14:49 30.08.2018

Мінінформполітики за результатами 2018 року витратить близько 35 млн грн на медійну популяризацію України за кордоном

1 хв читати
Мінінформполітики за результатами 2018 року витратить близько 35 млн грн на медійну популяризацію України за кордоном

Міністерство інформаційної політики очікує, що його витрати на популяризацію України за кордоном у мас-медіа за результатами року становитимуть близько 35 млн грн, заявив держсекретар Міністерства інформаційної політики України Артем Біденко.

"Загалом на кінець року сподіваємося вийти на цифру близько 35 млн грн за цей рік на медійну популяризацію України за кордоном", - повідомив А.Біденко під час прес-конференції в Києві в четвер.

Зокрема, популяризація на телеканалі EuroNews за контрактом коштуватиме близько 3 млн грн. На інші сфери популяризації в засобах масової інформації, тендер щодо яких ще триває, буде витрачено близько 26 млн грн.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Українські борошномели скаржаться на складності із закупівлею пшениці - аналітики

Банк Кредит Дніпро у вкладеннях в цінні папери зберігатиме пріоритет за ОВДП

Угорщина наполягає на гарантіях щодо переговорів про транзит газу через Україну

Експорт української пшениці пожвавився, ціни на внутрішньому ринку не відстають від світових - аналітики

Для понад 10 млн громадян пенсії підвищаться на 11,5% в результаті індексації з 1 березня – Шмигаль

Кредитний портфель банку "Кредит Дніпро" у 2024р збільшився вдвічі – голова правління

Загальні втрати агросектору від вторгнення РФ оцінюються в $80 млрд – міністр агрополітики

Аеропорт Кишинева у 2025 р. планує зростання пасажиропотоку на 21%

Рішення щодо перспектив автономних торговельних заходів прийматиметься з урахуванням ситуації в Україні – польський міністр

"Укренерго" закликає бізнес підключати до енергосистеми власні резервні генеруючі установки

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА