09:55 21.06.2018

Споживча довіра в Україні знизилася вперше за півтора року - Nielsen

2 хв читати
Споживча довіра в Україні знизилася вперше за півтора року - Nielsen

 Індекс споживчої довіри в Україні в першому кварталі 2018 року знизився на 3 пункти - до 58 пунктів (за шкалою від 0 до 200), такі результатами дослідження споживчої довіри The Conference Board Global Consumer Confidence Survey, підготовленого у співпраці з Nielsen.

"Споживачі залишаються обережними у витратах, оскільки рівень їхньої впевненості є найнижчим у Європі. Однак навіть в умовах споживчого песимізму бізнес з оптимізмом дивиться в майбутнє, і ці тенденції створюють ґрунт для розвитку", - наводяться в релізі слова генерального директора Nielsen в Україні та Білорусі Вайоса Діморагаса.

Згідно з документом, це перше погіршення споживчих настроїв за останні півтора року, оскільки з третього кварталу 2016 року спостерігалося їх безперервне зростання, що дало змогу індексу піднятися з 50 до 61 пункту.

Nielsen уточнює, що індекс обчислюється за трьома показниками: оцінка споживачами перспектив на ринку праці та рівня фінансового благополуччя в найближчі 12 місяців і готовність витрачати гроші в цей момент.

Як зазначають дослідники, зниження індексу споживчої довіри в першому кварталі 2018 року порівняно з четвертим кварталом 2017 року пояснюється зниженням показників рівня фінансового благополуччя і готовності витрачати гроші, тоді як за показником оцінки перспектив на ринку праці зафіксовано зростання.

Згідно з документом абсолютна більшість українців продовжує вважати, що країна перебуває в стані рецесії, при цьому кількість таких незначно зросла: 95% - у першому кварталі-2018 проти 93% - у четвертому кварталі-2018.

Кількість споживачів, які вважають, що країна не вийде з кризи в найближчі 12 місяців, підвищилася до 77% на початку 2018 року з 66% кварталом раніше.

На першому і другому місцях у списку занепокоєнь українців, як і раніше, - страхи про зростання тарифів на комунальні послуги та війна: 29% і 28% відповідно. У п'ятірці причин для переживання також знову здоров'я, економіка і зростання цін на продукти харчування.

За даними дослідження, 28% українських споживачів не мають вільних коштів після купівлі товарів першої необхідності. А ті, хто має вільні гроші, витрачають їх на новий одяг (31%), відпустку (27%), роблять заощадження і відпочивають не вдома (по 21%).

Значення індексу вище 100 пунктів свідчить про переважання в країні оптимістів, нижче 100 пунктів - песимістів, а значення в 100 пунктів - про рівновагу між оптимістичними та песимістичними очікуваннями від майбутнього.

Nielsen входить до списку S&P 500, проводить дослідження в понад 100 країнах світу.

В Україні компанія присутня з 1995 року, на сьогодні в ній працює понад 500 осіб.

Загрузка...

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

Завантаження...
РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Ціни на електроенергію для малих непобутових споживачів з 1 липня зростуть на 10-25%

АРМА довіряють багато зарубіжних партнерів - голова Антикорупційної ініціативи ЄС в Україні

"Нафтогаз" у серпні призупинить імпорт газу для його закачування до ПСГ без вирішення питання про наявність грошей на його закупівлю -

Кабмін підвищив із 1 липня пенсії для пенсіонерів із великим стажем, але маленькими зарплатами

Кабмін має намір обмежити вартість 1 Гкал теплоенергії на рівні 1,4 тис. грн

"Укрзалізниця" має намір привести вартість пасперевезень до ринкової

BlaBlaCar не має наміру виходити на український ринок з BlaBlaBus

ЄБРР може надати "Нафтогазу" кредит EUR60 млн на закупівлю газу

Сервіс BlaBlaBus має намір вийти на український ринок

ПриватБанк обіцяє винагороду за інформацію, яка допоможе затримати осіб, що підірвали банкомат у Харкові

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА