Інтерфакс-Україна
13:06 16.07.2018

АМКУ досліджує правомірність використання lifecell у рекламі "4,5G" замість "4G"

2 хв читати
АМКУ досліджує правомірність використання lifecell у рекламі "4,5G" замість "4G"

Антимонопольний комітет України (АМКУ) досліджує можливе порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції у вигляді поширення операторами мобільного зв'язку інформації, яка може ввести в оману, в рекламі власних послуг 4G і 3G-інтернету, повідомила прес-служба відомства.

Комітет, зокрема, вивчить правомірність застосування оператором мобільного зв'язку компанією lifecell у рекламі власних послуг 4G-інтернету позначення "4,5G".

"Таке твердження може містити ознаки порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції", - наголошують в АМКУ.

В Антимонопольному комітеті також розглядають справи про поширення операторами мобільного зв'язку в рекламі власних послуг 3G-інтернету інформації, яка може ввести в оману, що є порушенням ст. 15 закону "Про захист від недобросовісної конкуренції".

У коментарі "Інтерфакс-Україна" в прес-службі lifecell заявили, що ТОВ "Лайфселл" надає абонентам послуги доступу до інтернету з використанням технології 4,5G (далі - LTE Advanced Pro), яка є черговим кроком в еволюції стандарту 4G (LTE) і була введена міжнародною організацією 3GPP (консорціум, який розробляє специфікації для мобільної телефонії, створений у 1998 році) у 2015 році.

"LTE-Advanced Pro відрізняється суттєвими перевагами порівняно з LTE. Зокрема, вона передбачає впровадження нового функціоналу, а також можливість збільшення швидкості передачі даних, зменшення затримок, розширення можливостей технології агрегації частот тощо", - наголошується у коментарі оператора.

У lifecell зазначають, що компанія у власних інформаційних джерелах надає повну, точну і достовірну інформацію про технології 4,5G (LTE Advanced Pro) і не вбачає жодних порушень конкуренції в її використанні.

Як повідомлялося, lifecell з 1 липня запустив високошвидкісний мобільний інтернет за технологією 4,5G (LTE Advanced Pro) в діапазоні 1800 МГц у 232 населених пунктах України.

lifecell - третій за величиною мобільний оператор в Україні. Згідно з останніми даними компаній, абонентська база "Київстару" становить близько 26,5 млн, "Vodafone-Україна" - близько 20,8 млн, lifecell - 11,1 млн, з них активних - 8 млн.

За підсумками 2017 року компанія отримала 503,6 млн грн чистого збитку проти 928,3 млн грн чистого прибутку в 2016 році.

Компанія Turkcell (Туреччина) володіє 100% акцій ТОВ "Лайфселл".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

ЄІБ може вкласти EUR15 млн в Ukraine Phoenix Tech Fund

Підтримка підприємницької ініціативи ветеранів має будуватися на державно-приватному партнерстві – голова НБУ

Загальний обсяг виділеного від ЄБРР фінансування для України сягнув EUR7,6 млрд

ЄБРР виділив "Новій пошті" кредит до EUR50 млн

Проєкт BGV Graphite дає початок визнанню Європою потенціалу України щодо критичної сировини – топменеджер BGV Group на URC-2025

ЄБРР надає VARUS позику в розмірі $25 млн на стале енергоефективне зелене розширення

Україна в рамках Food from Ukraine буде надавати гуманітарну допомогу продуктами харчування

ЄБРР надає понад EUR65 млн кредитів на муніципальні проєкти українських міст

Україні для відновлення та розвитку потрібні безпека, забезпечення гарантій та страхування інвестицій – CCO "Метінвесту" на URC-2025

ЄІБ надасть "Укргідроенерго" EUR120 млн кредиту на модернізацію ГЕС – угода на URS-2025

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА