Інтерфакс-Україна
14:49 30.08.2018

Мінінформполітики за результатами 2018 року витратить близько 35 млн грн на медійну популяризацію України за кордоном

1 хв читати
Мінінформполітики за результатами 2018 року витратить близько 35 млн грн на медійну популяризацію України за кордоном

Міністерство інформаційної політики очікує, що його витрати на популяризацію України за кордоном у мас-медіа за результатами року становитимуть близько 35 млн грн, заявив держсекретар Міністерства інформаційної політики України Артем Біденко.

"Загалом на кінець року сподіваємося вийти на цифру близько 35 млн грн за цей рік на медійну популяризацію України за кордоном", - повідомив А.Біденко під час прес-конференції в Києві в четвер.

Зокрема, популяризація на телеканалі EuroNews за контрактом коштуватиме близько 3 млн грн. На інші сфери популяризації в засобах масової інформації, тендер щодо яких ще триває, буде витрачено близько 26 млн грн.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

MIGA надало EUR185 млн гарантій BNP Paribas та ING Bank для збільшення операцій їх дочірніх банків в Україні

Дефіцит бюджету України з витратами на оборону 5% ВВП складав би 0,2%, це хороша стартова позиція після війни – Марченко

ЄІБ може вкласти EUR15 млн в Ukraine Phoenix Tech Fund

Підтримка підприємницької ініціативи ветеранів має будуватися на державно-приватному партнерстві – голова НБУ

Загальний обсяг виділеного від ЄБРР фінансування для України сягнув EUR7,6 млрд

ЄБРР виділив "Новій пошті" кредит до EUR50 млн

Проєкт BGV Graphite дає початок визнанню Європою потенціалу України щодо критичної сировини – топменеджер BGV Group на URC-2025

ЄБРР надає VARUS позику в розмірі $25 млн на стале енергоефективне зелене розширення

Україна в рамках Food from Ukraine буде надавати гуманітарну допомогу продуктами харчування

ЄБРР надає понад EUR65 млн кредитів на муніципальні проєкти українських міст

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА