14:49 30.08.2018

Мінінформполітики за результатами 2018 року витратить близько 35 млн грн на медійну популяризацію України за кордоном

1 хв читати
Мінінформполітики за результатами 2018 року витратить близько 35 млн грн на медійну популяризацію України за кордоном

Міністерство інформаційної політики очікує, що його витрати на популяризацію України за кордоном у мас-медіа за результатами року становитимуть близько 35 млн грн, заявив держсекретар Міністерства інформаційної політики України Артем Біденко.

"Загалом на кінець року сподіваємося вийти на цифру близько 35 млн грн за цей рік на медійну популяризацію України за кордоном", - повідомив А.Біденко під час прес-конференції в Києві в четвер.

Зокрема, популяризація на телеканалі EuroNews за контрактом коштуватиме близько 3 млн грн. На інші сфери популяризації в засобах масової інформації, тендер щодо яких ще триває, буде витрачено близько 26 млн грн.

Загрузка...

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

Завантаження...
РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Мінфін спільно з МВФ розробили моделі стрес-тестування роботи держкомпаній

ДТЕК не прогнозує серйозних проблем на тлі обмежень РФ експорту вугілля в Україну

Оскарження в СОТ заборони РФ на експорт товарів України не має перспектив - думка

"Метінвест" заявляє про стабільну роботу підприємств компанії в умовах можливих обмежень з боку РФ

Денаціоналізація ПриватБанку пов'язана з необхідністю повернути держбюджету 155 млрд грн

Обвинувачення і суд повинні скористатися висновками звіту Kroll на замовлення НБУ - заява ЄС щодо ПриватБанку

Майже 30% із $4,3 млрд товарообігу РФ і України потрапило під обмеження - Мінекономрозвитку РФ

Єврооблігації України впали на 0,6-1,4% на новинах про ренаціоналізацію Приватбанку і санкції РФ

Підстави для виплати компенсації екс-власникам ПриватБанку відсутні

Націоналізація ПриватБанку на вимогу його власників була єдиним методом захисту вкладників

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА