Журнал Time продано засновнику компанії Salesforce Беніоффу за $190 млн
Один із засновників компанії Salesforce.com Inc. Марк Беніофф і його дружина Лінн домовилися про купівлю журналу Time у видавничого дому Meredith Corp. за $190 млн.
Як зазначено в повідомленні Meredith, продаж Time буде завершено протягом 30 днів. Операція не пов'язана з Salesforce, яка розробляє системи взаємодії з клієнтами. Беніоффи виступають у ній приватними особами і не мають наміру брати участь у поточному управлінні роботою видання, йдеться в прес-релізі.
Минуло менше ніж вісім місяців, відколи Meredith завершив операцію з придбання частини видавничого бізнесу на $2,8 млрд у Time Inc., утвореної в результаті поділу Time Warner у 2014 році. У березні поточного року Meredith виставив на продаж чотири журнали, придбані у Time Inc.: Fortune, Money, Sports Illustrated та Time. Беніоффи не планують купувати інші три видання, переговори щодо їхньої долі тривають.
"Ми інвестуємо в компанію з величезним впливом на світ, компанію з неймовірно сильним бізнесом. Саме цього ми шукаємо, коли здійснюємо сімейні інвестиції", - заявив М.Беніофф про купівлю Time в інтерв'ю The Wall Street Journal.
Проте падіння попиту на друковані видання та скорочення обсягів розміщуваної в них реклами негативно позначилося на журнальному бізнесі. Багато журналів, втративши традиційні джерела виручки, не витримали переходу до роботи виключно в digital.
Наклад Time у I півріччі скоротився до 2,3 млн екземплярів із 3 млн за той самий період минулого року. Водночас аудиторія його сайта та інших цифрових платформ у липні сягнула 31,7 млн людей проти 27,4 млн у липні 2015 року, свідчать дані comScore Inc.
На думку галузевих експертів, головне завдання нових власників і редакції Time - пристосуватися до нових тенденцій споживання новин: більше інформації за мінімального обсягу в стислі терміни. Найближчим часом необхідно буде вирішити питання щодо частоти виходу друкованої версії та її наповнення.
"Від імені усієї команди Time: ми з нетерпінням чекаємо на початок наступної глави нашої історії", - написав головний редактор Time Едвард Фелзентал.
Американський журнал Time ("Час") видається з 1923 року, він був першим у світі новинним тижневиком. Тоді його наклад становив лише 9 тис. екземплярів.
"Тривалий час потрапити на обкладинку Time означало отримати остаточне підтвердження того, що ви перебуваєте в центрі уваги американського суспільства", - зазначає професор ЗМІ та поп-культури Сиракузького університету Роберт Томпсон.
Time також відома завдяки складанню списків найбільш впливових людей світу і номінації "Людина року".