Інтерфакс-Україна
13:06 16.07.2018

АМКУ досліджує правомірність використання lifecell у рекламі "4,5G" замість "4G"

2 хв читати
АМКУ досліджує правомірність використання lifecell у рекламі "4,5G" замість "4G"

Антимонопольний комітет України (АМКУ) досліджує можливе порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції у вигляді поширення операторами мобільного зв'язку інформації, яка може ввести в оману, в рекламі власних послуг 4G і 3G-інтернету, повідомила прес-служба відомства.

Комітет, зокрема, вивчить правомірність застосування оператором мобільного зв'язку компанією lifecell у рекламі власних послуг 4G-інтернету позначення "4,5G".

"Таке твердження може містити ознаки порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції", - наголошують в АМКУ.

В Антимонопольному комітеті також розглядають справи про поширення операторами мобільного зв'язку в рекламі власних послуг 3G-інтернету інформації, яка може ввести в оману, що є порушенням ст. 15 закону "Про захист від недобросовісної конкуренції".

У коментарі "Інтерфакс-Україна" в прес-службі lifecell заявили, що ТОВ "Лайфселл" надає абонентам послуги доступу до інтернету з використанням технології 4,5G (далі - LTE Advanced Pro), яка є черговим кроком в еволюції стандарту 4G (LTE) і була введена міжнародною організацією 3GPP (консорціум, який розробляє специфікації для мобільної телефонії, створений у 1998 році) у 2015 році.

"LTE-Advanced Pro відрізняється суттєвими перевагами порівняно з LTE. Зокрема, вона передбачає впровадження нового функціоналу, а також можливість збільшення швидкості передачі даних, зменшення затримок, розширення можливостей технології агрегації частот тощо", - наголошується у коментарі оператора.

У lifecell зазначають, що компанія у власних інформаційних джерелах надає повну, точну і достовірну інформацію про технології 4,5G (LTE Advanced Pro) і не вбачає жодних порушень конкуренції в її використанні.

Як повідомлялося, lifecell з 1 липня запустив високошвидкісний мобільний інтернет за технологією 4,5G (LTE Advanced Pro) в діапазоні 1800 МГц у 232 населених пунктах України.

lifecell - третій за величиною мобільний оператор в Україні. Згідно з останніми даними компаній, абонентська база "Київстару" становить близько 26,5 млн, "Vodafone-Україна" - близько 20,8 млн, lifecell - 11,1 млн, з них активних - 8 млн.

За підсумками 2017 року компанія отримала 503,6 млн грн чистого збитку проти 928,3 млн грн чистого прибутку в 2016 році.

Компанія Turkcell (Туреччина) володіє 100% акцій ТОВ "Лайфселл".

ОСТАННЄ

Темпи відновлення ділової активності у лютому впали до мінімуму за останні два роки - ІЕД

Весняна посівна-2025 стартувала в Україні: у 15 областях засіяно 83 тис. га

Шмигаль: 15 областей засіяли вже 83 тис. га ярих зернових та зернобобових культур

АРМА продасть конфісковані судом облігації на суму майже 1,8 млрд грн

Австрія виділить Україні EUR5 млн на розмінування сільгоспземель і EUR2 млн на підтримку Grain from Ukraine

Українські активісти в Італії та італійські підприємці об’єдналися для підтримки проєктів післявоєнного відновлення України

Ціна квитків на перевезення "Укрзалізницею" для громадян не має збільшуватися - Шмигаль

НЕФКО вже завершило 30 проєктів у межах програми “Зелене відновлення України"

Погроза Трампа запровадити мита у 200% на вина та спиртне з ЄС викликала шок у європейських виробників

Питання можливого переходу в торгівлі України з ЄС з ATM на ст.29 DCFTA є більше політичним – торгпред

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА