Інтерфакс-Україна
15:18 17.08.2018

Мінінфраструктури України ініціює заборону на використання автобусів без ременів безпеки на далеких маршрутах із 2021 року

2 хв читати
Мінінфраструктури України ініціює заборону на використання автобусів без ременів безпеки на далеких маршрутах із 2021 року

Міністерство інфраструктури ініціює введення заборони на використання транспортних засобів, які не оснащені ременями безпеки, для перевезення пасажирів на далеких маршрутах, з 1 січня 2021 року.

Про це міністр інфраструктури Володимир Омелян повідомив під час брифінгу в Києві в п'ятницю.

Він зазначив, що аналіз дорожньо-транспортних пригод за участю автобусів показав, що найбільшу небезпеку для життя і здоров'я пасажирів становлять автобуси, переобладнані з вантажних транспортних засобів та автобуси, які не оснащені ременями безпеки. Велика частина ДТП трапляється на 12-й, 16-й годині роботи водія через зниження гостроти зору, швидкості реакції тощо.

"Саме тому Мінінфраструктури розробило проект постанови Кабінету Міністрів про внесення змін до "Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту". Проект сьогодні оприлюднено на офіційному сайті міністерства", - пояснив міністр.

За його словами, проект передбачає такі зміни: з 1 січня 2019 року забороняється використання транспортних засобів для перевезення пасажирів з кількістю місць для сидіння більше, ніж дев'ять із місцем водія включно, які не оснащені тахограформ.

Крім того, з 1 січня 2020 року забороняється використання автобусів, переоснащених з вантажних транспортних засобів для здійснення пасажирських перевезень.

"А з 1 січня 2021 року забороняється використання транспортних засобів для перевезення пасажирів, які не оснащені ременями безпеки за винятком тих, які здійснюють перевезення пасажирів міськими маршрутами", - заявив міністр.

В.Омелян наголосив, що поступове введення обмежень у використанні переоснащених автобусів надасть можливість автомобільним перевізникам поетапно змінити автобуси на маршрутах дальнього сполучення на більш безпечні та комфортні.

Як повідомлялося, раніше міністр зазначив, що за домовленістю з легальними перевізниками з 1 серпня запроваджується електронний кабінет перевізника, до якого матиме доступ сама компанія, трансінспекція і Нацполіція, а з 1 січня 2019 вводиться gps tracker, електронний квиток і тахограф або його аналог.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Укренерго" реалізує заходи для приєднання до європейських платформ балансуючої енергії ENTSO-E

Уряд пропонує дозволити використання власних рахунків при продажах на ЦП до трьох разів/рік обсягом до EUR2 тис.

Доходність ОВДП на аукціонах залишилася незмінною напередодні засідання НБУ щодо облікової ставки

НКЦПФР пропонує відтермінувати передачу Нацбанку 25% держчастки Нацдепозитарію

В умовах профіциту е/е генкомпанії занижують цінові заявки на РДН, щоб не попасти на балансуючий ринок – представник "Укренерго"

Укрексімбанк профінансував 700 МВт ВДЕ, приблизно 300 МВт з яких – ВЕС - член правління

Агросектор генерує 30% усіх кредитів у межах програми "5-7-9%" - Мінекономіки

У Львівській області є приблизно 500 МВт ВДЕ, ще 700 МВт може бути додано найближчими роками - глава ОВА

Система онлайн-моніторингу грального бізнесу у 1-й версії запрацює до кінця 2025р - 1-й віцепремʼєр

Запуск банку залишається пріоритетною ціллю "Укрпошти " – гендиректор

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА