18:31 11.07.2018

Зрив доправлення українських туристів із Тунісу не був страховим випадком - експерт

3 хв читати
Зрив доправлення українських туристів із Тунісу не був страховим випадком - експерт

 Проблема з доправленням українських пасажирів із Тунісу та скасуванням рейсів, що виникла наприкінці червня через конфлікт між авіакомпанією "Браво" і туроператором Oasis, не є страховим випадком, вважає голова правління "Європейського туристичного страхування" Мирослав Бойчин.

"Страхування в таких випадках не допоможе. По-перше, страхування відповідальності оператора може настати, якщо він вивіз людей, збанкрутував і пішов з ринку - тоді це справа страхової компанії: надати гарантії готелям у разі поселення туристів за кордоном, авіакомпаніям - на вивезення туристів із-за кордону, й надати гарантії повернення коштів тим, хто оплатив, але не поїхав. У ситуації з "Оазисом" туроператор "живий", він готовий і хоче працювати далі - цей випадок не є страховим", - розповів М.Бойчин на прес-конференції в середу.

Директор мережі турагентств "Поїхали з нами" Олег Кулик вважає, що для уникнення проблем із доправленням туристів в Україні необхідно посилити відповідальність авіаперевізників.

"Якби (українські - ІФ) авіакомпанії мали таку саму відповідальність, як європейські авіакомпанії перед пасажирами - коли в разі затримки рейсу кожен отримує компенсацію в розмірі EUR200-650, то наші авіакомпанії при плануванні своєї роботи розуміли б: можна втратити гроші в разі затримки рейсу", - зазначив О.Кулик.

За його словами, у Верховній Раді зареєстровано законопроект, який передбачає впровадження відповідної фінансової відповідальності авіакомпаній, однак документ потребує доопрацювання, оскільки в ньому містяться норми лише про регулярні рейси, без урахування чартерних.

Як зазначив О.Кулик, згідно з чинним законодавством, українські авіаперевізники зобов'язані забезпечити тільки поселення і харчування клієнтам у разі затримки рейсів.

"У нас усе навпаки: їм (авіаперевізникам - ІФ) байдужі ризики пасажирів, які цілодобово сидять в аеропортах через неправильно розплановану річну програму. І за ці ризики вони, по суті, не несуть ніякої відповідальності. Авіакомпанії зобов'язані поселити й погодувати, що й так відбувається вкрай рідко, і потім ці витрати лягають на туроператора, який у результаті не може ці кошти забрати в авіаперевізника", - зазначив директор "Поїхали з нами".

На його думку, якщо законопроект, як доповнення до чинного Повітряного кодексу України, буде ухвалено, і його підпише президент, це може поліпшити ситуацію з авіаперевезеннями.

"Це може кардинально змінити ситуацію на ринку. Авіакомпанії резервуватимуть авіаборти, й таких ситуацій не буде... Вони скорочуватимуть льотну програму, щоб не "попасти" на ще більші гроші в разі, якщо станеться "ефект доміно", - резюмував О.Кулик.

Як повідомлялося, з 30 червня виникли масові затримки та скасування чартерних авіарейсів, у результаті яких близько 1,5 тис. громадян України "застрягли" в Тунісі, Албанії, Грузії.

Як повідомила авіакомпанія "Браво", проблема з доправленням пасажирів і скасуванням рейсів виникла через заборгованість туроператора Oasis у розмірі 25 млн грн.

Водночас Oasis назвав цю інформацію недостовірною і поклав відповідальність за зрив польотів на авіакомпанію.

Перший віце-прем'єр - міністр економічного розвитку і торгівлі України Степан Кубів доручив створити робочу групу для розробки законодавчих змін у сфері туризму та врегулювання ситуації на ринку туристичних послуг.

РЕКЛАМА
Загрузка...
РЕКЛАМА

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

Кабмін відповідно до міжнародних норм оновив порядок страхування космічної діяльності

Уряд затвердив порядок добровільного страхування відповідальності керівників і членів наглядових рад держпідприємств

Затримки авіарейсів пов'язані з невідповідністю кількості туристів можливостям чартерних перевізників - МЕРТ

Запровадження накопичувальної пенсійної системи потребує затвердження розміру внесків - заступник голови Пенсійного фонду

OPIC розгляне питання страхування кредитів на $250 млн для "Нафтогазу" під закупівлю газу

МАУ перевезе на чартерах туристів Join Up лише до Шарм-ель-Шейха 30 квітня та 2-3 травня

Курс гривні до кінця поточного року може становити 29 грн/$1

СК "Скіфія" застрахувала водіїв "Вінницяобленерго" від нещасного випадку на транспорті

Потік туристів до Великої Британії в 2017 році виявився рекордним

Турпотік з України до Грузії за підсумками 9 місяців зріс на 13%

ОСТАННЄ

Нацбанк знизив офіційний курс гривні до 26,47 грн/$1

Виключно Westinghouse і "ТВЕЛ" володіють технологією виробництва палива для реакторів ВВЕР

Ярославський готовий інвестувати до $70 млн у будівництво термінала в Дніпрі

"Порше Україна" покриє пов'язані з проблемою сертифікації витрати власників Golf Sportwagen

"Енергоатом" уперше здійснив повне завантаження блока ЮУАЕС паливом Westinghouse

Трамп розкритикував рішення ЄС оштрафувати Google на EUR4,34 млрд

"Укроборонпром" готує спільно з ВМС держвипробування нової радіогідроакустичної системи для зміцнення ПЧО

Київ прийняв рішення про реструктуризацію $101,2 млн зовнішнього боргу на 2021-2022 рр.

"Нафтогаз" спростовує заяву КМДА про відмову суду визнати "Київтеплоенерго" правонаступником боргових зобов'язань "Київенерго"

Госпсуд Києва відмовив визнати "Київтеплоенерго" правонаступником боргових зобов'язань "Київенерго"

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА