Інтерфакс-Україна
15:18 17.08.2018

Мінінфраструктури України ініціює заборону на використання автобусів без ременів безпеки на далеких маршрутах із 2021 року

2 хв читати
Мінінфраструктури України ініціює заборону на використання автобусів без ременів безпеки на далеких маршрутах із 2021 року

Міністерство інфраструктури ініціює введення заборони на використання транспортних засобів, які не оснащені ременями безпеки, для перевезення пасажирів на далеких маршрутах, з 1 січня 2021 року.

Про це міністр інфраструктури Володимир Омелян повідомив під час брифінгу в Києві в п'ятницю.

Він зазначив, що аналіз дорожньо-транспортних пригод за участю автобусів показав, що найбільшу небезпеку для життя і здоров'я пасажирів становлять автобуси, переобладнані з вантажних транспортних засобів та автобуси, які не оснащені ременями безпеки. Велика частина ДТП трапляється на 12-й, 16-й годині роботи водія через зниження гостроти зору, швидкості реакції тощо.

"Саме тому Мінінфраструктури розробило проект постанови Кабінету Міністрів про внесення змін до "Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту". Проект сьогодні оприлюднено на офіційному сайті міністерства", - пояснив міністр.

За його словами, проект передбачає такі зміни: з 1 січня 2019 року забороняється використання транспортних засобів для перевезення пасажирів з кількістю місць для сидіння більше, ніж дев'ять із місцем водія включно, які не оснащені тахограформ.

Крім того, з 1 січня 2020 року забороняється використання автобусів, переоснащених з вантажних транспортних засобів для здійснення пасажирських перевезень.

"А з 1 січня 2021 року забороняється використання транспортних засобів для перевезення пасажирів, які не оснащені ременями безпеки за винятком тих, які здійснюють перевезення пасажирів міськими маршрутами", - заявив міністр.

В.Омелян наголосив, що поступове введення обмежень у використанні переоснащених автобусів надасть можливість автомобільним перевізникам поетапно змінити автобуси на маршрутах дальнього сполучення на більш безпечні та комфортні.

Як повідомлялося, раніше міністр зазначив, що за домовленістю з легальними перевізниками з 1 серпня запроваджується електронний кабінет перевізника, до якого матиме доступ сама компанія, трансінспекція і Нацполіція, а з 1 січня 2019 вводиться gps tracker, електронний квиток і тахограф або його аналог.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Кернел" у 2025ФР збільшив чистий прибуток на 42%, у 2026р відновить "ТрансБалкТермінал" та розвиватиме ВДЕ

ОПЕК+ у листопаді збільшить квоту з видобутку на 137 тис. б/д, але з урахуванням компенсацій зростання має бути більш помірним

Кабмін ввів у наглядову раду УЗ колишню єврокомісарку Беньковську та ексочільника ДФС Мокляка

Аграрії для безмитного експорту сої та ріпаку повинні брати висновок ТПП на кожну партію – постанова Кабміну

Пишний анонсує ширший діалог з банками щодо протидії дропам

Україна у вересні збільшила експорт електроенергії на 41% і досягла найвищого місячного показника з весни 2020 р.

Збирання врожаю-2025 завершено на 65% площ

Морські шляхи забезпечили у 2024 р. 71% агроекспорту і ще на чверть не досягли довоєнних показників - УКАБ

Конкурсна комісія залучила 12 зовнішніх експертів для порту "Чорноморськ"

Частка нелегального ринку електронних сигарет в Україні становить 93% - дослідження Kantar Ukraine

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА