Інтерфакс-Україна
15:08 02.11.2018

Майже половина британських компаній побоюється зникнення своїх бізнес-моделей через штучний інтелект

1 хв читати

 Активний розвиток технологій штучного інтелекту (ІІ) може призвести до повного старіння наявних бізнес-моделей компаній протягом п'яти років, вважають представники 41% британських компаній, які взяли участь в опитуванні Microsoft.

При цьому 51% респондентів зізналися, що у них немає стратегії щодо впровадження ІІ-технологій у діяльність компаній.

Як показує дослідження, 45% британських співробітників побоюються втратити своє робоче місце через вдосконалення ШІ, однак лише 49% з них намагаються опанувати нові навички, які допоможуть їм відповідати ситуації, що змінюється на ринку праці.

"Як і у випадку з будь-якими змінами, іноді простіше нічого не робити, - заявила глава британського бізнесу Microsoft Клер Барклі. - Але всі компанії відчують на собі вплив штучного інтелекту".

В опитуванні взяли участь понад 5 тис. співробітників і топ-менеджерів великих компаній Великобританії.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Нафтогаз" до кінця року завезе ще до 100 млн куб. м LNG із США - глава компанії

"Нафтогаз" на 95-97% виконав план із закачки газу на початок ОЗП - глава компанії

Тепло- та гідроізоляційні матеріали в Україні з початку року подорожчали на 15-20% - експерт

"Нафтогаз" планує відкрити додаткові кредитні лінії на випадок оперативного імпорту - Корецький

"Нафтогаз" залучив EUR300 млн кредиту ЄІБ на закупівлю газу

Україна отримала від ЄС ще EUR4 млрд за рахунок заморожених активів РФ

Свириденко доручила профільним відомствам опрацювати питання врегулювання діяльності рієлторів

Гетманцев запропонував обмежити зарплати чиновникам 80 тис. грн та втретє підняти податок на прибуток банків до 50%

Вимоги до рейтингів фіннадійності перестраховиків-нерезидентів не застосовуються при укладанні договорів страхування воєнних ризиків - НБУ

ДПС у ІІ кв. фіксує зниження на 40% кількості підприємств, які декларують низькі виторги

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА