Інтерфакс-Україна
20:27 17.09.2018

Будівництво 4-ї лінії метро Києва вартістю $ 2 млрд узгоджує влада столиці з китайською CPCG

2 хв читати
Будівництво 4-ї лінії метро Києва вартістю $ 2 млрд узгоджує влада столиці з китайською CPCG

Мер Києва Віталій Кличко заявив, що будівництво четвертої лінії столичного метрополітену почнеться після добудови Подільсько-Воскресенського моста і триватиме 5 років, повідомляє прес-служба Київської міської державної адміністрації.

"Розвиток транспортної інфраструктури - це один із пріоритетних напрямів нашої роботи. І подальше будівництво метрополітену - ключове завдання. Ми ознайомилися з можливостями, якими володіє компанія China Railway International Group and China Pacific Construction Group (CPCG - ІФ). І я впевнений, що цей проект теж буде пріоритетним для наших партнерів, щоб реалізувати його в максимально короткий термін", - цитує прес-служба КМДА В.Кличка.

За словами мера Києва, зараз йде робота з узгодження "дорожньої карти", в якій будуть прописані поетапні дії як столичної влади, так і фахівців компанії China Pacific Construction Group. За проектом, нова лінія метрополітену буде майже 30 км у довжину з 13-ма станціями. Також буде побудована пересадочна лінія протяжністю 1 км між кільцевою електричкою і новою четвертою лінією. Для її експлуатації мають бути побудовані два електродепо - основне "Троєщина" і друге - "Гатне". Вартість будівництва оцінюється в $ 2 млрд, при цьому 85% від прогнозованої вартості проекту пропонується забезпечити за рахунок кредиту від китайських фінансових установ.

"Дуже добре, що такі всесвітньо відомі компанії розпочинають співпрацю з нами. Я в свою чергу особисто виступаю гарантом захисту інвестицій. Упевнений, що до кінця цього року ми підготуємо всі необхідні документи. І почнемо працювати", - зазначив мер.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Україна відтермінує активний відбір газу з ПСГ ще на 7-10 днів завдяки відновленню імпорту з Польщі – ексміністерка енергетики

Запущено в роботу після ремонту останній 9-й енергоблок АЕС на контрольованій Україною території

Мінрозвитку розпочало розробку Концепції розвитку інфраструктури зарядних станцій для електротранспорту

Працівники "Запоріжсталі" закликають не підвищувати тарифи на вонтажні перевезення, бо це вдарить по конкурентоспроможності

Київ спрямував 548 млн грн на безперебійне водопостачання й водовідведення до 2026 року

Аграрії зібрали 37,6 млн т зернових та 14,7 млн т олійних – на 16,7% та 21,2% менше, аніж на цю дату торік

Німеччина вносить EUR60 млн у Фонд підтримки енергетики України - Свириденко

Улютін виступає за запровадження добровільної накопичувальної пенсійної системи, а не обов'язкової

Закон про безпеку та інтероперабельність залізничного транспорту планується ухвалити у 2025 році

Уряд працює над відновленням Дорожнього фонду, але з включенням в нього залізниці та міського транспорту

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА