укрнафта" використала бездротову систему для 3D-сейсмічних досліджень у горах

"Сталевий фронт" Ахметова передав командний пункт для ЗСУ на Донецький напрямок

Фінкомітет підтримав законопроєкт про підвищення податків до 2-го читання

Кабмін схвалив залучення EUR62 млн від ЄІБ на соцінфраструктуру, енергетику та теплопостачання в громадах

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА