Інтерфакс-Україна
14:49 30.08.2018

Мінінформполітики за результатами 2018 року витратить близько 35 млн грн на медійну популяризацію України за кордоном

1 хв читати
Мінінформполітики за результатами 2018 року витратить близько 35 млн грн на медійну популяризацію України за кордоном

Міністерство інформаційної політики очікує, що його витрати на популяризацію України за кордоном у мас-медіа за результатами року становитимуть близько 35 млн грн, заявив держсекретар Міністерства інформаційної політики України Артем Біденко.

"Загалом на кінець року сподіваємося вийти на цифру близько 35 млн грн за цей рік на медійну популяризацію України за кордоном", - повідомив А.Біденко під час прес-конференції в Києві в четвер.

Зокрема, популяризація на телеканалі EuroNews за контрактом коштуватиме близько 3 млн грн. На інші сфери популяризації в засобах масової інформації, тендер щодо яких ще триває, буде витрачено близько 26 млн грн.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Оновлена стратегія управління держборгом України зберігає фокус на залученні роздрібних інвесторів

НБУ підвищив порогове значення заборгованості для даних з кредитреєстру до 86,47 тис. грн

Держбанк організував з 5 банками консорціумний кредит на 21,5 млрд грн для підприємства ОПК під держгарантію

"Укрнафта" завершила ребрединг колишніх АЗК Shell

Ліцензування "Ростехнадзором" блоку ЗАЕС нікчемне і не несе правових наслідків – Міненерго

Світовий банк позичив Україні $196,3 млн під гарантії Японії за проєктом SURGE зміцнення фіскального управління

Громади затвердили 97% місцевих бюджетів на 2026 рік

Імпорт е/е в Україну збільшився удвічі завдяки падінню цін в країнах ЄС на різдвяні канікули – очільник "Укренерго"

НБУ оновив вимоги до внутрішнього аудиту на страховому, платіжному ринках та на ринку кредитних спілок

Perfect Group у 2025р ввела в експлуатацію понад 60 тис. кв. м житла

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА