Інтерфакс-Україна
16:20 07.09.2018

Рада провалила проект нової редакції закону про ОСАЦВ

2 хв читати
Рада провалила проект нової редакції закону про ОСАЦВ

Верховна Рада 5 вересня відхилила нову редакцію закону "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів" (ОСАЦВ, №3670-д): за прийняття її в першому читанні проголосували 142 депутати, за повернення на доопрацювання - 191 депутат за необхідного мінімуму в 226 голосів.

Цей документ розкритикувала представниця "Батьківщини" Олександра Кужель, яка стверджувала, що основну вигоду від його ухвалення отримають страховики.

На її думку, підвищення розміру граничної виплати за ОСАЦВ за відшкодування шкоди здоров'ю до мільйона гривень та майна до 500 тис. грн з 2020 року з одночасним вільним ціноутворенням призведе до різкого зростання вартості ОСАЦВ для страхувальників.

За доопрацювання законопроекту висловився також член фракції "Народного фронту" Леонід Ємець, який також назвав документ незбалансованим.

Спроби в.о. голови парламентського комітету з питань фінансової політики та банківської діяльності Михайла Довбенка переконати депутатів не мали успіху.

У результаті фракція "Батьківщини" і група партії "Відродження" не дали на підтримку закону жодного голосу, а група "Воля народу" - лише два.

Як повідомлялося, законопроект №3670-д був зареєстрований у Верховній Раді 12 лютого 2018 року, його було включено до порядку денного 8-ї сесії 20 березня. Він мав прийти на зміну закону про ОСАЦВ, ухваленому ще в 2005 році, зокрема, закріпивши поступове збільшення виплат.

Документ передбачав також впровадження системи прямого відшкодування збитків після затвердження загальними зборами членів МТСБУ, більш широке застосування електронних технологій при укладанні договорів, вдосконалення державного нагляду за дотриманням страховиками законодавства і МТСБУ при виконанні гарантійної та інформаційної функції.

Крім цього, заплановано було надати МТСБУ право здійснювати виплати за збанкрутілого страховика з моменту початку виведення його з ринку, підвищення відповідальності страховиків за порушення термінів виплати страхового відшкодування з їхньої вини шляхом введення додаткового штрафу. При цьому врегульовано механізм компенсації страховиком витрат особам, відповідальність якої застрахована.

Законопроект також пропонував у рамках імплементації вимог Євродирективи створення єдиного інформаційного центру, до якого може звернутися будь-яка особа (незалежно від того, в якій страховій компанії воно застраховано) для отримання консультації та інформації, надавши такі права і функції МТСБУ як саморегулівної організації учасників ринку.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Укрзалізниця" потребує запровадження ПСО для пасажирських перевезень – перша заступниця голови комітету Ради

"Укрнафта" першою у нафтогазовій галузі України отримала сертифікат ISO 29001

Держенергонагляд зафіксував близько 350 зауважень до стану протиаварійної автоматики в обленерго та споживачів

Кількість платників податків в серпневому оновленні "Клубу білого бізнесу" зменшиться на 26% - ДПС

НКРЕКП здійснює попереднє дослідження щодо можливих зловживань на оптовому енергоринку у серпні-вересні 2025р.

Бізнес закликав Мінфін, Мінрозвитку та комітети Ради звільнити від земельного податку залізничні ділянки

"Укренерго" реалізує заходи для приєднання до європейських платформ балансуючої енергії ENTSO-E

Уряд пропонує дозволити використання власних рахунків при продажах на ЦП до трьох разів/рік обсягом до EUR2 тис.

Доходність ОВДП на аукціонах залишилася незмінною напередодні засідання НБУ щодо облікової ставки

НКЦПФР пропонує відтермінувати передачу Нацбанку 25% держчастки Нацдепозитарію

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА