Інтерфакс-Україна
10:06 12.11.2018

Alibaba знову поставила рекорд продажу в День одиноких людей - понад $30 млрд

2 хв читати
Alibaba знову поставила рекорд продажу в День одиноких людей - понад $30 млрд

Китайська компанія Alibaba Group Holdings Ltd. встановила новий рекорд продажу в десяту річницю розпродажу з нагоди Дня одиноких людей (або День холостяка), який відзначають у КНР 11 листопада. Проте темпи приросту були найнижчими за всю історію цього свята шопінгу.

Обсяг товарів, проданих на платформах Alibaba цього дня, сягнув $30,8 млрд, що на 21,7% вище за показник, зафіксований роком раніше, йдеться у блозі компанії. У 2017 році обсяги продажу збільшилися на 39%.

Рекорд продажу 2017 року ($17,8 млрд) було побито за кілька годин до закінчення першої доби розпродажу.

За перші 85 секунд розпродажу на майданчиках компанії було продано товари вартістю $1 млрд, а на кінець першої години - майже на $10 млрд, повідомляє BBC.

В юанях Alibaba встановила новий рекорд ще раніше, оскільки китайська нацвалюта цього року суттєво подешевшала до долара. Загалом за добу було продано товари на 213,5 млрд юанів проти 168,2 млрд юанів роком раніше, приріст становив 27%.

Порівняно з 2010 роком - першим роком, коли Alibaba зафіксувала чистий прибуток після лістингу в Нью-Йорку, - валовий обсяг продажу в День одиноких людей підскочив у 179 разів. Проте деякі аналітики зазначають, що підйом річної виручки за цей період був набагато слабкіший - вона збільшилася в 21 раз, тоді як чистий прибуток - у 54 рази. Із цього вони роблять висновок, що рекорди продажу за один день не мають такого суттєво впливу на фінансові показники, як хотілося б вірити інвесторам.

У дні розпродажу взяли участь понад 180 тис. брендів проти 140 тис. роком раніше.

Попри те, що цього року було побито всі попередні рекорди, спостерігачі вважають, що активність піде на спад у міру того, як люди почнуть звикати до цієї події. Крім того, цього року Alibaba зіткнулася з новими труднощами - такими, як поява серйозних конкурентів на ринку, уповільнення економіки та падіння курсу акцій через торговельну війною між Китаєм та США.

День одиноких людей (або День холостяка) - не зовсім традиційне китайське свято. За даними видання китайської компартії "Женьмінь Жибао", студенти КНР придумали його в 1990-ті роки на противагу Дню святого Валентина. Дату 11 листопада було обрано невипадково - на думку китайців, що вірять у магію цифр, число 11.11 нагадує "голі гілки" - так у Китаї називають самотніх чоловіків і жінок.

Alibaba влаштовує масштабні розпродажі 11 листопада з 2009 року. Попри те, що за нею цю традицію підхопили компанії-конкуренти, зокрема JD.com, розпродажі в День одиноких людей асоціюються саме з Alibaba.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Ощадбанк продовжив строк дії платіжних карток до 30 червня 2026 року

Чистий прибуток банків України за 9 міс.-2025 року зріс на 1,9% – до 119,4 млрд грн

Трамп поки що не має наміру скасовувати санкції проти нафтових компаній із РФ

Україна наразі не експортує е/е після значних пошкоджень ТЕС і ГЕС ворожими атаками – Міненерго

Вступ в ЄС відкриває для бізнесу доступ до фінансування, але й несе ризики, - топменеджер "Метінвесту"

МВФ відзначає прогрес у реформі Держмитслужби, рекомендує оновити політику ротації і KPI митного оформлення

"Фокстрот" вводить опцію післяоплати під час отримання для доставки з Uklon Delivery

Українські акції, облігації та ВВП-варанти подорожчали на новинах про новий мирний план

ТОВ "Три О" оскаржує державну реєстрацію ТОК Gulliver за АТ "Ощадбанк" і АТ "Укрексімбанк"

Обсяг стягнених податкових боргів за 2міс. зріс майже вдвічі завдяки автоматизованій системі - очільниця ДПС

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА