14:49 30.08.2018

Мінінформполітики за результатами 2018 року витратить близько 35 млн грн на медійну популяризацію України за кордоном

1 хв читати
Мінінформполітики за результатами 2018 року витратить близько 35 млн грн на медійну популяризацію України за кордоном

Міністерство інформаційної політики очікує, що його витрати на популяризацію України за кордоном у мас-медіа за результатами року становитимуть близько 35 млн грн, заявив держсекретар Міністерства інформаційної політики України Артем Біденко.

"Загалом на кінець року сподіваємося вийти на цифру близько 35 млн грн за цей рік на медійну популяризацію України за кордоном", - повідомив А.Біденко під час прес-конференції в Києві в четвер.

Зокрема, популяризація на телеканалі EuroNews за контрактом коштуватиме близько 3 млн грн. На інші сфери популяризації в засобах масової інформації, тендер щодо яких ще триває, буде витрачено близько 26 млн грн.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

"Укрнафта" провела перше за 11 років 3D сейсмічне дослідження

Виплата пенсій пенсіонерам-переселенцям, які не пройшли ідентифікацію, поновлюється після її проходження - Мінсоцполітики

ДП "Ліси України" додали до переліку критично важливих для економіки підприємств

Бізнес другий місяць поспіль позитивно оцінює поточну ділову активність - НБУ

Кількість переказів у NovaPay в I кв.-2024 зросла на 18%, транзакцій - на 24%

У "Метінвесті" очікують повернення на робочі місця 6-7 тисяч із 8 тисяч мобілізованих працівників

Бізнес другий місяць поспіль позитивно оцінює поточну ділову активність - НБУ

McDonald's планує розширення партнерських проєктів із АЗС

McDonald's готує оновлення ресторану поруч із вокзалом у Києві, шукає ділянку поруч із Львівським вокзалом

"Укрнафта" продовжила реалізацію пального жителям Харківщини за спеціальною ціною до кінця травня

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА