16:44 25.09.2018

Michael Kors купує дім моди Versace за EUR1,83 млрд, змінить назву на Capri Holdings

2 хв читати

Виробник дизайнерського одягу та сумок Michael Kors Holding Ltd. купує італійський дім моди Gianni Versace SpA за EUR1,83 млрд, що стане важливим кроком у його стратегії створення мультибрендової модної імперії.

Після закриття угоди Michael Kors візьме нову назву - Capri Holdings Limited, йдеться в прес-релізі компанії.

"Купівля Versace є важливою віхою для нашої групи. Versace було засновано в 1978 році, і протягом 40 років є зразком італійської моди в люксовому сегменті", - заявив голова ради директорів і головний виконавчий директор Michael Kors Джон Айдол.

За його словами, компанія підтримує інвестиції в розвиток бренда Versace і розраховує вивести його на річний виторг у розмірі понад $2 млрд.

"Ми упевнені, що переваги брендів Michael Kors та Jimmy Choo, а також придбання Versace створюють основу для нарощування прибутку і виручки об'єднаної групи на багато років уперед", - зазначив Дж.Айдол.

Донателла Версаче, яка обіймає посаду креативного директора Versace, продовжить відповідати за цей напрям, додав він. На чолі Versace залишиться її нинішній головний виконавчий директор Джонатан Ейкройд.

Michael Kors профінансує придбання Versace за рахунок наявних у компанії грошових коштів, а також позикових коштів. Відповідно до умов угоди, члени сім'ї Версаче отримають частку в Capri Holdings Limited загальною вартістю EUR150 млн.

"На нове ім'я нас надихнув легендарний острів, який тривалий час є визнаним культовим, гламурним і люксовим напрямом", - зазначають у Michael Kors. - Ефектний острівний об'єкт - три скелі, що утворилися понад 200 млн років тому, - символ нетлінного спадку і сильних основ, які є ключовими для кожного з трьох брендів нашої глобальної групи".

Дім моди Gianni Versace був заснований у 1978 році в Мілані. Versace спеціалізується на дизайні, виробництві та реалізації товарів класу "люкс" - від модного одягу haute couture і колекцій готового одягу до аксесуарів, ювелірних прикрас, годинників, окулярів, парфумерії та товарів для дому. Versace, фірмовим логотипом якого є голова медузи, відомий своїм епатажним стилем, зокрема сміливим використанням леопардового принта.

Мережа Versace включає понад 200 бутиків у великих містах і понад 1,5 тис. оптових дистриб’юторів у всьому світі.

З 1997 року, коли був убитий засновник дому моди Джанні Версаче, ним управляє його сестра Донателла Версаче, що обіймає посаду креативного директора, а також брат Санто Версаче, який очолює раду директорів Gianni Versace SpA.

ОСТАННЄ

Десятка мереж АЗС у 2024р збільшили виплату податків на 40%

СЕО "ArcelorMittal Кривий Ріг" закликав міжнародних партнерів створити СП з АМКР для розвитку видобутку копалин у регіоні

Агрохолдинг "Агро-Регіон" розпочав весняно-польові роботи, відзначає дефіцит вологи

Експорт зерна за першу декаду березня перевищив 1 млн тонн - Мінагрополітики

ОТП планує збільшити продаж ОВДП населенню мінімум удвічі

Голова МЗС Великої Британії обіцяє розблокувати $3 млрд заморожених коштів від продажу ФК "Челсі" для передачі Україні - ЗМІ

МХП за 2 роки планує зайняти 2,5% ринку ковбас із курятини

Фокус ОТП Банку в 2025 р.: розширення лінійки партнерських програм для бізнесу й кредитних продуктів для населення

Україна за I півріччя 2024/25 МР експортувала понад 400 тис. тонн цукру

Ударами по газовій інфраструктурі України РФ хоче добитися повернення транзиту – ексочільник "Нафтогазу" Коболєв

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА