Інтерфакс-Україна
19:18 13.08.2018

Закупівля трамваїв у Німеччині відповідає нормам ЄБРР і ЄС - мер Львова

3 хв читати

Міський голова Львова Андрій Садовий заявляє, що закупівля вживаних трамваїв у Німеччині для міста відбулася відповідно до процедур, затверджених Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) та норм Європейського союзу.
"Співпрацюючи з Європейським банком, ми проводимо всі тендерні процедури виключно за нормативами ЄС. Тому процедура була проведена правильно, і експерти це акцептувати", - заявив А.Садовий журналістам, коментуючи повідомлення про відкриття прокуратурою кримінального провадження у зв'язку із закупівлею Львівською міськрадою вживаних трамваїв.
За його словами, про технічні нюанси - ширину візків і тип дверей - було відомо заздалегідь і в цьому "не було жодної таємниці".
"Вартість одного трамвая унікальна, тому що ми купуємо 30 трамваїв за ціною одного. Усі вони після капремонту і з новою електронікою, споживатимуть набагато менше електроенергії", - зазначив А.Садовий, уточнивши, що вартість одного такого вживаного трамвая з Німеччини становила EUR26 тисяч з доставкою до Львова, а вартість одного нового трамвая - приблизно EUR1,2 млн.
"Це "нормальний" процес - щодо кожної доброї справи, яку робить міська влада, відкривають кримінальне провадження. Натомість у Львові (працюють - ІФ) більше десяти автозаправних станцій, що продають паливо за готівку, без акцизів і з порушенням усіх норм, усі стоять осторонь і спостерігають", - заявив мер.
Як повідомлялося, минулої п'ятниці прокуратура відкрила кримінальне провадження за фактом службової недбалості з боку чиновників Львівської міськради та комунального підприємства "Львівелектротранс" у зв'язку із закупівлею в Німеччині 30 вживаних трамваїв. Як зазначалося в повідомленні прокуратури Львівської області, "технічні характеристики закуплених трамваїв не відповідають маршрутним лініям Львова і платформ зупинок". Досудове розслідування проводить слідче управління головного управління Нацполіції у Львівській області.
Проблеми виявилися, зокрема, на новій лінії до мікрорайону Сихів, спорудженій у 2016-2017 рр., де висота споруджених посадочних платформ не дозволила експлуатувати нові трамваї місцевого виробництва "Електрон" із поворотно-розсувними (відкриваються назовні) дверима, через що вагони для Львова згодом будувалися із планетарними (відкриваються всередину салону) дверима. Пізніше платформи, висота яких досягала 360 мм, були споруджені при реконструкції ліній на вулицях Дорошенка та Личаківській.
У Берліні були закуплені вагони Tatra KT4, які Львів закуповував ще за радянських часів, проте під час модернізації в Німеччині ширмові (що відкриваються всередину) двері на них були замінені на поворотно-розсувні, що робить їх експлуатацію на цих лініях свідомо неможливою.
При цьому висота споруджених платформ суперечить чинним будівельним нормам (п.2.43 ДБН В.2.3-5 - 2001 і пп.2.12 і 2.13 "Правила розміщення та обладнання зупинок міського електро- та автотранспорту), згідно з якими вона має бути в межах 100-300 мм. Також частину підвищених платформ у центрі міста будували, коли тендер на поставку партії вагонів з Берліна вже було проведено і про їх очікувану поставку до Львова вже було відомо.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Метінвест" та італійська Ai Studio/Ai Engineering спроєктують новий мікрорайон у Тростянці - мер

Українська атака на Новоросійськ зупинила 2% світових поставок нафти

Проєкт "Срібна економіка: потенціал покоління 55+" для сприяння залучення людей старшого віку стартував в Україні

ЄІБ та ЄС виділяють понад €200 млн на відновлення водопостачання, житла та енергетичну стійкість в Україні

США ввели санкції проти десяти казино в Мексиці

IFC, ЄБРР та Notus і Rengy Development на ReBuild Ukraine 2025 підписали угоди з розвитку ВЕС, СЕС та energy storage

Викриті факти корупції в енергосекторі підкреслюють важливість антикорупційних інституцій України – МВФ

ПФУ перерахував субсидії на опалювальний сезон 2025/26рр.

"Нафтогаз" отримає EUR127 млн гранту від ЄІБ на імпорт газу – Корецький

Україна за 10 міс. збільшила імпорт електрогенераторів у 3,6 раза, акумуляторів – на 53%

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА