11:40 14.09.2018

Київ готовий обговорювати реструктуризацію боргу "Київського метрополітену" з новим власником "Укррослізингу"

3 хв читати
Київ готовий обговорювати реструктуризацію боргу "Київського метрополітену" з новим власником "Укррослізингу"

Блокування рахунків комунального підприємства "Київський метрополітен" у рамках виконання судових рішень про виплату боргу ТОВ "Укррослізинг" змушує Київ домовлятися про реструктуризацію цього боргу, повідомив мер Києва Віталій Кличко.

"Вихід - говорити про реструктуризацію. Іншого виходу у нас немає", - сказав він агентству "Інтерфакс-Україна" в кулуарах 15-го форуму YES, організованого Фондом Віктора Пінчука в Києві 13-15 вересня.

Водночас В.Кличко уточнив, що поки що не зустрічався з новим австрійським власником "Укрросслізингу" й не обговорював можливих умов реструктуризації.

Як повідомлялося, новим власником "Укррослізингу" (Київ), якому "Київський метрополітен" згідно з рішеннями суду заборгував близько 2 млрд грн, через угорську ODELUS-Construkt Kft. (Дьєр) став Уве Крістіан Ешнер - власник 80% FIS Capital GmbH (Відень).

Згідно з інформацією на сайті FIS Capital, її було створено в 1994 році, надає консалтингові послуги і провадить інвестиційну діяльність, спеціалізуючись на ринках Центральної та Східної Європи. FIS Capital входить до групи компаній FIS (Finance & Investment Services) із головним офісом у Відні та представництвами в Цюриху, Москві, Нью-Йорку, Єкатеринбурзі та Мінську. Група декларує надання повного спектру послуг із фінансування, інвестування, юридичних і страхових питань.

У.Ешнер 13 вересня провів прес-конференцію в Києві, на якій заявив про готовність шукати компроміс із питання боргу з "Київським метрополітеном". "Ми готові йти на компроміс із комунальним підприємством і шукати рішення, яке відповідатиме нашим майбутнім партнерським відносинам із містом", - заявив він.

ТОВ "Укррослізинг" із статутним капіталом 52,56 млн грн створено в листопаді 2008 року. 100% в ньому належить кіпрській Ukrrosleasing Cyprus Limited, кінцевим бенефіціаром якої з січня 2018 року і донедавна числився бізнесмен Павло Фукс.

За даними "Опендатабот", зміна бенефіціара на У.Ешнера відбулася наприкінці липня поточного року.

У липні 2009 року "Укррослізинг" виграв тендер на постачання "Київському метрополітену" в лізинг 100 вагонів метро протягом 2009-2014 рр. Вагони закуповували за рахунок коштів ЄБРР. Столичний метрополітен за період із 19 березня 2010 року по 28 лютого 2013 року отримав 100 вагонів, зокрема 25 од. виробництва Крюківського вагонзаводу (Кременчук Полтавської обл.), 33 од. виробництва "Вагонмаш" і 42 "Метровагонмаш" (обидва - РФ).

Проте в період із 2010-го по 2013 рр. Київ заборгував цій компанії майже 2 млрд грн. Під час судових розглядів сторін виконавча служба Мін’юсту заарештувала рахунки "Київського метрополітену", а з кінця червня заблокувала роботу його кас.

Раніше В.Кличко ініціював включення "Укррослізингу" до числа санкційних компаній для вирішення проблеми боргу, проте безуспішно. В результаті в липні поточного року Київська міськрада прийняла рішення про реструктуризацію 1,8 млрд грн боргу КП "Київський метрополітен" перед "Укррослізингом" за постачання вагонів.

"Ми відправили офіційного листа компанії ("Укррослізингу"). Чекаємо на відповідь. Після цього варіанти дій розгляне Київрада", - повідомив В.Брагинський в інтерв'ю "Економічній правді" цього тижня. За його словами, за останні півтора року виконавча служба списала з рахунків метрополітену майже 180 млн грн у рахунок погашення цього боргу.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА