12:48 30.05.2018

Уряд затвердив транспортну стратегію України до 2030 року

3 хв читати
Уряд затвердив транспортну стратегію України до 2030 року

Кабінет Міністрів України затвердив національну транспортну стратегію країни на період до 2030 року, яка визначає пріоритети розвитку галузі.

Таке рішення Кабмін ухвалив на засіданні в середу.

Ця стратегія є основним документом, що регулює розвиток транспортної сфери України. Решта документів, які стосуються транспортної галузі та дорожнього господарства, мають відповідати положенням цього документа.

Стратегія визначає пріоритети комплексного формування транспортної політики та ефективного державного управління, основні напрями розвитку транспортної галузі України на період до 2030 року.

Її метою є створення інтегрованого в загальносвітову транспортну мережу ефективного транспортного комплексу України, що безпечно функціонує; задоволення потреб населення в перевезеннях і покращення умов ведення бізнесу для забезпечення конкурентоспроможності й ефективності національної економіки.

Як зазначено в документі, реалізація стратегії сприятиме інтеграції України в ЄС. Стратегія також передбачає досягнення Україною статусу регіонального транспортного хаба.

Серед цілей концепції: глобалізація трансконтинентальних авіаперевезень, застосування альтернативних видів палива, масова контейнеризація перевезень, стримування автомобілізації в містах за рахунок розвитку громадського та мускульного транспорту.

Планується, що реалізація стратегії сприятиме підвищенню ефективності внутрішніх вантажоперевезень, завдяки вдосконаленню відповідної інфраструктури та об'єднання її з міжнародною і Транс'європейською транспортною мережею.

Згідно з документом, зокрема, планується створення мережі маршрутів регулярних контейнерних/мультимодальних вантажних поїздів, синхронізованих із маршрутами поїздів ЄС; а також підвищення ефективності використання повітряного простору України шляхом впровадження вільних маршрутів (FRAU) і навігаційних технологій на основі GNSS.

Крім того, передбачається створення пасажирських і вантажно-логістичних інфраструктурних комплексів як складової частини мультимодальних кластерів із залізничним, автомобільним, авіаційним і водним транспортом, зокрема, шляхом розбудови системи мультимодальних транспортно-логістичних кластерів і логістичних центрів на кордонах, у портах та аеропортах, усередині країни.

Планується, що реалізація цієї стратегії дасть змогу Україні вже в 2025 році посісти місце в топ-50, а в 2030 році - в топ-20 світового рейтингу за індексом логістичної ефективності, вимірюваним Світовим банком.

Крім того, згідно зі стратегією, планується збільшення обсягу перевезених вантажів і пасажирів, зокрема збільшення обсягів перевезень із використанням внутрішніх водних шляхів уп'ятеро, а також включення України до топ-100 найбільших портів світу за обсягами обробки контейнерів.

Планується також збільшити контейнерні перевезення територією України на транспортних маршрутах ЄС-Китай, ЄС-Іран, Індія та ЄС-Туреччина до 1 млн TEU в 2025 році та не менше ніж 2 млн TEU у 2030 році. При цьому до 2025 року планується досягти частки вантажоперевезень в інтермодальних транспортних одиницях не менше ніж 10%, а в 2030 році - не нижче ніж 20%.

Згідно зі стратегією, планується зростання обсягів інвестицій у транспортну галузь, які забезпечать оновлення не менше ніж 90% основних фондів до 2030 року, а зростання обсягів приватних інвестицій в оновлення рухомого складу планується в розмірі 10,1 млрд грн на рік.

Крім того, до 2030 року планується досягти рівня локалізації виробництва інноваційного рухомого складу на українських підприємствах на рівні не менше ніж 80%.

Крім того, до 2030 року планується збільшити кількість доріг загального користування держзначення з твердим покриттям, які відповідають нормативним вимогам, до 70% загальної кількості; скоротити частину сільського населення, що проживає на відстані більше ніж 3 км від таких доріг, до 0,5% й охопити 90% сіл та селищ регулярним автобусним сполученням.

Стосовно охорони довкілля, до 2030 року планується збільшити використання електротранспорту, довівши його кількість у внутрішньому сполученні до 75%, а також збільшити обсяги застосування альтернативних видів палива та електроенергії.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

ICU погіршив прогноз зростання ВВП України у 2024 р. до 4,1% за покращення прогнозу інфляції до 6,4%

Фінансовий та операційний директори Ощадбанку перейшли в правління Сенс Банку

Зростання ВВП України за 3 міс.-2024 прискорилося приблизно до 4,5% - оцінка Мінекономіки

Кабмін продовжив чинний тариф на е/е для населення до 31 травня 2024 р.

Прем'єр: Пільгову ціну на газ продовжено до кінця літа, на світло - до кінця весни

НКЦПФР попередила ринок про ризик втрати ліцензій біржами ПФТС і УБ і запропонувала розглянути опцію створення нової біржі

НБУ відмовився в базовому сценарії від допущень щодо тривалості війни та повернув альтернативний сценарій

Майже три чверті роботодавців відчувають дефіцит кадрів і мають намір підвищити зарплату у 2024 р. - опитування ЄБА

Заступниця голови ОП Мудра: Конфісковані активи РФ необхідно спрямувати на відновлення і захист енергетики

Порт "Чорноморськ" відновив відвантаження агропродукції на експорт

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА